Saab 9-7x
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
krt, ma olen endale alati maasturi"taolist" masinat tahtnud:)
eriti arvestades sellega, millised näevad välja meie linnade tänavad ja siis veel imestatakse selle üle, et eestlastel on rohkem maastureid kui soomlastel. loomulikult, kus meil on selliseid kohti küll, kuhu talvel enam sõiduautoge sisse ei pääse sest lumi on lükkamata. öeldi veel, et vene ajal sai siguli ja mossega igasse kohta. loomulikult sai, sest siis aeti ka kõik teed lahti, kütust oli ju piisavalt.
tegelt leidsin selle auto hinna ka...9-7x Linear alates 38 000 dorrarist+ veel igasugu maksud...aga noh 600 tuhandega saaks äkki juba kätte:D
eriti arvestades sellega, millised näevad välja meie linnade tänavad ja siis veel imestatakse selle üle, et eestlastel on rohkem maastureid kui soomlastel. loomulikult, kus meil on selliseid kohti küll, kuhu talvel enam sõiduautoge sisse ei pääse sest lumi on lükkamata. öeldi veel, et vene ajal sai siguli ja mossega igasse kohta. loomulikult sai, sest siis aeti ka kõik teed lahti, kütust oli ju piisavalt.
tegelt leidsin selle auto hinna ka...9-7x Linear alates 38 000 dorrarist+ veel igasugu maksud...aga noh 600 tuhandega saaks äkki juba kätte:D
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
:wall:
no siis sel jhul ära anda 500 tuhat pudelit, väärtusega 1 kroon:P
Algselt postitas: Cyber
arvestades, et neid siinsele euroturule ei tehta, selle raha eest näed ainult märga und sellest autost..:)
no siis sel jhul ära anda 500 tuhat pudelit, väärtusega 1 kroon:P
Täna käisin Vikingus ja 9-7x ka lõpuks väljas, nägin nii hõbedast kui musta isendit. Hinnad polegi nii hullud.
Siin ühes reviews väidetakse, et 9-7x on kõige "saabilikum" GM'i Saabidest :drive:
terv, teager
Siin ühes reviews väidetakse, et 9-7x on kõige "saabilikum" GM'i Saabidest :drive:
terv, teager
On ta väljast mis ta veel on, aga salong on ikka tõeliselt kole :wall:
Sellisele hunnikule rahale leiaks ilmselt paremat rakendust veidi kasutatud G-klassi näol, näiteks. Valikuid selles hinnaklassis veelgi...
Muide, paar tänast pilti 9-7X saabumisest Vikingusse
http://www.hot.ee/denel/saab%20005.zip
Sellisele hunnikule rahale leiaks ilmselt paremat rakendust veidi kasutatud G-klassi näol, näiteks. Valikuid selles hinnaklassis veelgi...
Muide, paar tänast pilti 9-7X saabumisest Vikingusse
http://www.hot.ee/denel/saab%20005.zip
Algselt postitas: NO FEAR
krt, ma olen endale alati maasturi"taolist" masinat tahtnud:)
eriti arvestades sellega, millised näevad välja meie linnade tänavad ja siis veel imestatakse selle üle, et eestlastel on rohkem maastureid kui soomlastel. loomulikult, kus meil on selliseid kohti küll, kuhu talvel enam sõiduautoge sisse ei pääse sest lumi on lükkamata. öeldi veel, et vene ajal sai siguli ja mossega igasse kohta. loomulikult sai, sest siis aeti ka kõik teed lahti, kütust oli ju piisavalt.
tegelt leidsin selle auto hinna ka...9-7x Linear alates 38 000 dorrarist+ veel igasugu maksud...aga noh 600 tuhandega saaks äkki juba kätte:D
käisin täna vikingis, ja seal oli see masin väljas ja kui õigesti mäletan siis oli hinnaks 860 tuhat
Tõenäoliselt on iga uue margiga sama diskussioon. Meeldib või mitte. Vähemasti meenub arutelu, kui tuli välja uus BMW- mark rikutud, ebadisain jne. Nüüdseks kõik rahul ja neil kel pappi pole, võivad edasi kriisata.
Loomulikult on markide segmendi segamine nõme, kuid praeguses linnugripi ja musta mandri nälja kõrval on see ju tühine :)
Loomulikult on markide segmendi segamine nõme, kuid praeguses linnugripi ja musta mandri nälja kõrval on see ju tühine :)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
no see 860 on jah too kallima ja täiuslikuma varustusega.
samas ei ole ka selle 778000 varustus laita ning ilma käibeta tuleb "vaid" 660tuh!;)
minu arust on selle auto sisemus ja armatuur ikkagi säilitanud oma saabiliku joone. seda kasvõi tuule suunajate ning kaarja armatuuriga...
samas ei ole ka selle 778000 varustus laita ning ilma käibeta tuleb "vaid" 660tuh!;)
minu arust on selle auto sisemus ja armatuur ikkagi säilitanud oma saabiliku joone. seda kasvõi tuule suunajate ning kaarja armatuuriga...
Algselt postitas: arxrei
Tõenäoliselt on iga uue margiga sama diskussioon. Meeldib või mitte. Vähemasti meenub arutelu, kui tuli välja uus BMW- mark rikutud, ebadisain jne. Nüüdseks kõik rahul ja neil kel pappi pole, võivad edasi kriisata.
Loomulikult on markide segmendi segamine nõme, kuid praeguses linnugripi ja musta mandri nälja kõrval on see ju tühine
ma lihtsalt teavitan/kriiskan et mind selle "Kõigi " sekka siiski mitte arvestada ka peeemvee koha pealt - minu alandliku isikliku arvamuse koha pealt on ka bmw enda senise ilusa klassikalise disaini poolestsaadik persse keeranud (noh mõneti mõistetav ka - kommertsedu jätkuvuse eesmärgil peab ikka aegajalt teatud korrektuure tegema, aga ikkagi). ja ülaltoodud "saab" - no comments
Välisdisain polegi kõige hullem aga mulle ka sisu ei meeldi. Huvitav miks ameeriklaste maasturid peavad kõik seest nagu veoautod välja nägema. Võib armatuurile ju saabiliku kaare anda ja süüteluku keskkonsooli tõsta aga ergonoomiat ikka pole ja lennuki kokpiti meenutamiset on asi kaugel.
Lisaks õli tulle? ;)
Aga kui eelmise sajandi keskel keegi svensson oleks viskunud rinnuli ambrasuurile ja teatanud, et mingit nelja rattaga maa peal sõitvat kurgikäru SAAB'i nimelises ettevõttes tootma ei hakata?
Või näiteks oleks URSAAB jäänud ainsaks mudeliks tänase päevani sest "need uued projektid pole enam piisavalt SAAB'id"?
Mis arvate kas sellisel juhul täna peale mõne soliidses eas inimese keegi üldse teaks enam sellisest automargist?
Ehk siis kui on tahtmine vee peal püsida siis tuleb muutuda vastavalt muutuvatele turgudele.
Ning ma tean väga hästi, et ülevalpool öeldi lihtsalt oma arvamus ja selleks foorum ongi, ma lihtsalt lisasin oma 2 senti.
Aga kui eelmise sajandi keskel keegi svensson oleks viskunud rinnuli ambrasuurile ja teatanud, et mingit nelja rattaga maa peal sõitvat kurgikäru SAAB'i nimelises ettevõttes tootma ei hakata?
Või näiteks oleks URSAAB jäänud ainsaks mudeliks tänase päevani sest "need uued projektid pole enam piisavalt SAAB'id"?
Mis arvate kas sellisel juhul täna peale mõne soliidses eas inimese keegi üldse teaks enam sellisest automargist?
Ehk siis kui on tahtmine vee peal püsida siis tuleb muutuda vastavalt muutuvatele turgudele.
Ning ma tean väga hästi, et ülevalpool öeldi lihtsalt oma arvamus ja selleks foorum ongi, ma lihtsalt lisasin oma 2 senti.
Selles mõttes on küll Kaidol tuline õigus, saabi hakati tootma täpselt samal põhjusel miks gm-ile end müüdi ja miks subaruga semmiti ja miks linnamaastureid tegema hakati, küsimus on alati olnud ellujäämises, rahas. oleks absurdne rääkida et saab-e hakati tootma mingil mitte tulutooval ja üllal eesmärgil mis nüüdseks on kadunud.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kahju, et rootslased lasid aastaid tagasi endale niimoodi pähe istuda - oleks võinud siis vähemalt uhkelt tootmise kinni panna ning oleks säilinud Saabi kui legendaarse ja autoajaloo ühe omanäolisema automargi imidž. see suur kolakas tõestab ilmekalt, et GM teeb endast kõik, et Saabi müüginumbreid parandada, arvestamata sealjuures, mida selle nimel ohvriks tuuakse. kas te tõesti arvate, et Saabi imidž koosneb ainult süütevõtmest keskkonsoolis ja mingite õhutuulutusavade disainist? no hästi, te ju võite selle Saabi embleemi kandva sõiduki hunniku raha eest ära osta ja siis roolitaga istudes embleemi silmates enda meelerahuks mõelda, millise legendaarse automargi roolis te istute. aga mina loodan siiralt, et GM kuulutab Saabi lõpuks ometi ebaõnnestunud projektiks ja paneb tootmise kinni. selleks on juba viimane aeg, aitab sellest solkimisest!
aljoga@muidu-täitsa-tolerantne-inime-aga-9-7-ei-ole-küll-Saab
aljoga@muidu-täitsa-tolerantne-inime-aga-9-7-ei-ole-küll-Saab
"...rootslased lasid aastaid tagasi endale pähe istuda..." vat sellega IMHO on küll nii, et kui ettevõte ikka tugevatel jalgadel on siis ei istuta neile pähe. Kui aga ettevõte ei suuda pinnal püsida siis ta müüakse/tükeldatakse jne jne. Kes Trollhättanis käinud siis ilmselt teab mida see tehas piirkonnale tähendab, samuti ka Rootsi majandusele tervikuna. Ehk siis need töökohad on oluliselt tähtsamad kui iseseisev hingusele minek.
Kas rootslastel raha on SAAB tagasi osta? Ma usun, et on, iseasi kas keegi tahab oma raha musta auku matta. Uue mudeli/mudeliperekonna väljatöötamiseks kuluvaid summasid on vast igaüks kusagilt kuulnud, nüüd jagage see kasvõi 10 aastase SAAB'i läbimüügi peale ja öelge kes sellise rahaga seda autot osta tahab olgu ta siis väga eriline omamoodi-kiiksuga-SAAB või nii mainstream kui vähegi võimalik.
Selleks ei pea jus Nobeli preemia laureaat olema, et sellest aru saada. Inimestel kellel on sellised summad, ei ole nii patrioodid, et oma varandust tuulde visata ning inimesed kes räägivad SAAB' kui rahvusliku uhkuse ja omanäolise automargi päästmisest, ei valda neid summasid. Ning kui kunagi hakkavad valdama siis on nad ka õppinud raha lugema.
Ja enne kui te mind põlema panete - mina oleks ka sillas kui selline kiiksuga seltskond leiduks kes SAAB'i üle võtaks ja juurte juurde tagasi üritaks suunata. Paraku ei usu sellesse.
Kas rootslastel raha on SAAB tagasi osta? Ma usun, et on, iseasi kas keegi tahab oma raha musta auku matta. Uue mudeli/mudeliperekonna väljatöötamiseks kuluvaid summasid on vast igaüks kusagilt kuulnud, nüüd jagage see kasvõi 10 aastase SAAB'i läbimüügi peale ja öelge kes sellise rahaga seda autot osta tahab olgu ta siis väga eriline omamoodi-kiiksuga-SAAB või nii mainstream kui vähegi võimalik.
Selleks ei pea jus Nobeli preemia laureaat olema, et sellest aru saada. Inimestel kellel on sellised summad, ei ole nii patrioodid, et oma varandust tuulde visata ning inimesed kes räägivad SAAB' kui rahvusliku uhkuse ja omanäolise automargi päästmisest, ei valda neid summasid. Ning kui kunagi hakkavad valdama siis on nad ka õppinud raha lugema.
Ja enne kui te mind põlema panete - mina oleks ka sillas kui selline kiiksuga seltskond leiduks kes SAAB'i üle võtaks ja juurte juurde tagasi üritaks suunata. Paraku ei usu sellesse.