Saab 9-7x

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#1

R Apr 16, 2004 13:48

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

R Apr 16, 2004 14:55

money talks and bs walks...
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#3

R Apr 16, 2004 16:36

tuleb siinkohal aljogaga nõustuda.

btw aljoga, vist nägin su masinat tartus liiklemas, auto nagu unistus :)
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#4

L Apr 17, 2004 12:07

oi kuidas aljogale meeldib, kui tema saabikule pai tehakse :P

btw fofa, olen üsna mitmel korral ka sinu plekist kaunitari trt-s kruisimas näind - samad sõnad sulle, tase!
Karel
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 29, 2004 15:11
Asukoht:
Auto:

#5

T Apr 20, 2004 11:21

Hüüdnimi pidi olema Trollblazer
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#6

K Veebr 23, 2005 23:09

Möh? Oleks nagu maastur, aga tegelikult pole; lihtsalt sõiduauto kah inämb mitte? Imelik elukas. Need vanemad asjad on ikka jupi armsamad.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#7

N Veebr 24, 2005 20:24

krt, ma olen endale alati maasturi"taolist" masinat tahtnud:)
eriti arvestades sellega, millised näevad välja meie linnade tänavad ja siis veel imestatakse selle üle, et eestlastel on rohkem maastureid kui soomlastel. loomulikult, kus meil on selliseid kohti küll, kuhu talvel enam sõiduautoge sisse ei pääse sest lumi on lükkamata. öeldi veel, et vene ajal sai siguli ja mossega igasse kohta. loomulikult sai, sest siis aeti ka kõik teed lahti, kütust oli ju piisavalt.

tegelt leidsin selle auto hinna ka...9-7x Linear alates 38 000 dorrarist+ veel igasugu maksud...aga noh 600 tuhandega saaks äkki juba kätte:D
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#8

R Veebr 25, 2005 13:18

no nüüd tuleb siis pudeleid viia jälle ja...raha koguma hakata!:P
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

R Veebr 25, 2005 14:27

arvestades, et neid siinsele euroturule ei tehta, selle raha eest näed ainult märga und sellest autost..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#10

R Veebr 25, 2005 15:11

:wall:


Algselt postitas: Cyber
arvestades, et neid siinsele euroturule ei tehta, selle raha eest näed ainult märga und sellest autost..:)


no siis sel jhul ära anda 500 tuhat pudelit, väärtusega 1 kroon:P
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

K Mär 02, 2005 22:24

See mingi subaru, saabi ning mingi u.s.a bensuõgardi risdand...
aga muidu stiilne...
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#12

N Mär 31, 2005 15:55

Porche Cayenne-ist näeb ikka asjalikum välja. See Porche maastur on küll ikka tõsine värd võtteldes Saabi omaga.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#13

E Veebr 20, 2006 21:00

Täna käisin Vikingus ja 9-7x ka lõpuks väljas, nägin nii hõbedast kui musta isendit. Hinnad polegi nii hullud.

Siin ühes reviews väidetakse, et 9-7x on kõige "saabilikum" GM'i Saabidest :drive:

terv, teager
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#14

E Veebr 20, 2006 21:58

On ta väljast mis ta veel on, aga salong on ikka tõeliselt kole :wall:

Sellisele hunnikule rahale leiaks ilmselt paremat rakendust veidi kasutatud G-klassi näol, näiteks. Valikuid selles hinnaklassis veelgi...

Muide, paar tänast pilti 9-7X saabumisest Vikingusse
http://www.hot.ee/denel/saab%20005.zip
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#15

E Veebr 20, 2006 22:06

Algselt postitas: NO FEAR
krt, ma olen endale alati maasturi"taolist" masinat tahtnud:)
eriti arvestades sellega, millised näevad välja meie linnade tänavad ja siis veel imestatakse selle üle, et eestlastel on rohkem maastureid kui soomlastel. loomulikult, kus meil on selliseid kohti küll, kuhu talvel enam sõiduautoge sisse ei pääse sest lumi on lükkamata. öeldi veel, et vene ajal sai siguli ja mossega igasse kohta. loomulikult sai, sest siis aeti ka kõik teed lahti, kütust oli ju piisavalt.

tegelt leidsin selle auto hinna ka...9-7x Linear alates 38 000 dorrarist+ veel igasugu maksud...aga noh 600 tuhandega saaks äkki juba kätte:D


käisin täna vikingis, ja seal oli see masin väljas ja kui õigesti mäletan siis oli hinnaks 860 tuhat
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#16

E Veebr 20, 2006 22:26

Tõenäoliselt on iga uue margiga sama diskussioon. Meeldib või mitte. Vähemasti meenub arutelu, kui tuli välja uus BMW- mark rikutud, ebadisain jne. Nüüdseks kõik rahul ja neil kel pappi pole, võivad edasi kriisata.
Loomulikult on markide segmendi segamine nõme, kuid praeguses linnugripi ja musta mandri nälja kõrval on see ju tühine :)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#17

T Veebr 21, 2006 10:06

no see 860 on jah too kallima ja täiuslikuma varustusega.
samas ei ole ka selle 778000 varustus laita ning ilma käibeta tuleb "vaid" 660tuh!;)
minu arust on selle auto sisemus ja armatuur ikkagi säilitanud oma saabiliku joone. seda kasvõi tuule suunajate ning kaarja armatuuriga...
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#18

T Veebr 21, 2006 10:24

Algselt postitas: arxrei
Tõenäoliselt on iga uue margiga sama diskussioon. Meeldib või mitte. Vähemasti meenub arutelu, kui tuli välja uus BMW- mark rikutud, ebadisain jne. Nüüdseks kõik rahul ja neil kel pappi pole, võivad edasi kriisata.
Loomulikult on markide segmendi segamine nõme, kuid praeguses linnugripi ja musta mandri nälja kõrval on see ju tühine :)


ma lihtsalt teavitan/kriiskan et mind selle "Kõigi " sekka siiski mitte arvestada ka peeemvee koha pealt - minu alandliku isikliku arvamuse koha pealt on ka bmw enda senise ilusa klassikalise disaini poolestsaadik persse keeranud (noh mõneti mõistetav ka - kommertsedu jätkuvuse eesmärgil peab ikka aegajalt teatud korrektuure tegema, aga ikkagi). ja ülaltoodud "saab" - no comments
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#19

T Veebr 21, 2006 11:36

Välisdisain polegi kõige hullem aga mulle ka sisu ei meeldi. Huvitav miks ameeriklaste maasturid peavad kõik seest nagu veoautod välja nägema. Võib armatuurile ju saabiliku kaare anda ja süüteluku keskkonsooli tõsta aga ergonoomiat ikka pole ja lennuki kokpiti meenutamiset on asi kaugel.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#20

T Veebr 21, 2006 11:39

Aga noh, arvestades seda, et uuema Saab 2000'e kokpit ka rohkem mängude toa videomängunurka kui lennuki kokpitti meenutab, ei ole hullu miskit :P
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#21

T Veebr 21, 2006 11:41

Lisaks õli tulle? ;)

Aga kui eelmise sajandi keskel keegi svensson oleks viskunud rinnuli ambrasuurile ja teatanud, et mingit nelja rattaga maa peal sõitvat kurgikäru SAAB'i nimelises ettevõttes tootma ei hakata?

Või näiteks oleks URSAAB jäänud ainsaks mudeliks tänase päevani sest "need uued projektid pole enam piisavalt SAAB'id"?

Mis arvate kas sellisel juhul täna peale mõne soliidses eas inimese keegi üldse teaks enam sellisest automargist?

Ehk siis kui on tahtmine vee peal püsida siis tuleb muutuda vastavalt muutuvatele turgudele.

Ning ma tean väga hästi, et ülevalpool öeldi lihtsalt oma arvamus ja selleks foorum ongi, ma lihtsalt lisasin oma 2 senti.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#22

T Veebr 21, 2006 12:10

Selles mõttes on küll Kaidol tuline õigus, saabi hakati tootma täpselt samal põhjusel miks gm-ile end müüdi ja miks subaruga semmiti ja miks linnamaastureid tegema hakati, küsimus on alati olnud ellujäämises, rahas. oleks absurdne rääkida et saab-e hakati tootma mingil mitte tulutooval ja üllal eesmärgil mis nüüdseks on kadunud.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#23

T Veebr 21, 2006 12:16

kahju, et rootslased lasid aastaid tagasi endale niimoodi pähe istuda - oleks võinud siis vähemalt uhkelt tootmise kinni panna ning oleks säilinud Saabi kui legendaarse ja autoajaloo ühe omanäolisema automargi imidž. see suur kolakas tõestab ilmekalt, et GM teeb endast kõik, et Saabi müüginumbreid parandada, arvestamata sealjuures, mida selle nimel ohvriks tuuakse. kas te tõesti arvate, et Saabi imidž koosneb ainult süütevõtmest keskkonsoolis ja mingite õhutuulutusavade disainist? no hästi, te ju võite selle Saabi embleemi kandva sõiduki hunniku raha eest ära osta ja siis roolitaga istudes embleemi silmates enda meelerahuks mõelda, millise legendaarse automargi roolis te istute. aga mina loodan siiralt, et GM kuulutab Saabi lõpuks ometi ebaõnnestunud projektiks ja paneb tootmise kinni. selleks on juba viimane aeg, aitab sellest solkimisest!

aljoga@muidu-täitsa-tolerantne-inime-aga-9-7-ei-ole-küll-Saab
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#24

T Veebr 21, 2006 12:38

GM on ise juba pikka aega pankroti äärel olnud. Eks näis, kas suudavad uuesti tuhast tõusta või on kõik GM-i kaubamärgid jm varad varsti haamri all. Oleks muidugi vinge kui rootslastel oleks niipalju pappi et Saab tagasi osta.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#25

T Veebr 21, 2006 14:55

"...rootslased lasid aastaid tagasi endale pähe istuda..." vat sellega IMHO on küll nii, et kui ettevõte ikka tugevatel jalgadel on siis ei istuta neile pähe. Kui aga ettevõte ei suuda pinnal püsida siis ta müüakse/tükeldatakse jne jne. Kes Trollhättanis käinud siis ilmselt teab mida see tehas piirkonnale tähendab, samuti ka Rootsi majandusele tervikuna. Ehk siis need töökohad on oluliselt tähtsamad kui iseseisev hingusele minek.
Kas rootslastel raha on SAAB tagasi osta? Ma usun, et on, iseasi kas keegi tahab oma raha musta auku matta. Uue mudeli/mudeliperekonna väljatöötamiseks kuluvaid summasid on vast igaüks kusagilt kuulnud, nüüd jagage see kasvõi 10 aastase SAAB'i läbimüügi peale ja öelge kes sellise rahaga seda autot osta tahab olgu ta siis väga eriline omamoodi-kiiksuga-SAAB või nii mainstream kui vähegi võimalik.
Selleks ei pea jus Nobeli preemia laureaat olema, et sellest aru saada. Inimestel kellel on sellised summad, ei ole nii patrioodid, et oma varandust tuulde visata ning inimesed kes räägivad SAAB' kui rahvusliku uhkuse ja omanäolise automargi päästmisest, ei valda neid summasid. Ning kui kunagi hakkavad valdama siis on nad ka õppinud raha lugema.

Ja enne kui te mind põlema panete - mina oleks ka sillas kui selline kiiksuga seltskond leiduks kes SAAB'i üle võtaks ja juurte juurde tagasi üritaks suunata. Paraku ei usu sellesse.
Vasta