GM annab Saabile osalise autonoomia?

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#1

T Jaan 20, 2009 1:20

GM getting Saab ready to stand alone

Loodan, et see vastab tõele :head: Äkki on GM-is aru saadud, et Saabi "way" oleks teha otsuseid mitte Detroidis vaid Trollhättanis? :eureka: Isegi, kui seda vaid ostja leidmiseks tehakse...
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

T Jaan 20, 2009 11:15

http://www.postimees.ee/?id=71393

Eesti keeles ka sama juttu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

T Jaan 20, 2009 12:03

Südamest loodan, et kiiksudega auto tegemine jätkub. Ja see uus 9-5 võiks ka tulla selline, nagu ta pildil on. Mobiili jaoks võiks aga keskkonsoolis panipaik olla :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

T Jaan 20, 2009 12:24

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mobiili jaoks võiks aga keskkonsoolis panipaik olla :P

Milleks? Märksõnaks BT handsfree.
Tänapäeval on autodel Bluetooth nii mõnusalt integreeritud, et pole tarvis telefoni "haaratava koha peal" hoida.

EDIT: Vanade telefoniga ei arvestanud. Seline loll eeldus on, et tutika 9-5 ostja omab ka BTga telefoni.
EDIT: ja panipaiku on tõesti saabis vähe.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#5

T Jaan 20, 2009 12:27

OT:
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mobiili jaoks võiks aga keskkonsoolis panipaik olla :P

Milleks? Märksõnaks BT handsfree.
Tänapäeval on autodel Bluetotoh nii mõnusalt integreeritud, et pole tarvis telefoni "haaratava koha peal" hoida.


Suur, kujutad ette, on telefone, millel pole bluetoothi :)

/OT
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

T Jaan 20, 2009 12:43

Ups, minu viga;) Aga mulle meeldib telefoni kõrva ääres hoida mitte BT-ga hullata. Kõigil pole vaja kuulda millest jutt käib. Üleüldse häirib mind vana 9-5 juures panipaikade puudus. Ikkagi võiks kasvõi mõni varjatud panipaik olla:thumb:
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#7

T Jaan 20, 2009 17:12

Postimehe kommentaariumis läks jälle mingiks fleimiks ära Saab vs Opel teemal. Minu arust on vana 9-5 puhul täiesti põhjendamatu pidev võrdlus Vectraga. Mis neil siis nii palju ühist on?? Selgitage lollile. :red: Kas rooli taha istudes jääb siis mulje, et istud Opelis? Kas Vectral on mõni interjööridetail sama, nagu 9-5? Materjalid, nupud, layout, vendivõred, displeid, päikesesirmid? Või tänavapildis ajad 9-5 Vectraga segamini? 9-5 on Saab mis Saab, pole võimalik seda millegagi segamini ajada. R4 mootorid on Saabi traditsioonilised turbokad traditsiooniliste 2.0 ja 2.3 töömahtudega, millel on traditsiooniliselt saabilik "tõmme" :) Istmetest, ohutusest, kasvõi esituledest ei hakka rääkimagi. Ja teda toodetakse juba 11 aastat Trollhättanis. Millest siis see pidev võrdlus? Platvormi, sillapulkade ja muude silmale nähtamatute detailide jagamine? Ja OK, V6 ja diislid. See on ju tänapäeva korporatiivses autotööstuses loomulik. Minu arust on Audi ja VW palju sarnasemad, kui Saab ja Opel, jagatakse rohkem mootoreid ja muid detaile, väliselt olen isegi kaugelt nende universaalide tagaosasid segamini ajanud. Väga sarnane feeling oli, sõites üle-eelmise põlvkonna A4ga ja hiljem eelmise põlvkonna Passatiga. Materjalivalik, saksapäraselt kõvad tekstiilistmed, nupud-displeid.... Aga millegipärast ei öelda arvustustes, et Audi on tegelikult premiumklassi VW :bs: Või on saabi/oopeli "suures ühisuses" midagi, mis mul on kahe silma vahele jäänud? Äkkii võrreldakse seepärast, kuna 9-5 töökindlus meenutab kohati vana opelit? :freak:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

T Jaan 20, 2009 17:33

Maailma tagrad lahkavad arvamusi. Mõnele paistavad kõik autod Opelitena (isiklikult pole opeli vihkaja).
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#9

N Jaan 22, 2009 9:55

Pole kyll päris elus Saab 9-5 ja Vectrat niimoodi vaatanud aga Cadillac BLS on täielik koopia Saab 9-3 ss-ist.
www.tmuuga.eu
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

N Jaan 22, 2009 10:24

OT Kõige koledam nimi vist Cadillaci ajaloos - BLS - BulLShit :P
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#11

N Jaan 22, 2009 10:28

Lisaks veel juurde, et tõupuhtad saabifännid räägivad midagi vanast 9000st, kui viimasest õigest. Samas viimane 9000 jagab paljusid detaile ja sündis ühise laua peal koos fiat croma/lancia thema / alfa 165'ga..

Aga mis vahet sel on, kes ja kust miskid jupid võtnud on. Niikaua, kui Saabis istudes on saabi tunne (miski imelik tunne, et kõik asjad on õige koha peal.. ) Saabiga sõites on saabi tunne , ja Saabi ostes on tunne et saad õige auto. Siis olgu kasvõi ladaga vahetatavaid juppe.. mis vahet sel on.
Kui see adutav saabitunne ära autost kaob.. vot siis on kehvasti.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#12

N Jaan 22, 2009 11:14

olen kasutaja Skybound`i kommentaariga vägagi nõus. 9-5 puhul ei leia ka kõige parema tahtmise juures opeliga sarnasust... võibolla AT käigukang ja veel mingid pisividinad. Muidugi räägin mina visuaalsest poolest ja mitte tehnilisest (millest ma ei jaga midagi) Ja tegelikult võrdlus opeliga ja just nimi "opel" mingis kiviaegses ebakvaliteet auto olemuses, mis on külge jäänud läbi aetud asconade, rekordite ja kadettidelt. Tegelikult saab 9-5 tootmisaastaga sama opelit ei pea ma küll ebakvaliteetseks!
Aga kui pealkirja teema juurde tagasi tulla, siis hoian ka pöialt kõvasti pihus, et tootmine sünnikohta tagasi läheks:thumb:
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#13

P Jaan 25, 2009 17:49

jjjjah... samas tuletagem siiski meelde, et SAAB oli suhteliselt oma putkat kinni panemas, kui GM ta ära ostis... loodame pigem, et suure iseseisvusevaimustusega ei kaasne endiselt miinuses müügid, eelarve tasakaalustamiseks tehtavad kärped jne... ehk siis tegelikult ei muutuks ju mitte miski. Lihtsalt võibolla see lohutus, et see asi, mis sul tagumendi all laiali laguneb, ei ole mitte GM poolt Hiinast tellitud juppidest tehtud, vaid SAAB-i poolt Hiinast tellitud juppidest...
Ehk selline õnnis ohe, et siiski rootslane :P
ErQ
Postitusi: 376
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht:
Auto:

#14

P Jaan 25, 2009 17:51

Mnjah, kui see tobe ühest kastid võetud juppidega kolme erineva automargi tootmine ära jääb, siis astun ka ise Saabi omanike ridadesse tagasi. Põhimõtteliselt ei osta uut Saabi hetkel. Olen tulihingelise Saabi austajana vägagi veendunud, et Saab OLI iseloomuga ja kiiksuga auto (selle heas mõttes), kuid hetkel müügisalongis vedelevad surrogaadid jätavad täiesti külmaks.

Sai vist vähe terav see topic, kuid usun, et mul on toetajaid.
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#15

N Jaan 29, 2009 16:48

Lugedes siin samas kuidas 9-5 kipub küll siit küll sealt lagunema ei ole ma veel kuulnud et keegi oleks saanud selle jupi vahetada lammutusest saadud vectra jupiga mille hind oleks 10X odavam. Samas puutusin viimati kokku hoopis jupiga mille tootja on Bosch ning seda sama juppi kasutatakse Audi ja WV peal. See on lihtsalt nende inimeste rõõm levitada külajuttu mida naabrimees rääkis. Keegi pole veel öelnud et Cadillaci mudel on Saab kuigi oleks põhjust seda teha kordades rohkem.

Autonoomsus oleks tore küll Saabi poolt kui nad suudaks oma tootmise viia vähemamahuliseks mis tekitaks nõudlust ning loomulikult ootaks kvaliteeditõusu ja vähem plastmassosi. Teised firmad suudavad ära toimetada eratellimustega tootes 200 eksemplari aastas. Päris nii hulluks ei tohiks minna aga samas võiks aru saada et sellistes mahtudes tootmine pole ka mõistlik ja kohane sellisele kaubamärgile. Aero X müüki :D
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#16

N Jaan 29, 2009 17:57

Algselt postitas: caarel Aero X müüki :D


:love:

Jah, lõpetatagu ükskord ära see ilusate prototüüpidega saabifännide õrritamine ja pangu midagi ka tootmisse lõpuks.

Juhul kui nad kaua jokutavad, siis võtavad teised tootjad varsti disaini üle:

9-4X

vs

Škoda Joyster
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#17

N Jaan 29, 2009 20:25

9-X Air oleks pidanud juba tootmises olema. Aero-X on liiga ulme oma katusemehhanismiga, aga Air oleks ju tõeline hitt :) Õige baashinnaga lööks paljud kunded üle, kes muidu ostaks Mini, Audi TT või mõne väikse kabrio. Väike, futuristlik, seksikas, kompaktne, "roheline", groundbreaking lahendustega nii seest kui väljast. Nunnufaktor naisterahvaste jaoks ka enam kui olemas :) Siuke auto oleks väga-väga Apple autode maailmas. GMi juhtimise all - unistage edasi. Loodetavasti saab Saab varsti uue ja parema peremehe. Vähemalt Saabi enda juhtkonnast tuleb ainult optimistlikku suhtumist, kui uudiseid lugeda.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Vasta