http://www.postimees.ee/?id=81410
http://www.postimees.ee/?id=81822
Statoili bensiin Norrast
Vot need standardid on sellised huvitavad asjad, et mingid parameetrid on küll reguleeritud ja mõõdetavad ja võrreldavad, aga ega see ei tähenda veel seda et kaks nendele parameetritele vastavat ollust täiesti identsete omadustega oleks. Vaatame ja proovime, eks lõpuks otsustab ikkagi oma kogemus, mitte numbrid sertifikaadi peal ..
Tuleb meelde et mõned aastad tagasi oli juhus tutvuda retseptidega, kuidas erinevatest bensiinile lähedastest põlevatest vedelikest ja kavalast keemiast suht bensiinisarnast asja teha saab. Imelugu, see asi mis tankerist lõpuks välja lasti, olevat ka nagu mingile standardile vastanud...
Tuleb meelde et mõned aastad tagasi oli juhus tutvuda retseptidega, kuidas erinevatest bensiinile lähedastest põlevatest vedelikest ja kavalast keemiast suht bensiinisarnast asja teha saab. Imelugu, see asi mis tankerist lõpuks välja lasti, olevat ka nagu mingile standardile vastanud...
Algselt postitas: yksheikki
Nagu teises artiklis öeldi, et pole vahet, kust kütus tuuakse, kvaliteedistandarsdid on ikka samad.
Vaidleksin vastu. Norras-Rootsis olles pean väga tihti seal oma autot tankima, ning kaks asja on silma-ninna hakanud. Nimelt on bensiini lõhn juba hoopis teistsugune, ja kilometraasi läbimise võrdluses jääb Rootsi-Norra küte ikkagi peale.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mu abikaasa väidab ka, et tonnisega sõites on erinevatel bensiinidel vahe sees Ta sõidab ainult tipptunnil, vahel on kiirus isegi 40km/h.
Ennemalt statoili poolt müüdavat leedu kütust kulus 1,5 l/100km rohkem kui n-terminali poolt tarnitavat leedu kütust. Statoili norra kütust kulub nüüd samapalju kui n-terminali leedu kütust, seega 1,5l vähem kui enne. Tegemist ei ole ühe paagitäie järeldusega vaid pikema aja jooksul tehtud tähelepanekuga (ok! norra kütust on liiga vähe aega müüdud, et tema läbisõidu juures võiks mingi arvamus tekkida).
Ennemalt statoili poolt müüdavat leedu kütust kulus 1,5 l/100km rohkem kui n-terminali poolt tarnitavat leedu kütust. Statoili norra kütust kulub nüüd samapalju kui n-terminali leedu kütust, seega 1,5l vähem kui enne. Tegemist ei ole ühe paagitäie järeldusega vaid pikema aja jooksul tehtud tähelepanekuga (ok! norra kütust on liiga vähe aega müüdud, et tema läbisõidu juures võiks mingi arvamus tekkida).