See on päris huvitav, pole küll juttu 9-3est ega teistest pisematest autodest aga see ei tähenda ju ometi, et nad likvideeritakse.
http://www.saabsunited.com/2009/10/koenigseggs-alleged-business-plan-for-saab-leaked.html#comments
Koenigseggi äriplaan
Uus 900? See peaks vist olema journode typo Kuigi ma poleks küll vastu, kui taastataks vana mudelinummerdus. 90, 900, 9000.... näiteks. Las see 9-3 ja 9-5 jäägu GM ajastusse, kus Detroidi bossid arvasid, et Saabil peab ka olema oma 3. ja 5. seeria.
Huvitav, mida 9-5 Koenigsegg Edition endast kujutada võiks? ;)
Huvitav, mida 9-5 Koenigsegg Edition endast kujutada võiks? ;)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Asi mis mind veidi närvi ajab on see pidev 9-5 teema, a'la 9-5 on liiga suur ja mõtetu, kiidetakse pidevalt väiksemaid Saabe nagu 900 ja 9-3. Minule näiteks üldse ei meeldi väiksed autod. Olen kohanud seal ka teksti, kus inimesed kiruvad kui raske on 9-5-ga liigelda ja parkida jne. Õpi krt liiklema, ära vigise. Siis on mõni helgem pea nüüd välja tulnud sellega, et Saab ei tohiks pürgida Premium brändide hulka. Krt kui ta sinna ei pürgi siis võime ju kohe Moondajate, Vektorite, Rio de Janeirode ja muu pasaga sõitma hakata. Alla Premium brändi ma üldse ei arvestaks. Pakun, et meile kõigile meeldib istuda mugavasse autosse, kuulata kvaliteetset heli, kus salongi ei tule häirivat müra jne.
nuu ma päris poleks nõus selle väitega et 900 ja 9-3 nüüd pisikesed on:D
pigem tasuks neid mudeleid veidi jäljendada ning jätta siiski ka SAAB-i mudelivalikusse veidi praktilisust...Viimasel ajal on luukpärasid nagu vähemaks jäänud ning kui on siis on mingi jaapani imeväike punn
Saab 900 on piisava kerega ja hea mugav liigelda ning kohati võiks öelda et pagasit mahub pea samapalju kui mõnda universaali
seest suur aga väljast tagasihoidlik ja mõnejaoks vist isegi väike:eureka:
pigem tasuks neid mudeleid veidi jäljendada ning jätta siiski ka SAAB-i mudelivalikusse veidi praktilisust...Viimasel ajal on luukpärasid nagu vähemaks jäänud ning kui on siis on mingi jaapani imeväike punn
Saab 900 on piisava kerega ja hea mugav liigelda ning kohati võiks öelda et pagasit mahub pea samapalju kui mõnda universaali
seest suur aga väljast tagasihoidlik ja mõnejaoks vist isegi väike:eureka:
Jaah... Minu arust on praegune Saabi mudelivalik täiesti normaalne, natuke väiksem ja natuke suurem auto, maastur. Mingi punnauto võiks ka olla.
Tegelikult mulle meeldiks kui 9-5-l oleks võimalus ka kolmandale istmereale :D
Kui rääkida 9-5-ga parkimisest jms, siis tegelikult pöörderaadius on hea, vähemalt universaaliga tagurdamisel võib objekt taga ikka üsna suureks minna enne kui vastu minna. Ja parkima mahub ikka üsna kitsasse prigusse. Lasnamäel ja mustamäel saab seda piisavalt harjutada :)
Tegelikult mulle meeldiks kui 9-5-l oleks võimalus ka kolmandale istmereale :D
Kui rääkida 9-5-ga parkimisest jms, siis tegelikult pöörderaadius on hea, vähemalt universaaliga tagurdamisel võib objekt taga ikka üsna suureks minna enne kui vastu minna. Ja parkima mahub ikka üsna kitsasse prigusse. Lasnamäel ja mustamäel saab seda piisavalt harjutada :)
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Mina näiteks jällegi ng pöörderaadiusega absoluutselt rahul pole, nagu mingi veoauto. Pisikestesse prigudesse pargin aga iga kell sellele vaatamata ja hirmsat moodi nõkerdamata.
Ng kohta minu arust kehtib just täpselt nagu snowguy ütles - väljast väike, seest suur. 9-5 ng tundub küll mõõtudelt paras laev. Mida suurem ja raskem kere, seda janusem tõenäoliselt, aga samas, turvalisem ka, mahutavus ka vast parem. Näiteks 9-3 sporthatch kui tuli, mulle üliväga meeldis, samas käega katsunud pole, aga kui tänaval vaadata, siis tagumistel ruumi vähe ja auto ise ka justkui väike, ei ole nüüd mõõtusid uurinud konkreetselt, aga ng-st pikem küll ei tundu.
Mis uude 900-sse puutub, siis olgu klassiku või ng moodi, aga sooviks mitte väga suurt autot neliveoga kindlasti, kui hi-tech siis ikka kestev ja plekk ka, mis 10 aastat rooste ei läheks, vot oleks mõnus rootslane siis. Tahaks saabitruuks jääda igati, järgmine võiks olla 2002 aasta Solomon ed. ja siis kunagi kui jõukam ka mõni uuem mudel seotada.
S9000 põlema läks muidugi 9-5 vs ng ja 9-3 suuruse koha pealt, aga mis Premiumit puudutab, siis minu arust saab polegi kunagi alla selle ju olnud. Ng võis küll rahvaauto olla, aga oli ta siis omal ajal nagu mingi passat või... vist ikka polnud?
Ng kohta minu arust kehtib just täpselt nagu snowguy ütles - väljast väike, seest suur. 9-5 ng tundub küll mõõtudelt paras laev. Mida suurem ja raskem kere, seda janusem tõenäoliselt, aga samas, turvalisem ka, mahutavus ka vast parem. Näiteks 9-3 sporthatch kui tuli, mulle üliväga meeldis, samas käega katsunud pole, aga kui tänaval vaadata, siis tagumistel ruumi vähe ja auto ise ka justkui väike, ei ole nüüd mõõtusid uurinud konkreetselt, aga ng-st pikem küll ei tundu.
Mis uude 900-sse puutub, siis olgu klassiku või ng moodi, aga sooviks mitte väga suurt autot neliveoga kindlasti, kui hi-tech siis ikka kestev ja plekk ka, mis 10 aastat rooste ei läheks, vot oleks mõnus rootslane siis. Tahaks saabitruuks jääda igati, järgmine võiks olla 2002 aasta Solomon ed. ja siis kunagi kui jõukam ka mõni uuem mudel seotada.
S9000 põlema läks muidugi 9-5 vs ng ja 9-3 suuruse koha pealt, aga mis Premiumit puudutab, siis minu arust saab polegi kunagi alla selle ju olnud. Ng võis küll rahvaauto olla, aga oli ta siis omal ajal nagu mingi passat või... vist ikka polnud?