Saab 9-7x

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2279
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#26

T Veebr 21, 2006 15:32

Tahaks ma miskit lisada.
Nimelt arvan ma sama, et sealse piirkonna kohta on antud tehas arvestatava suurusega tööandja. Nagunii lähevad idabloki maadest töötajad Soome, Rootsi ja Norra ning "solgivad" kohalike elu nii mis kole. Sellisel hetkel peavad kohalikud kinni hoidma oma sissetulekust nagu hullud. Sest ka neil on naised ja lapsed, kes soovivad normaalset ja kohati isegi - head elu.

Loomulikult meeldivad mulle ka küülikud ning klassik samuti tonnine ja kui ma kunagi vihates vaatasin 900 ja 9-3 poole siis aja möödudes on see kuju mulle meeldima hakanud. Kindlasti on esimeseks reaktsiooniks hirm ja teadmatus uue tulija üle ning kritiseeritakse aga asi ju selles ongi, et elu läheb edasi ning kahjuks...meie koos sellega.

Kes seda aga ei soovi...kodutarvete poes on nööri ja küünalt piisavates kogustes. Senikaua kui meil kaubandusvõrk toimib, olgugi siis see punttila või tema sulase koduanttila käes...inimestel on vaja tööd ja leiba.Vot!


Leva kõrvale surr - kah söödav!
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#27

K Mär 15, 2006 23:13

tänases Autolehes oli jällgi üks nukker text Saabist, täpsemalt siis 9-7X...koostekvaliteet ei vasta absoluutselt hinnale! Kahju et GM on hea margi osanud ära rikkuda:(
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#28

N Mär 16, 2006 7:45

Eriti koomiline on see tagumine udutuli seal all servas. Kunagi oli lada 06el samasugune ;)
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#29

K Apr 19, 2006 21:23

ja täna küsisin motorexil VM esindajatelt, et kas seda 9-7 eestis ostetakse ka, siis väitis et ostetakse küll ja et üks olla just eile/täna kaubaks läinud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#30

N Apr 20, 2006 8:00

Ja ostetakse hästi, üteles müügiesindaja. Kui nüüd viimast siseruumist ära ei võta, siis tuleb oodata kuid (sügis), sest nõudlus pidi olema suur.
Välajas olev auto jättis hea mulje. Viimistlusmaterjalid olid pehmed ja käepärased. Kuidas sõita- siis müügimees kiitis, kuid viitas ka maasturi olemusele (nagu kõik maasturid). Meeldis armatuur, sest joont on säiliatud ja seetõttu "huvitav".
Nii, et poodi :headbang:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#31

N Apr 20, 2006 8:20

Demoautogi on juba müüki pandud ja ära broneeritud.

Aga ikkagi ei suuda ma uskuda et ameerikamaal kokkupandud autol ei ole ameerikalikke vigu ja koostamisapsakaid. See ei saa olla võimalik et jänkid on üleöö korralikku tööd tegema õppinud (kas saan nüüd selle väite eest peksa või ei?). Mingitest ripakil vidinatest keegi kirjutaski teises 9-7 teemas.
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#32

N Apr 20, 2006 10:07

Samas jättis 9-7 sisu mulle väga hea mulju. Isegi parema kui 9-3 või 9-5.
Uue 9-5 ainus ilus asi on minu meelest nina. Tagatuled ei meeldi ja sisu on kah nagu on.
Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kellele tundub, et 9-5s on kitsam tunne olla, kui 9000-s. Müügimees ütles, et pole võimalik, et 9-5 on seest kitsam kui 9000.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#33

N Apr 20, 2006 10:15

Sisule, välimusele ja mugavusele rooli taga ei heida ise ka midagi ette.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#34

P Apr 23, 2006 18:05

Täna käisin Motorexil ja nägin ka seda küna.Sellise küna eest küsiti 860 000.- EEKi ka veel.Ma küsisin selle Vikingu venna käest,kes seal boksis oli,et kas see auto on avarii läbi teinud vää.Kutt vaatas mulle põlgliku näoga otsa ja ütles(täpne tsitaat):,,Kes siis motorexile taastatud autot toob!´´
Seega,kui see auto ei olnud oma tehasest väljumise konditsiooni muutnud enne seda motorexi,siis on selle mudeli koostekvaliteet kohutav.Lugesin ,,Autolehest´´ artiklit ka Audi versus Saab maasturitest,kus oli mainitud salongi koostekvaliteedi nõrkust Saabil.Sellise hinnaklassi auto salong oleks võinud parem olla,aga see kere koostekvaliteet oli Lada(kui niigi hea) tasemel.
Oletades,et see konkreetne auto oli siiski üle elanud õnnetuse ja need vead olid vigastuse kehvast taastamistööst.Loetlen siis nähtud ebakõlad,mis kohe silma hakkasid.Kapott ei olnud korralikult peal(ühelt poolt oli esitiivast kõrgemal-teiseltpoolt madalamal).Uksevahed ei olnud paraleelsed ja voolusuunas tasapinnalised.St C-piilari ja tagaukse vahe oli laienev-kitsenev,mitte ühtlane,nagu kvaliteetsetel autodel.Esimese ja tagumise ukse kohtumise kohal oli esiuks ülevalt kerest kaugemal ja alt oli tagauks kaugemal.St,kui joonlaud panna mõlema ukse kohtumiskohale,siis jääb pragu ühe ukse ja joonlaua vahele.Aste on sees.
OK kui need olid avariist tekkinud vead,siis see,et tagauksed olid aknaraami ülemise värvitud osa pealt lainelised,st kõvera plekiga,siis see on ju kehv koostekvaliteet.Kummtihendid ümber klaaside oli tagaustel nurkadest irvakil.Tagumine ratta koobas tagaukse kohalt on ukse taga peidus.Ok,aga kui uks lahti tega,siis ei ole see tagaukse sisemise osa disain sugugi normaaalne.Uks lõppeb kuskil suvalisel kohal ja ,siis on mingi plastikkust koopajäljend sinna peale kleebitud.Arvestamata ukse kuju.Võib-olla on see tuulekanalis välja arvutatud,et müra ei oleks,aga porno on ta ikka.
See on ju räme pornograafia.Ja vägistamine.Kes keda vägistas-ei ole selge.Meibi ameeriklane eurooplast,meibi not.Huu nõus?!

:gun::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#35

P Apr 23, 2006 18:24

Juhul kui sm. timutit ei astunud vasaku jalaga hommikul voodist välja ja ei frustreerunud parkimiskoha otsingul Motorexi ümbruses, siis mu kahtlused ameeriklaste koostamiskvaliteedi kohta saavad ainult kinnitust.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#36

E Apr 24, 2006 7:07

110% timutit´ga päri-mina selle pornoauto kohta siin esialgu väga palju sõna
teatud põhjustel ei võta,aga...
Lähemas perspektiivis hakkab see mudel,kuhu Trollid oma hoolitsevat kätt külge pole pannud Saabi,kui seni ikkagi kvaliteetautona(teatud reservatsioonidega)tuntu mainet ikka kohe kindlasti totaalselt alla viima:freak:
Paralleele võib julgelt tuua ssangjongi ja hiina uute jeepidega,mis tavainimesele näevad ju ka suurepärased välja uuena.Spetsialisti esmapilk toob aga kindlasti pisarad silma-koostekvaliteet on ikka totaalselt MASENDAV,ehkki,
oleks ninas silt dodge,või mõni sarnane gm´lane-tunduks asi täiesti bro.
Kui ikka jupid enne müüki küljest pudenevad,tahaks küll uued logod ninna-sappa naeltaga lüüa:wall:
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#37

E Apr 24, 2006 12:08

Koostekvaliteedi kohta ei oska miskit öelda. Ei ole nii lähedalt vaadanud asja. Samas näeb eemalt vaadatuna täitsa isane välja. Eriti kui õige värvi alla panna. See potisinine, mis seal salongis defaultina seisab on ülikole.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#38

E Apr 24, 2006 18:02

Rebjata, davaite zhit druzhno...

aga. Olles kokku puutunud servast nii mõningate uute maasturitega, siis paraku ongi kõik sellised saastad, et nutt tuleb peale.
Näiteks, x5'e v8 mootoril klapikambrikaane tihendi suremise lugu,
Näiteks, nissan navara koostekvaliteet;
Näiteks, range roveri elektri ja õhujamad;
Näiteks, landcruiseri aku tühjenemise anomaaliad;
näiteks..näiteks, näiteks.
Ei ole need asjad siin ilmas nii ükskahesed.. kui inimene ostab autot hinnaklassiga üle 500keegu, siis paraku mängivad rolli hoopis muud tegurid, kui koostekvaliteet... ikka need emotsionaalsed pooled on olulisemad..

Edit, ja kui kasutatud 9-7 hind ükskord sinna 300k kanti jõudmas on ja tehasest ka asine diisel (6.5 ntx ) aiste vahele pannakse, siis ma ka võtan ühe.
hypnootik
Postitusi: 9
Liitunud: E Apr 24, 2006 10:52
Asukoht:
Auto:

#39

E Apr 24, 2006 18:11

Kusjuures vastab tõele, et autoost on suures osas emotsionaalne ost. Eriti veel kui rahakott eriti paks on.

Loomulikult mõjutavad seda emotsionaalset otsust kõik esilekerkivad head ja vead.

Pean ütlema 9-7 kaitseks, et kuigi ta tõesti on natuke võib ütelda, et lohakalt kokku pandud siis tehnilise poole pealt paistab ta hoopiski kangemast puust olevat.

Ja ega tema eelkäiale Trail Blazer -ile pole ju tehnilises osas ka suurt midagi ette heita.

Aga ma saan ka aru, et tõelisele Saabi armastajale pole ta just eriti meeltmööda aparaat. Rootslased pidid lausa vihkama teist.

Ise nimetan teda Saabi faceliftitud Trail Blazeriks. :)
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#40

R Jaan 12, 2007 22:20

Sai selle autoga täna väike proovisõit tehtud ning midagi halba küll öelda ei ole. Edasi käib, ei kõigu ja istmed mõnusalt mugavad. Ainult et seest võiks ka vähe saabilikum olla. 5,2 liitrise kohta linna keskmine 15 on aga väga hea näitaja. Ja maanteel lükkab pool mootorist reservi :drive:
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#41

L Jaan 13, 2007 13:43

tehas ütles 9-7x kohta nii et ega ta nüüd eriti saab pole aga tehti ta seepärast GM on ju suur maasturite tootja ja GM tahtis SAABi maasturit ka see on siis nagu märk koostööst
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#42

L Veebr 03, 2007 20:03

Nägin kah seda lõuna-keskuses, mulle isiklikult ei meeldi nii väga.:P
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#43

L Veebr 03, 2007 21:06

Algselt postitas: Black
Nägin kah seda lõuna-keskuses, mulle isiklikult ei meeldi nii väga.:P


Sama siin, minuarust on 9-7x-s puudu kõik see, mida Saab võiks/peaks olema: stiilne ja omanäoline disain, võimsuse ja töömahu väljapaistev suhe, vihjed rohelisele mõtteviisile, turvalisusuuendustele vms.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#44

L Veebr 03, 2007 21:38

Eks see ilu ikka vaatajate silmis.
Ise (tulevase Saabiomanikuna) arvan: Disaini kohapealt--eestpoolt oleks nagu natuke Saabi.Tagumine osa selline vedel jänki stiil,neid suuri ja väga suuri usadsiipe sellise tagaosaga küllalt.Uuemate 9-3 ja 9-5-te puhul minu isiklik arvamus:metsa on läinud 9-5 esiosa ja 9-3 univ. tagaosa.Vist ei salli ma neid aknaposti tervelt katvaid tulesid.Ehki samas nt. Volvo V70-el nad suht stiilsed.Aga kogu aeg on olnud maailmas ilusaid,"halle" ja ka jubedaid autosid.Kusjuures rootslased on omal ajal saanud ka hakkama väga ilusa auto disainiga(vb.olid itaallased abis??).Selleks on 60-ndatel tootmises olnud Volvo Amazon.Mind on lapsest saati köitnud erinevate autode puhul nende disain.
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#45

P Veebr 04, 2007 0:32

Ilus auto ja teedel teda sõitmas nähes poeb hinge väike kadeduski.
Aga absurdne on siin heietada, et see on disainitu/ kole ja see mitte. Auto on valmis ja kui meeldi ära osta. Ja kui tänaval ka ei meeldi, pööra pea ära. Ja mis imeloom see Saab üldse on, et mingit äärmist revolutsiooni sealt otsida. Auto nagu auto ikka ja Saabi logo pärast ainult osta on ju veidi imelik. Tõnäoliselt otsivad teisedki selles autos seda, et turvaliselt ja mõnusalt punktist A punkti B kulgeda. Ja olen märganud, et autos sees istudes eriti esiosa ja tagaosa nagu ei märkakski :P
Vasta