Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: sebastian
Sattus ette selline uudis: http://www.tarbija24.ee/?id=47361
Kui läheb saab müügiks siis isiklikult loodan Toyota konserni peale. Hetkel ei oska paremat omanikku Saabile välja mõelda. Ajalugu näitab, et ematootja pakub ka paljud positiivset oma tütartootjatele. Tähtis oleks, et Saab saaks GM käpa alt ära. GM ei ole oma ajaloo jooksul silma paistnud stabiilsusega. Aga noh see minu isiklik arvamus;)
Saab vähendab sõiduautode tootmist
Kahjuks Toyota on siiani oma kasvu saavutanud "orgaaniliselt", mitte ostes teisi üles.
romza
Algselt postitas: saabSS
http://www.postimees.ee/?id=52425
Kommentaarid on eriti head: Eesti võiks SAABi ära osta :notworthy::notworthy::notworthy::beer::beer:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Tegelikult on minul jäänud tunne, et GM on ise ikka ka paljuski süüdi selles, et ollakse sellises pas.s nagu hekel. Loodes ameerika turu peale ja tootes sellised masinaid pole ka ime, et ühel päeval müük nii rämedalt langeb. Ameeriklased naersid selle üle kes sõitis Priusega....asjata. Täna paugutavad paljud hübriididega ringi. GM sügas sellel ajal "kotte" kui teised tootjad(mõtlen siin selle all japse) tegelesid tuleviku alternatiivsete kütustega. Nüüd karjutakse appi, et vaja mega miljardeid tegelemaks hübriid lahendustega. Kus nad krt 5a tagasi olid:gun:. Mis puutub Saabi siis oleks ülioluline see mark maha müüa kasvõi japsidele sest GM all pole asi küll edasi arenenud, pigem on kokkuhoid mõjunud autode koostekvaliteedile mitte hinnale. Kui nii see eluke edasi läeb siis varsti ruulivad ainult VW, Audid, BMW, škodad ja japside autod. Usa autotoojad kaovad ajalooraamatutesse.........
GM EV1 lõpetamine maksab kätte. Siis edestas GM oma ühte tähtsaimat USA rivaali Toyota-t terve aastaga. Praegu on nõks hilja Voltidega jamada...
Saabi koha pealt võib öelda, et peale 2003 pole enam ühtegi masinat, mis kaugeltki meenutaks Saabi. Müügiosakonnas on valitsenud täielik hämming kõik need aastad, kuigi disainiideed on vägevad olnud (9-X, Aero-X, 9X Air).
9-2X - fopaa, 9-7X - fopaa, 9-3SS/SC - nendel kitsukestel Opelitel pole mingit shanssi ühegi auto vastu oma hinnaklassis. Maksta Saabi logoga Opeli eest 500000? No, thanks. Pigem juba Opel, millel on sama raha eest ka mootor aiste vahel (OPC). Seat Leon II on oma olemuselt rohkem Saab nii seest kui väljast kui mõni VM salongis olev MegaAeroX.
Rootslased võiks selle liigutuse küll teha, et ostavad Saabi ja Volvo tagasi ja hakkavad uuesti autosid enda äranägemise järgi tootma.
Saabi koha pealt võib öelda, et peale 2003 pole enam ühtegi masinat, mis kaugeltki meenutaks Saabi. Müügiosakonnas on valitsenud täielik hämming kõik need aastad, kuigi disainiideed on vägevad olnud (9-X, Aero-X, 9X Air).
9-2X - fopaa, 9-7X - fopaa, 9-3SS/SC - nendel kitsukestel Opelitel pole mingit shanssi ühegi auto vastu oma hinnaklassis. Maksta Saabi logoga Opeli eest 500000? No, thanks. Pigem juba Opel, millel on sama raha eest ka mootor aiste vahel (OPC). Seat Leon II on oma olemuselt rohkem Saab nii seest kui väljast kui mõni VM salongis olev MegaAeroX.
Rootslased võiks selle liigutuse küll teha, et ostavad Saabi ja Volvo tagasi ja hakkavad uuesti autosid enda äranägemise järgi tootma.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma siinkohal püstitaks kohe küsimuse, et Miks need hübriid ja elektri jõul töötavad autod niivõrd koledad on? Miks näidatakse inimestele koledaid prototüüpe? Arvata siis on ju, et keegi mingit erilist huvi ei tundnud. Liiga radikaalne lähenemine oli disainile. (did I say that?)
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=b6f88f1a-2760-4332-a49b-674af6c2a911&open=sec
Suurimaks kukkujaks võib pidada Saabi, mille müügi langus on 100%, nimelt ei müüdud novembris 2008 ainumastki Saabi, mullu samal ajal läks neid kaubaks 20.
Suurimaks kukkujaks võib pidada Saabi, mille müügi langus on 100%, nimelt ei müüdud novembris 2008 ainumastki Saabi, mullu samal ajal läks neid kaubaks 20.
OT: Ma teen ettepaneku automüüjatel üle minna mobiilside ärisse. Nimelt ajal kui Eestis rahvastik väheneb ning on ka majanduslangus suudavad mobiilsideoperaatorid ikkagi omale kokku ajada kordades rohkem lepingulisi kliente kui on Eestis üldse inimesi. Vaat see on ikka äri :eureka:
romza
Algselt postitas: romza
OT: Ma teen ettepaneku automüüjatel üle minna mobiilside ärisse. Nimelt ajal kui Eestis rahvastik väheneb ning on ka majanduslangus suudavad mobiilsideoperaatorid ikkagi omale kokku ajada kordades rohkem lepingulisi kliente kui on Eestis üldse inimesi. Vaat see on ikka äri :eureka:
Tahad minu leivakapi kallale tulla:fight: vää;)?
Samas, telco sektorile pole majanduslangus veel jõudnud ja inimesed räägivad rohkem ja rohkem
Nüüd juba veidike raha on oodata USA valitsuselt laenu näol oodata.
Kuid jama lugu selles, et see raha võetakse sellest reservist, mis mõeldud ökonoomsemate autode arenduseks :(
Võttes arvesse, et USAs on kütusehinnad langenud (kõvasti rohkem kui Euroopas), siis suure tõenäosusega lükatakse seda ökonoomsemate autode arendust veelgi edasi.
Kokkuvõttes võib see viia selleni, et Euroopa ja Idamaade autotootjad muutuvad veelgi konkurentsivõimelisemaks.
Kuid jama lugu selles, et see raha võetakse sellest reservist, mis mõeldud ökonoomsemate autode arenduseks :(
Võttes arvesse, et USAs on kütusehinnad langenud (kõvasti rohkem kui Euroopas), siis suure tõenäosusega lükatakse seda ökonoomsemate autode arendust veelgi edasi.
Kokkuvõttes võib see viia selleni, et Euroopa ja Idamaade autotootjad muutuvad veelgi konkurentsivõimelisemaks.
romza
Algselt postitas: ttlauri
No varsti võibki nullirida olla aga vaata praegust majandust ka. Ma arvan, et see on mööduv nähtus.
Mööduv nähtus, kuid aeg, mille jooksul möödub, on võtmetegur. Nüüd oligi jaanuaris nullirida, ma ei teagi, äkki on see saabimüügis mitmes kuu juba nulli peal, ei viitsi uurida. Oktoobris ikka paar autot müüdi Eestis. Ega seegi Saabi veepeal hoiaks kui kõik saabnetlased uue saabi ostaks. VM-ile küll vast piisaks :drink:
VM on selle maksuvõla osas igatahes ajatamise saavutanud. Aga kas siis pankrott kui keegi hummereid, saabe ja chevrolette, cadilacce ja corvette edaspidi ei osta:?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Saabist kui sellisest brandist olen ma unistanud. See oleks lihtsalt imeline. Arvasin kunagi alguses, et Saab on teistmoodi. Olen suutnud seda sädet oma sees elavana hoida, kuigi massilise 9-5 ja 9-3 tekkimistega (GM) hakkas asi kustuma. Nüüd ehk saab see jälle särama:headbang:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eile oli see päev, kui tootmisliinilt sõitis maha viimane 9-5 sedaan. Kui praegu minna diileritelt sedaani tahtma, siis peate uue mudelini ootama. Vaguneid tehakse veel aastajagu ja ilmselt ka paralleelselt uuega ja uus vagun tuleb ca aasta peale uut sedaani.
ahjaa... varsti peaks 9-3x-i saama osta..:P
ahjaa... varsti peaks 9-3x-i saama osta..:P