Saab vähendab sõiduautode tootmist
Algselt postitas: mihkeltt
mis need uute regamiste numbrid muude kuude lõikes on - puht võrdluseks?
Eks kõigil automüük kukub, regamine ka, kasutatud autode oma veel rohkem.
[URL=http://www.ark.ee/atp/?id=33696]Siit ARKi lehelt[/URL] saab asja uurida.
Augustis oli igast mudelist üks, 9-7, 9-5 ja 9-3.
Juulis 9-3 regati uusi 5, ja 9-5 üks ja juunis täpselt samamoodi.
Mais 9-3 kaheksa, 9-5 kaks, aprillis vastavalt 5 ja 3, märtsis 11 ja 4 ja rohkem ma enam ei viitsind....
Algselt postitas: vallikas
Augustis oli igast mudelist üks, 9-7, 9-5 ja 9-3.
see 9-7 on äkki minu oma? esmane registreerimine eestis
loogiline taitsa - uued saabid on saabide paroodia vectra platvormil ja mqtetu hinnaga.
GM on mingi ylemaailmaline korralangenemine - SAAB on nyyd purustatud, hakati Alfat rikkuma - 159 on GM bensu mootoritega ja pole qied alfad.
Aga maailmas, kus turul valitsevad naised ja peded ikkagi ///M muutus selleks, et suvaline memm vqib vihmaga sqitma...
Kqik laheb unifitseerimiseks - telerist saadetakse standard laiali, kqik vqtavad vastu. Inimised ei vali oma maitsest, kuid mingist mqtetu yldarvamusest. Kuid aga hind peab kasvama, et pangadele tagumik oleks myydud - maletan et BMW enne 8 seeria loomist mqtles kaua - kas leidub loll, kes maksab auto eest 50K taala :)
GM on mingi ylemaailmaline korralangenemine - SAAB on nyyd purustatud, hakati Alfat rikkuma - 159 on GM bensu mootoritega ja pole qied alfad.
Aga maailmas, kus turul valitsevad naised ja peded ikkagi ///M muutus selleks, et suvaline memm vqib vihmaga sqitma...
Kqik laheb unifitseerimiseks - telerist saadetakse standard laiali, kqik vqtavad vastu. Inimised ei vali oma maitsest, kuid mingist mqtetu yldarvamusest. Kuid aga hind peab kasvama, et pangadele tagumik oleks myydud - maletan et BMW enne 8 seeria loomist mqtles kaua - kas leidub loll, kes maksab auto eest 50K taala :)
Ja autotööstuste raske aja mõju meie majandusele:
Rootsi autotehased Volvo ja Saab on teada andnud suurtest koondamiskavadest ning tootmisvõimsuste vähendamistest. Eelnev avaldab otsest negatiivset mõju ka AS Norma tootmismahtudele.
Seoses sellega AS Norma esitas taotluse Tööinspektsioonile, et saada luba osalise tööaja rakendamiseks Norma Autoliv ohutusrihmade divisjoni 237 töötaja suhtes perioodil 20. oktoobrist 2008.a kuni 19. jaanuarini 2009.a.
Rootsi autotehased Volvo ja Saab on teada andnud suurtest koondamiskavadest ning tootmisvõimsuste vähendamistest. Eelnev avaldab otsest negatiivset mõju ka AS Norma tootmismahtudele.
Seoses sellega AS Norma esitas taotluse Tööinspektsioonile, et saada luba osalise tööaja rakendamiseks Norma Autoliv ohutusrihmade divisjoni 237 töötaja suhtes perioodil 20. oktoobrist 2008.a kuni 19. jaanuarini 2009.a.
Eelmine nädal Rootsis olles muud sealsetest kohalikest telekanalitest ei räägitudki, kui SAS-i rahaprobleemid, Volvo rahaprobleemid ja SAAB-i rahaprobleemid.
Autotootmise kohta ütlesid Volvo enda marketingi mehed intervjuus, et on ära unustatud see, et mida ostjad tahavad ning pakutud turule vaid tooteid, mida volvo enda insenerid peavad heaks turule pakkuda. Et nüüd väidetavalt on ajad muutumas ning Volvo plaanib turu nõudlustele pakkuma hakata ka vastavaid tooteid. Eks siis ole näha, kuidas asjad liiguvad.
Autotootmise kohta ütlesid Volvo enda marketingi mehed intervjuus, et on ära unustatud see, et mida ostjad tahavad ning pakutud turule vaid tooteid, mida volvo enda insenerid peavad heaks turule pakkuda. Et nüüd väidetavalt on ajad muutumas ning Volvo plaanib turu nõudlustele pakkuma hakata ka vastavaid tooteid. Eks siis ole näha, kuidas asjad liiguvad.
romza
Statistika uuendus (ARK-i andmeil esmaselt registreeritud uued sõiduautod):
9-3 / 9-5 / 9-7
märts 11 / 4 / -
aprill 5 / 3 / -
mai 8 / 2 / -
juuni 5 / 1 / -
juuli 5 / 1 / -
Augustis 1 / 1 / 1
September 5 / - / -
Kampaanial ikka oma mõju on olnud, viis turbogeeni vabastajat :cool:
9-3 / 9-5 / 9-7
märts 11 / 4 / -
aprill 5 / 3 / -
mai 8 / 2 / -
juuni 5 / 1 / -
juuli 5 / 1 / -
Augustis 1 / 1 / 1
September 5 / - / -
Kampaanial ikka oma mõju on olnud, viis turbogeeni vabastajat :cool:
Ma ei tea kas kedagi huvitavad need numbrid...äkki varsti nullirida :freak:
Statistika uuendus (ARK-i andmeil esmaselt registreeritud uued sõiduautod):
9-3 / 9-5 / 9-7
märts 11 / 4 / -
aprill 5 / 3 / -
mai 8 / 2 / -
juuni 5 / 1 / -
juuli 5 / 1 / -
Augustis 1 / 1 / 1
September 5 / - / -
Oktoober 2 / 1 / -
Statistika uuendus (ARK-i andmeil esmaselt registreeritud uued sõiduautod):
9-3 / 9-5 / 9-7
märts 11 / 4 / -
aprill 5 / 3 / -
mai 8 / 2 / -
juuni 5 / 1 / -
juuli 5 / 1 / -
Augustis 1 / 1 / 1
September 5 / - / -
Oktoober 2 / 1 / -
Saabide ja Volvode tootmise vähendamise taga on nii üleüldine majanduslangus, kuid ka see, et rootslased on hakanud vähem oma autosid ostma. Paljud arvavad (ent ekslikult), et pole mõtet kallist Saabid osta kui see on põhimõtteliselt Opel. Sellise mõtteviisi puhul on õige vaid see, et Opel on uuena palju odavam kui Saab. Neid kahte aga ei saa ega tohigi võrrelda.
ja langustrend endine..täna -15% ja üle ...
http://finance.yahoo.com/q?s=GM
Sattus ette selline uudis: http://www.tarbija24.ee/?id=47361
Nuh kui finantsasutustele otsustas usa valitsus appi tõtata 700 miljardi dollariga, siis võib see kindlasti ajada harja punaseks firmadel, kellel seda abi loota pole.
Ise olen kindel, et GM-i, Chrysleri ja Fordi pankrot veel ei tähenda nende autootjate kadumist. Eks alguses kuulutatakse välja Chapter 11, mis annab kaitse võlausaldajate eest. Samal ajal langeb aktsia veelgi ning kui langeb piisavale tasemele, siis tuleb mõni Hiina, India autotootja või miks mitte ka Porche AG ja ostab firmad ära. Lisaks on maailmas väga palju investeerimispankasid, kelle põhitegevuseks on pankrotis firmade ostmine, efektiivseks muutmine ning seejärel hiigelhinna eest jälle maha parseldamine.
Kokkuvõttes võib see tähendada, et USA-s toodetud autod võivad muutuda tulevikus konkurentsivõimelisemaks ning tehniliselt täiuslikumaks.
Kui vaadata suvalise Jaapani, Korea või Euroopa autotootja autot ja võrrelda mõne USAs toodetava autoga ning jälgida mudeliuuenduse ajalugu, siis on selgelt näha, et enamjagu mudeliuuendusi USA autodel on sisuliselt keredetailide ja bling-bling detailide muutmine.
Ise olen kindel, et GM-i, Chrysleri ja Fordi pankrot veel ei tähenda nende autootjate kadumist. Eks alguses kuulutatakse välja Chapter 11, mis annab kaitse võlausaldajate eest. Samal ajal langeb aktsia veelgi ning kui langeb piisavale tasemele, siis tuleb mõni Hiina, India autotootja või miks mitte ka Porche AG ja ostab firmad ära. Lisaks on maailmas väga palju investeerimispankasid, kelle põhitegevuseks on pankrotis firmade ostmine, efektiivseks muutmine ning seejärel hiigelhinna eest jälle maha parseldamine.
Kokkuvõttes võib see tähendada, et USA-s toodetud autod võivad muutuda tulevikus konkurentsivõimelisemaks ning tehniliselt täiuslikumaks.
Kui vaadata suvalise Jaapani, Korea või Euroopa autotootja autot ja võrrelda mõne USAs toodetava autoga ning jälgida mudeliuuenduse ajalugu, siis on selgelt näha, et enamjagu mudeliuuendusi USA autodel on sisuliselt keredetailide ja bling-bling detailide muutmine.
romza
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: sebastian
Sattus ette selline uudis: http://www.tarbija24.ee/?id=47361
Kui läheb saab müügiks siis isiklikult loodan Toyota konserni peale. Hetkel ei oska paremat omanikku Saabile välja mõelda. Ajalugu näitab, et ematootja pakub ka paljud positiivset oma tütartootjatele. Tähtis oleks, et Saab saaks GM käpa alt ära. GM ei ole oma ajaloo jooksul silma paistnud stabiilsusega. Aga noh see minu isiklik arvamus;)