SPYKER OSTIS SAABI!!!

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
sass85
Postitusi: 3
Liitunud: K Veebr 03, 2010 11:27
Asukoht:
Auto:

#76

K Veebr 03, 2010 12:22

üldiselt mul on kahju saabist,tal selline vaeslapse roll kanda,mu meelest oli see juba viga et saab GM kätte läks.

mõtled saab,sõidad opel või ma eksin saabi võhikuna?

teab mis sealt savu ja punaste tänavate maalt veel tulema hakkab?

minu silmis on klassikaline saab läbi ja lõhki saab
salajane saabi huviline
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#77

K Veebr 03, 2010 12:48

Ma ei saa nagu aru praegu, miks peaks "savu ja punaste tänavate maalt" üldse midagi tulema? Saab Spyker Automobilev NV on holdingfirma, mille all on 2 autotootjat, Spyker ja SAAB. Üks ei sega teist (koostöö võimalused on muidugi olemas). SAAB-i arendus ja tootmine on Rootsis, Spykeril seal, kus iganes too on... SAAB-i äriplaan on SAAB-i enda inimeste poolt koostatud ja selle põhjal pani Spyker oma rahad mängu. Mitte vastupidi, et keegi Spykeris genereeris mingi skeemi SAAB-ile.

Ja lihtsalt huvist küsiks, et mitu SAAB-i sul omal on/olnud on, et seda mõtled/sõidad juttu räägid?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#78

N Veebr 04, 2010 8:54

Siit kumas jälle läbi Opel=Saab teema või vastupidi. Ma ütleks selle peale nii, et Opel pole sugugi paha auto, sõitsin Vectraga kunagi jäärajal, päris vinge oli. Nii et sellega vähemalt mind ei ärrita. Samuti on tavamudelitest erinevaid vägagi kiireid mudeleid.
Ja tasuks meelde jätta ka lihtne tõsisasi, et ettevõte võib olla registreeritud kasvõi Helgolandi (maksuvaba tsoon) aga see ei tähenda teps mitte seda, et seal ka midagi reaalselt tehakse.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#79

N Veebr 04, 2010 10:40

opelist veel nii palju, et mu sõber sõidab tavaliselt '05 525 buumeriga, kuid suuremate külmade ajal pidi võtma naise opel corsa 1.2, sest buumer ei läinud käima.

aga tegelikult on saabi insenerid ehitanud gm'i platvorme, millel 9-3 ja 9-5 põhinevad, nii palju ümber, et teenisid ära detroidi isakeste, kes lootsid kogu platvorme ühildades kokku hoida, pahameele.
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#80

L Veebr 06, 2010 13:17

hjuumen
Postitusi: 45
Liitunud: P Dets 24, 2006 20:50
Asukoht:
Auto:

#81

L Veebr 06, 2010 14:59

Panen ka siia natuke OT Opeli teemal- mu Omega B-l on pea 2 aasta jooksul kõige kallim asi mida vahetatud õli ja auto on korras. Nii et kui keegi kaebleb, et Opel on pann ja laguneb, siis otsigu põhjust enda auto roolitagant. See kehtib ka Saabi kohta ja pea kõikide teiste autode kohta(minu meelest on ka erandeid, aga see on minu arvamus).
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#82

T Veebr 09, 2010 12:40

http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=29038153

Et siis...:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
owl
Captain Slow
Postitusi: 251
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#83

R Veebr 12, 2010 18:32

Nüüd siis ka EIB oma laenuandmist kinnitanud.
http://www.saabhistory.com/2010/02/12/european-investment-bank-confirms-loan-to-saab/
Seega esmaspäeval peaks lõplik müügileping allkirjad saama.
:headbang:
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#84

N Veebr 18, 2010 16:47

Victor ütles, et venelane oli varjatult pundis ja on tertulnud praegu tagasi, arusaamatuks jääb, kas siis vahepeal polnud või oli ikka. See juba peaks olema eri allikatest leitav, algallikas [URL=http://www.businessweek.com/news/2010-02-17/russian-investor-barred-from-saab-provides-financing-for-spyker.html]siin[/URL]
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#85

T Veebr 23, 2010 18:18

Nüüd siis on ametlikult kinnitatud. Saab müüdud ja paberid määritud..
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#86

T Veebr 23, 2010 18:37

Ahmen ja Halleluujah selle peale. Griffin up!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#87

T Veebr 23, 2010 19:39

Seda ka, et Victor Muller osaleb koos pojaga Mille Miglia Historic rallil. Sõidab Saab 93-ga:cool:
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#88

N Veebr 25, 2010 18:09

Muller ütles ostu kommenteerides, et põhirõhk pannakse Saabi puhul juhi ja auto vahelise sidemele ja ajaloolistele väärtustele, mis seotud lennukite, keskkonnasäästlikuse ja mootorspordiga. Meest sõnast härga sarvest - kui nii ütles, siis läheb ka Saabiga rajale!

Ehk saavad siis tõeks ka tema sõnad, et uued Saabid saavad olema tõelised Saab-Saabid.

Allikas: http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter/saabavtalet-undertecknat-1.20514

Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#89

K Mär 03, 2010 2:42

Tuju läheb 100-ga paremaks kui kuulata neid Saabi päälikke.

http://www.automotorsport.se/tv/?m=20390
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#90

N Mär 04, 2010 20:49

Algselt postitas: S9K
Tuju läheb 100-ga paremaks kui kuulata neid Saabi päälikke.

http://www.automotorsport.se/tv/?m=20390


Vabandust, ma ei tea kas sellel lingil juba see jutt on, aga siin on Eesti keeles [URL=http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=29564003]ka midagi huvitavat[/url]
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#91

N Mär 04, 2010 21:31

Victor Mulleril on olnud kiirem kui ühe jalaga hullul on perse tagumise võistlusel. Tehingu sulgemisest alates eelmisel nädalal, on ta keset pressi tuulekeerist Genfi autonäitusel ja see oli seal- või täpsemalt, teel sinna - mil õnnestus varastada 10 minutit tema ajast, et küsida paar küsimust.

------

Sa oled advokaat, ettevõtja, kujundaja. Me kõik teame neid asju. Sooviksin inimestele õpetada veidi Victorit kui auto kutti vähe. Millal sa alustasid kogumist ja kui palju sul on neid aastate jooksul kollektsioonis olnud?

Olen täielik auto tüüp. Kui poleks olnud, ei oleks ma kunagi Spykeri äris alustanud. Pead olema auto hull, et teha midagi sellist.

Ma alustasin kogumist enne kui sain juhiluoa. Oma esimese Lancia järgi pidin minema koos isagaga kuna mul ei olnud juhiluba. Ma laenasin 1.000 kuldenit vanaemalt ja ostsin oma esimene Lancia - Lancia Flaminia kabriolett. See oli kogumise algus, mis oma tipul sisaldas kuskil umbes 50 autot, mis oli täiesti rumal, sest ei ole võimalik nii paljut hallata. Olen toonud selle nüüd alla haldamist võimaldavatesse piiridesse - umbes 15 autot - aga kenad autod.


Kas suudad visata paari kaubamärgi nime mulle?

Mind on alati paelunud 50'te ja 60'te Lanciad. Mul on olnud ja on veel Ferrarisi - Ma arvan, Ferrari on kõige atraktiivsem kaubamärk, kui otsida sportlikku tegevust ja ilusat disaini, eriti minevikus. Palju Maseratisi, Aston Martineid, sõjaeelseid Rolls Royce.

Palju Itaalia maitset on ....

Jah, palju on.

--

Sel hetkel, VM oli oma autost välja tulnud ja tassis mõned asjad Saabi stendile Geneva salongi. Ma helistasin talle veel 10 minutit hiljem ja muutsime suunda .....

--

Kas sa tõsiselt näed kohta Saabil mootorispordis ja mis peab juhtuma enne kui unistus saab teoks?

Me peame firma oma jalgadele esmalt saama. Iga otsus, mille teeme Saabi jaoks praegu on suurendada meie kasumlikkuse või vähendada tulususepiiri ettevõtte jaoks. Ma ei näe, kuidas minnes mootorisporti - praegusel hetkel - me võiks selle eesmärgi saavutada.

Seega on meil vaja kõigepealt saada firma oma jalgadele ja siis võiks mõelda naasmisest mootorisporti.

Oleks tore, kui meil oleks väike Saab 92 ja võiks minna rallile. Oleks tore, aga ma ei tea, kas meie klientidel oleks hea meel, kas keegi vaataks. See lihtsalt ei ole prioriteet hetkel.


OK, mõned äri küsimused siis ......

Kas see on olnud produktiivne paar päeva seal Genfis?

Äärmiselt. Jan-Åke ja mina oleme teinud kümneid ja kümneid intervjuusid meedias. Oleme olnud esitluses Saabi inimestega, kes juhivad riiklike müügipunkte üle kogu maailma. Nad tulid alla ja me ütlesin neile, millised on meie plaanid, kuidas me liigume edasi. See oli väga hea.

Saab Kanadas ja riigid nagu Kanada - need, mis ei pruugi olla piisavalt suured müügi osas, et õigustada Saab riiklikku asutust (näiteks Rootsi, USA, GB). Mis juhtub seal? Kas saate anda mingi ajakava?

Meil on meie esimese 100 päeva kava vastu väga ranged nõudmised, mis hõlmavad "kus riikides me peame üles seadma mille?"

On potentsiaalseid väljakujunenud turge nagu Kanada, mida praegu ei teenindata. On Brasiilia. India. Hiina. Austraalia. Seal on nii palju valdkondi, kus meil on väga väike või ebapiisav esindatus. Aasta esimese 100 päeva jooksul, tahame selle korda teha. Tahame kasutada ära hoogu, mis on margi jaoks praegu seal. Nii paljud inimesed on väljendanud huvi saada oma esindajad nendes riikides. Aga meil tuleb neid hoolikalt hinnata, et vältida vigu. Nimetada ametisse turustaja, kes ei suuda täita Su ootusi võib olla hullem kui olla päris ilma esindajata, sest pead parandama vead mille põhjustas valesti ametisse määramine.

Nii et seal on nii palju mida peame tegema selles osas. See kõik on osa esimese 100 päeva kavast.


Kui lähedal on liising suurtel turgudel? Nädalates, mitte kuudes?

Päevades.

Sa räägid päris pidevalt uuest väiksemast Saabist allpool 9-3 aga olete ka öelnud, et oleks vaja partnerit. Kas on huvi selles küsimuses?

Jah. Sellest on liiga vara rääkida, kuid meil on väga head võimalused leida partner

OK. Mõned küsimused lugejatelt nüüd .....

Millal saab maailm teada 9-5 hinnakujunduse?

Päeva. See on protsessi. Tean, et mõned turgudel on see juba olemas ja nad töötavad mujal kui me räägime.

Kas kavatsed oma disaini sisestada tulevikus Saabidesse või on see käed-off asi?

Eiiiiiii. Ma kindlasti osalen. Nagu 92. Oled näinud 92'te?

Jah, su sülearvutis eelmisel nädalal.

OK. See on minu disain. See on põhimõtteliselt algus, kuid ma arvan, et üldjoontes on juba üsna küps. See, mida mulle meeldib kõige rohkem teha .... loominguline osa. Ma armastan seda.

9-4x ..... nad on tootmisele eelnevad versioonid ja see on olnud torus väga pikka aega. Kas saad täpsustada, mis viivitus selle sõidukiga nüüd on?

Novembris, kui Koenigseggi diil langes läbi, töö auto kallal täielikult lõppes. Nii et projekt oli valmis ja auto oli valmis, aga ettevalmistused tootmise lõpetamiseks olid lõppenud. Nad on uuesti nüüd töös, muidugi, mis tähendab, et aasta pärast, esimesed autod sõidavad maha tootmisliinilt.

Kas me saame Saabi festivali sel suvel?

Ma arvan küll. Ma arvan nii. Ma ei ole kuulnud midagi vastupidist. Ma arvan, et see juhtub ja see oleks suurepärane võimalus öelda Tänan Teid Saabi omanikud ja huvilised ning võite olla kindlad, et ma tulen sinna.

Tootmise versioon Aero-X'ist .... Olen kindel, et see on nimekirja lõpus, kuid kui tõsiseks juhtmõtteks võiks see olla tulevikus?

See on auto mida oleks tore teha ja üks mida Spyker, oma väikse mahuliste võimalustega, võiks teha. Aga see on auto, mis ei ole meie äriplaanis, mis tähendab, et see eeldaks täiendavaid vahendeid. Praegu peame 9-3'ed ja 9-5'ed edasimüüjatele ja müügisalongidesse saama. See on minu peamine tähelepanu. Niipea, kui see on kõik käivitunud ja näeme tagasitulekut normaalsetesse turu oludesse ja normaalset nõudluse taset Saabis, saame vaadata muid asju.

Ainuke asi mida ma ütlen kuttidele Saabis on vaja just nüüd keskenduda. Keskenduda, keskenduda, keskenduda. Ja keskenduda ei saa asjadele, mida ei rahastatud, või ei ole alumisel real. Firma peab seisma oma enda jalgadel.


Diisel USA-s? Suurem diisel mootor 9-5? Kas nad on radaril?

Nad on radaril, kuid ma ei saa öelda teile, sel ajal, milline staatus neil on.

Ma olen nüüd kõigest 8 päeva arvel ettevõttes ja enamiku sellest ajast on veedetud siin Genfis. Järgmise nädala esmaspäeval saan lõpuks * Ärisse * ja seda ma tõesti ootan. Mul on kohtumised tootmise ja tehnoloogiaga - kõik parema kursis oleku üle.

Mul on nii palju küsimusi, nagu teil. Tean, et on palju asju pooleli, kuid ei oleks mõistlik alustada vastamist sellist laadi küsimustele, enne rääkimata inseneri poistega.


Viimane küsimus ....

Saab 9-3x tuli välja eelmisel aastal ning ta sai, mille kohta ma ütleks "pehme käivitamise" arvestades olukorda milles Saab oli. Mul oli üks neljaks päevaks viimane aasta ja see on fantastiline auto. Kas on mingeid plaane uuesti rõhutada autot sel aastal, et see on üks Saabi uuemaid sõidukeid?

Absoluutselt. Ma olen selles täiesti teiega. Aga pidage meeles , et esialgne rõhk on meie tõelisel uuel tootel, 9-5'el.

--

Ja siin asjad lõppesid.

Ma olen väga tänulik Victorile, et ta võtab aega oma hullust ajakavast, et vastata mõnele küsimusele ja loodan, et te kõik saite vähe vastuseid küsimustele mida otsisite.

Saab Festival UP!!

Tõlgitud! Mingeid nõmedaid vigu kindlasti sees, lausete üles ehitustes. Parandage heaks:P
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#92

E Mär 08, 2010 15:10

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#93

E Mär 08, 2010 15:32

vw scirocco inspired ? :wtf:
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#94

K Mär 10, 2010 13:54

on keegi midagi kuulnud ka Kaliningradi SAAB tehasest? Antonovi ideed igasugused http://svt.se/2.22620/1.1907432/vi_ska_bygga_fabriker_i_ryssland?lid=is_search527895&lpos=1&queryArt527895=vladimir+antonov&sortOrder527895=0&doneSearch=true&sd=47225&from=siteSearch&pageArt527895=0
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#95

K Mär 10, 2010 14:22

Mul on tunne, et selle teema peaks vist kinni panema ja viimase otsa lingid peaks omaette teemas olema või mõni uus "SAAB-i uudised" teema tekkima.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta