SAAB SULETAKSE? - SAAB MÜÜDUD SPYKER'ILE!!!
Ega ka teisel kunagisel Rootsi autotootjal kõige roosilisemalt ei lähe (samas on artiklis natukene juttu ka Saabist ;)): http://www.e24.ee/?id=204052
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
http://svtplay.se/v/1825000/spykers_vd_om_saab
Muller räägib. Tahavad Saabist nišši brändi teha. See oleks tegelikult täitsa tore.
Muller räägib. Tahavad Saabist nišši brändi teha. See oleks tegelikult täitsa tore.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Muller paistab küll sümpaatne vend olevat. Edu neile ...
Aga mis osa peale Spyker pakkumise tegi? Vaevalt, et ta kogu kupatust tahab.
Kaldun arvama ka seda, et kui tõesti Spyker mingi osa ettevõttest, siis muudetakse SAAB täielikuks luksusbrändiks ning lihtinimesele kättesaamatuks. Vaevalt, et uue 9-5 tootmine suudaks firmat põhjast välja tuua.
Aga siiski mõistlikum oleks lasta firma pankrotti, sest siis saab keerulistest siduvatest lepingutest lahti (kollektiivlepingud, lepingud ametiühingutega, lepingud tarnijatega jne), mis kõik toodavad pidevat miinust. Seejärel alustada juba puhtalt lehelt. Vähemalt Eestis teevad sedasi kõik tegijamad ärimehed, kes äripäevas figureerivad.
Kaldun arvama ka seda, et kui tõesti Spyker mingi osa ettevõttest, siis muudetakse SAAB täielikuks luksusbrändiks ning lihtinimesele kättesaamatuks. Vaevalt, et uue 9-5 tootmine suudaks firmat põhjast välja tuua.
Aga siiski mõistlikum oleks lasta firma pankrotti, sest siis saab keerulistest siduvatest lepingutest lahti (kollektiivlepingud, lepingud ametiühingutega, lepingud tarnijatega jne), mis kõik toodavad pidevat miinust. Seejärel alustada juba puhtalt lehelt. Vähemalt Eestis teevad sedasi kõik tegijamad ärimehed, kes äripäevas figureerivad.
romza
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=28079779&l=wdelfi
Aga hakkas nagu täitsa huvi pakkuma,et mis oleks siis tõesti praeguste Saabimeeste "järgmine" valik....?ehk peab uue teema tegema?!...küpsetan siin piparkooke,seega pole aega vaadata-ehk link juba olnud siin...:)
Häid Pühi!
Aga hakkas nagu täitsa huvi pakkuma,et mis oleks siis tõesti praeguste Saabimeeste "järgmine" valik....?ehk peab uue teema tegema?!...küpsetan siin piparkooke,seega pole aega vaadata-ehk link juba olnud siin...:)
Häid Pühi!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tundub, et GM tahab uut 9-5 kasutada Buick nime all. Possible re-badge. Täielikud tõprad ikka :gun:
http://www.saabsunited.com/2009/12/gm-up-to-their-old-tricks---plan-possible-re-badge-of-saab-9-5.html
http://www.saabsunited.com/2009/12/gm-up-to-their-old-tricks---plan-possible-re-badge-of-saab-9-5.html
Ei tasu selle uudise peale ärrituda. Algallikas ei olda kindlad.
Lisaks - uus Buick on nagunii samal platvormil kui 9-5 ning Opelil on juba Insignia samal platvormil. Natuke mõtetu on GM'l hakata 9-5't ümber tegema.
terv, teager
Lisaks - uus Buick on nagunii samal platvormil kui 9-5 ning Opelil on juba Insignia samal platvormil. Natuke mõtetu on GM'l hakata 9-5't ümber tegema.
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Dagens Nyheteris oli eelmine nädal mitu artiklit teemal, et GM polegi tahtnud Saabi ega Opelit müüa vaid hämab, et saada USA valitsuselt pappi ja siis osa brände kaotada, et oleks väiksem pakkumine kogu turul... Ja müüa ei ole neid tahetud just selleks, et siis oleks need brändid neile endale konkurendid, kellel läheb paremini kui neil. St kipub sinna ise ei söö ja teistele ei anna reale aina enam. Ehk siiski Spyker tegi pakkumise, millest keeruline keelduda. GM toodagu poole peale Saab kaotamist küll ei vaataks. Pigem siis juba nt Subaru või Jaguar.
Buick teemast - see mudel neil juba välja töötatud, Rootsi meediast sai pigem aru,e t osa 9-5 tehilisi lahendusi integreeritakse Buick peale. Kostis ka veel läbi, et GM platvormid on kehva seadistusega. Saab on neid ise ümber teinud ehk siis võetakse sealt midagi üle. Tore oleks kui uus 9-5 siiski päevavalgust näeks ja tootmisse läheks. Ja veel toredam kui Saab püsiks ja Hirsch neid edasi tuuniks!
Buick teemast - see mudel neil juba välja töötatud, Rootsi meediast sai pigem aru,e t osa 9-5 tehilisi lahendusi integreeritakse Buick peale. Kostis ka veel läbi, et GM platvormid on kehva seadistusega. Saab on neid ise ümber teinud ehk siis võetakse sealt midagi üle. Tore oleks kui uus 9-5 siiski päevavalgust näeks ja tootmisse läheks. Ja veel toredam kui Saab püsiks ja Hirsch neid edasi tuuniks!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Midagi positiivsemat enne aasta lõppu-GM pikendas tähtaega
Spyker CEO Victor Muller told the Reuters news agency on Wednesday that GM has extended the deadline until January 7th.
Äkki tõsiselt GM nüüd kaalub Spykeri pakkumist, sellega ei kiirusta SAABi tapmisega? Ilmus ka veel üks pakkuja, nii et pealkiri R.I.P SAAB on vist liiga pessimistlik, vähemalt 7 jaanuarini
Spyker CEO Victor Muller told the Reuters news agency on Wednesday that GM has extended the deadline until January 7th.
Äkki tõsiselt GM nüüd kaalub Spykeri pakkumist, sellega ei kiirusta SAABi tapmisega? Ilmus ka veel üks pakkuja, nii et pealkiri R.I.P SAAB on vist liiga pessimistlik, vähemalt 7 jaanuarini
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas meie KLUBI ka suudab mingi kirja kokku panna, toetaks ikka marki, mis meid kõikki siia kokku toonud on. Mina kahjuks loominguliselt jne kirjutada ei oska (keska lõpu kirjand oli tühi valge paber). Mida rohkem meid osa võtab, seda suurem võimalus on, et see foorum ära ei sure.
Ja kellele kirja saadaks? Rootsi?Spyker'ile?
Algselt postitas: S9K
Kas meie KLUBI ka suudab mingi kirja kokku panna, toetaks ikka marki, mis meid kõikki siia kokku toonud on. Mina kahjuks loominguliselt jne kirjutada ei oska (keska lõpu kirjand oli tühi valge paber). Mida rohkem meid osa võtab, seda suurem võimalus on, et see foorum ära ei sure.
kui inimene ütleb siiralt lihtsate sõnadega välja mis ta asjast arvab on kordades mõjusam kui mingi lihvitud diplomaatiline möga. nagu tööline omal ajal, kortsutas soni pihku, tõusis tribüünile, tegi suu lahti ja......ühesõnaga puhtakujuline improvisatsioon aga milline mõju
tegelikkuses sellest kindlasti ei piisa, firma jahib kasumit ja sõnadega seda ei toida.
oleks ehk abi sellest kui koostada garantiikiri, et see konkreetne klubi arvuliselt sellise liikmeskonnaga kohustub igal aastal soetama näitena 15 uut saabi märki kandvat autot
ah, et kuhu saata, ei, mina ei tea kes sellega tagumikku pühkima hakkab
tegelikkuses sellest kindlasti ei piisa, firma jahib kasumit ja sõnadega seda ei toida.
oleks ehk abi sellest kui koostada garantiikiri, et see konkreetne klubi arvuliselt sellise liikmeskonnaga kohustub igal aastal soetama näitena 15 uut saabi märki kandvat autot
ah, et kuhu saata, ei, mina ei tea kes sellega tagumikku pühkima hakkab
Algselt postitas: andres
Ja kellele kirja saadaks? Rootsi?Spyker'ile?
Algselt postitas: S9K
Kas meie KLUBI ka suudab mingi kirja kokku panna, toetaks ikka marki, mis meid kõikki siia kokku toonud on. Mina kahjuks loominguliselt jne kirjutada ei oska (keska lõpu kirjand oli tühi valge paber). Mida rohkem meid osa võtab, seda suurem võimalus on, et see foorum ära ei sure.
Kiri kirjaks, aga selle konvoi korraldamise üks idee on ka meediakajastus. Seega pigem pressiteade vajalik koostada kui konvoi toimuma saab.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: cabric
...
oleks ehk abi sellest kui koostada garantiikiri, et see konkreetne klubi arvuliselt sellise liikmeskonnaga kohustub igal aastal soetama näitena 15 uut saabi märki kandvat autot
...
Väga ulmelised need numbrid. Esinduse müügieesmärkideks oli kunagi müüa 10 uut Saabi kuus, viimase aasta jooksul on see pigem olnud 0-1 uut autot kuus. Endale meenub hetkel ainult 1 klubiliige (lisaks 2-3 foorumiliiget), kes endale viimase 2-3 aasta jooksul UUE Saabi on ostnud esindusest.
Lisaks, uue 9-5 baashind hakkab olema A6'ga samast klassist - ei usu paraku, et keegi meist seda kohe ostma tormaks.
Tõdegem pigem, et valdav enamus siinseid foorumikülastajaid on 2-3 omanik enda Saabil, ostnud auto sissetoodud hangeldajatelt ning hooldab enda masinat kõikjal mujal kui esinduses nn B-kategooria varuosadega - seega ei toeta valdav enamus siinsest seltskonnast Saabi ei uue / kasutatud Saabi soetamisega ega originaalvaruosade ostmisega.
terv, teager
Algselt postitas: teager
Väga ulmelised need numbrid. Esinduse müügieesmärkideks oli kunagi müüa 10 uut Saabi kuus, viimase aasta jooksul on see pigem olnud 0-1 uut autot kuus. Endale meenub hetkel ainult 1 klubiliige (lisaks 2-3 foorumiliiget), kes endale viimase 2-3 aasta jooksul UUE Saabi on ostnud esindusest.
Lisaks, uue 9-5 baashind hakkab olema A6'ga samast klassist - ei usu paraku, et keegi meist seda kohe ostma tormaks.
Tõdegem pigem, et valdav enamus siinseid foorumikülastajaid on 2-3 omanik enda Saabil, ostnud auto sissetoodud hangeldajatelt ning hooldab enda masinat kõikjal mujal kui esinduses nn B-kategooria varuosadega - seega ei toeta valdav enamus siinsest seltskonnast Saabi ei uue / kasutatud Saabi soetamisega ega originaalvaruosade ostmisega.
terv, teager
Mina olen ostnud esindusest uue Saabi, samas ei kiirusta seda sammu uuesti tegema...veel vähemalt :)
Teageril on õigus! See, et enamus fännab 9000deid ei toeta inimesi Saabis eriti... Kui me kõik oleks Vikingus järjekorras ja nõuaks uut masinat, oleks teine tera.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See kõik aga ei tähenda seda, et me ei või teha sel päeval (17.01) samasugust toetusparaadi. Ei ole ju kõik see vaid uute autode pärusmaa. On vanad ja hoopis teise hingega asjad, need mille pärast see saabism üldse tekkis. Paljud seda teagi-tunnegi, sest pole ühtegi vana omanud (ja seda b-kat varuosade ja tati ja tahtejõuga koos hoidnud..;) ). Või käinud (rahvusvahelistel) kogunemistel, kus mingi imelik kiiksuga rahvas koos käib... Paljudele on jällegi uued 9-5 ja potensiaalne 9-4 need, mis peaks nirvaana tooma..:) Jäävad need aga tulemata, kui asi hapuks läheb...
teager, aga mida on Saabi märgi all müüa? GMi jupilao ülejääke? Pole ju Saabi valikus enam selliseid mudeleid nagu 90 või NG900, mida võib osta ka lihtne inimene.
Erutavaid ideid on Saabilt tulnud nagu Vändrast saelaudu, kuid üksikeksemplarideks need on ka jäänud.
Hetkel paistab Saabi tulevik (kui keegi selle üldse viitsib enam ära osta) tulema paari mudeliga luksmasinate turul vaikselt välja surres. Müügitegevus toimub ka kehvades oludes, aga vaadates ajaloos tagasi, siis majanduslanguse ajal on poeuksed sulgenud just "rikkad ja ilusad" automargid. Ostjad hakkavad Saabi salongis tunglema siis, kui sealt saab Škoda (Hyundai, VW, Kia jne) hinna ja kvaliteediga ilusaid ning praktilisi sõiduriistu. Silmailuks mõni uus 9-5, kuid ühe-kahe mudeli peale seda värki üles ei ehita.
Saab pole enam pioneer, vaid seda lohistatakse GMi sabas nagu vana, mõlkis konservipurki.
Erutavaid ideid on Saabilt tulnud nagu Vändrast saelaudu, kuid üksikeksemplarideks need on ka jäänud.
Hetkel paistab Saabi tulevik (kui keegi selle üldse viitsib enam ära osta) tulema paari mudeliga luksmasinate turul vaikselt välja surres. Müügitegevus toimub ka kehvades oludes, aga vaadates ajaloos tagasi, siis majanduslanguse ajal on poeuksed sulgenud just "rikkad ja ilusad" automargid. Ostjad hakkavad Saabi salongis tunglema siis, kui sealt saab Škoda (Hyundai, VW, Kia jne) hinna ja kvaliteediga ilusaid ning praktilisi sõiduriistu. Silmailuks mõni uus 9-5, kuid ühe-kahe mudeli peale seda värki üles ei ehita.
Saab pole enam pioneer, vaid seda lohistatakse GMi sabas nagu vana, mõlkis konservipurki.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
N.B.
Tahaks lisada, et saabnet ei ole Eesti saabide mingi GLOBAL koht. Jah, siin on palju liikmeid, aga Saabe ju Eestis umbes 2 korda rohkem. Tänavatel näen 2006-2009 generatsiooni 9-5, "viimased" 9-3, ka 9-7X on Eestis rohkem kui kaks-kolm foorumlaste SUVe. Iseendal on mitu tuttavaid, kes Saabidega sõidavad ja ei oma siin foorumis kontot, ühel näiteks "viimane" 9-5 valge sedaan, ametiauto. Nii et ärge olge nii pessimistlikud, on ju näha, et kui foorumlased ostsid 2-3 uut Saabi, ja tänavatel on teid kordades rohkem, siis ei ole foorumlased mingid moetegijad Viking Motorsi automüügis. Ikka leidub inimesi, kes toetavad ka hirmkallist uut 9-5, kui see välja tuleb. Kui keegi soovib midagi odavamat-minge Opeli järgi, ei saa aru, kuidas eelnev kommenteerija saab võrrelda SAABi Kiaga? Kia Sorento, ametlikul crash-testil VW Golfiga-kannatab Kia juht. No kuhu see jutt? Kia kvaliteet? Roostetab 3 aastaga, turvalisus nagu Ladal, tehnilised "uudised" 10a vanad? Hea, et Daciast ei kirjutanud. Kia isegi oma raha eest vanametall.
Kui Saab tahab olla konkurentsis Audiga, Volvoga, BMWga-siis ka hind tuleb kõrgem, teistpidi ei saa.
Mis toetuse kohta-võiks midagi osta Vikingus, või teha seal hooldust. Ennem oleks vaja teada SAAB staatust, ise kindlasti soetan endale midagi Saabiteemalist Tammsaare esindusest, kui Saab ellu jääb
Tahaks lisada, et saabnet ei ole Eesti saabide mingi GLOBAL koht. Jah, siin on palju liikmeid, aga Saabe ju Eestis umbes 2 korda rohkem. Tänavatel näen 2006-2009 generatsiooni 9-5, "viimased" 9-3, ka 9-7X on Eestis rohkem kui kaks-kolm foorumlaste SUVe. Iseendal on mitu tuttavaid, kes Saabidega sõidavad ja ei oma siin foorumis kontot, ühel näiteks "viimane" 9-5 valge sedaan, ametiauto. Nii et ärge olge nii pessimistlikud, on ju näha, et kui foorumlased ostsid 2-3 uut Saabi, ja tänavatel on teid kordades rohkem, siis ei ole foorumlased mingid moetegijad Viking Motorsi automüügis. Ikka leidub inimesi, kes toetavad ka hirmkallist uut 9-5, kui see välja tuleb. Kui keegi soovib midagi odavamat-minge Opeli järgi, ei saa aru, kuidas eelnev kommenteerija saab võrrelda SAABi Kiaga? Kia Sorento, ametlikul crash-testil VW Golfiga-kannatab Kia juht. No kuhu see jutt? Kia kvaliteet? Roostetab 3 aastaga, turvalisus nagu Ladal, tehnilised "uudised" 10a vanad? Hea, et Daciast ei kirjutanud. Kia isegi oma raha eest vanametall.
Kui Saab tahab olla konkurentsis Audiga, Volvoga, BMWga-siis ka hind tuleb kõrgem, teistpidi ei saa.
Mis toetuse kohta-võiks midagi osta Vikingus, või teha seal hooldust. Ennem oleks vaja teada SAAB staatust, ise kindlasti soetan endale midagi Saabiteemalist Tammsaare esindusest, kui Saab ellu jääb