Koenigseggi äriplaan

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

L Okt 24, 2009 16:48

See on päris huvitav, pole küll juttu 9-3est ega teistest pisematest autodest aga see ei tähenda ju ometi, et nad likvideeritakse.

http://www.saabsunited.com/2009/10/koenigseggs-alleged-business-plan-for-saab-leaked.html#comments
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#2

L Okt 24, 2009 19:45

Uus 900? See peaks vist olema journode typo :evil: Kuigi ma poleks küll vastu, kui taastataks vana mudelinummerdus. 90, 900, 9000.... näiteks. Las see 9-3 ja 9-5 jäägu GM ajastusse, kus Detroidi bossid arvasid, et Saabil peab ka olema oma 3. ja 5. seeria.

Huvitav, mida 9-5 Koenigsegg Edition endast kujutada võiks? ;)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

L Okt 24, 2009 19:51

Algselt postitas: Skybound
Huvitav, mida 9-5 Koenigsegg Edition endast kujutada võiks? ;)


See on huvitav tõesti :P
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#4

L Okt 24, 2009 19:53

Lennuk,mis muud ikka...:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

L Okt 24, 2009 20:20

Asi mis mind veidi närvi ajab on see pidev 9-5 teema, a'la 9-5 on liiga suur ja mõtetu, kiidetakse pidevalt väiksemaid Saabe nagu 900 ja 9-3. Minule näiteks üldse ei meeldi väiksed autod. Olen kohanud seal ka teksti, kus inimesed kiruvad kui raske on 9-5-ga liigelda ja parkida jne. Õpi krt liiklema, ära vigise. Siis on mõni helgem pea nüüd välja tulnud sellega, et Saab ei tohiks pürgida Premium brändide hulka. Krt kui ta sinna ei pürgi siis võime ju kohe Moondajate, Vektorite, Rio de Janeirode ja muu pasaga sõitma hakata. Alla Premium brändi ma üldse ei arvestaks. Pakun, et meile kõigile meeldib istuda mugavasse autosse, kuulata kvaliteetset heli, kus salongi ei tule häirivat müra jne.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#6

L Okt 24, 2009 20:33

nuu ma päris poleks nõus selle väitega et 900 ja 9-3 nüüd pisikesed on:D

pigem tasuks neid mudeleid veidi jäljendada ning jätta siiski ka SAAB-i mudelivalikusse veidi praktilisust...Viimasel ajal on luukpärasid nagu vähemaks jäänud ning kui on siis on mingi jaapani imeväike punn

Saab 900 on piisava kerega ja hea mugav liigelda ning kohati võiks öelda et pagasit mahub pea samapalju kui mõnda universaali

seest suur aga väljast tagasihoidlik ja mõnejaoks vist isegi väike:eureka:
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#7

L Okt 24, 2009 20:58

Jaah... Minu arust on praegune Saabi mudelivalik täiesti normaalne, natuke väiksem ja natuke suurem auto, maastur. Mingi punnauto võiks ka olla.

Tegelikult mulle meeldiks kui 9-5-l oleks võimalus ka kolmandale istmereale :D

Kui rääkida 9-5-ga parkimisest jms, siis tegelikult pöörderaadius on hea, vähemalt universaaliga tagurdamisel võib objekt taga ikka üsna suureks minna enne kui vastu minna. Ja parkima mahub ikka üsna kitsasse prigusse. Lasnamäel ja mustamäel saab seda piisavalt harjutada :)
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#8

L Okt 24, 2009 21:24

Mina näiteks jällegi ng pöörderaadiusega absoluutselt rahul pole, nagu mingi veoauto. Pisikestesse prigudesse pargin aga iga kell sellele vaatamata ja hirmsat moodi nõkerdamata.

Ng kohta minu arust kehtib just täpselt nagu snowguy ütles - väljast väike, seest suur. 9-5 ng tundub küll mõõtudelt paras laev. Mida suurem ja raskem kere, seda janusem tõenäoliselt, aga samas, turvalisem ka, mahutavus ka vast parem. Näiteks 9-3 sporthatch kui tuli, mulle üliväga meeldis, samas käega katsunud pole, aga kui tänaval vaadata, siis tagumistel ruumi vähe ja auto ise ka justkui väike, ei ole nüüd mõõtusid uurinud konkreetselt, aga ng-st pikem küll ei tundu.

Mis uude 900-sse puutub, siis olgu klassiku või ng moodi, aga sooviks mitte väga suurt autot neliveoga kindlasti, kui hi-tech siis ikka kestev ja plekk ka, mis 10 aastat rooste ei läheks, vot oleks mõnus rootslane siis. Tahaks saabitruuks jääda igati, järgmine võiks olla 2002 aasta Solomon ed. ja siis kunagi kui jõukam ka mõni uuem mudel seotada.

S9000 põlema läks muidugi 9-5 vs ng ja 9-3 suuruse koha pealt, aga mis Premiumit puudutab, siis minu arust saab polegi kunagi alla selle ju olnud. Ng võis küll rahvaauto olla, aga oli ta siis omal ajal nagu mingi passat või... vist ikka polnud?
Vasta