Saab 9-4X
Algselt postitas: NO FEAR
Ja kui maastikukõlbulik see on!
Ega ta parem pole kui RAV-4, CR-V jne linnamaasturid.
Aga ajab arvatavasti asja ära,kui just offroadima ei lähe.
Kui vaadata Cadilax Srx 2010 siis see 9-4x peaks olema umbes 1.62 m lai, 4,84,m pikk ja 1.66m kõrge ja kliirens 18 cm umbes.
www.tmuuga.eu
Ma ei saa küll aru selle segmendi sõidukite eesmärgist, pole ei liha ega kala. Ja keskpärasus mulle ei meeldi. Maastikuvõimet niikuinii pole, tõenäoliselt jääb isegi kevadel pehme metsatee peal kinni, rattad käivad libeda peal ringi ja asi ants, peagi ongi tema kenasti sees. Seda olen näinud omal maal kangemate sõidukitega ka küll ja küll, ühte käis traktor välja tõmbamas. Kui juba lihtsalt kõrgem sõiduauto eesmärgiks seati, siis võib juba samahästi 9-3x- osta, mis on ilusam. Parem arendagu seda mudelit edasi.
Algselt postitas: ivark
Ma ei saa küll aru selle segmendi sõidukite eesmärgist, pole ei liha ega kala. Ja keskpärasus mulle ei meeldi. Maastikuvõimet niikuinii pole, tõenäoliselt jääb isegi kevadel pehme metsatee peal kinni, rattad käivad libeda peal ringi ja asi ants, peagi ongi tema kenasti sees. Seda olen näinud omal maal kangemate sõidukitega ka küll ja küll, ühte käis traktor välja tõmbamas. Kui juba lihtsalt kõrgem sõiduauto eesmärgiks seati, siis võib juba samahästi 9-3x- osta, mis on ilusam. Parem arendagu seda mudelit edasi.
Eesti polegi antud sõiduki sihtturg, mistõttu eestlaste arvamus jääbki arvamuseks ;)
romza
Algselt postitas: Jupats
Kuigi tundub, et eestlased ostavad ikka roppu moodi neid garaažimaastureid. CR-V ju väga levinud meie linna pildis. Samuti ka kallima otsa ollused.
Saab 9-4x -> usa turule
Honda CR-V -> Eesti turule
romza
Ärge võrrelge seda CR-V ga, ei ole kuidagi sama masti auto :angry:
Olles prototüüpi oma silmaga Saabimuuseumis näinud, siis mulle tundub kohasemana võrdlus hoopis nt Audi Q5-ga või siis Volvo XC60ga. Tavaliselt on prototüüp muidugi uhkem kui seeriamudel, mis võibolla selle võrdluseni ei küündi (elame - näeme). Samuti arvan, et CR-V hinnaklassist pole mõtet selle Saabi puhul undki näha...
Olles prototüüpi oma silmaga Saabimuuseumis näinud, siis mulle tundub kohasemana võrdlus hoopis nt Audi Q5-ga või siis Volvo XC60ga. Tavaliselt on prototüüp muidugi uhkem kui seeriamudel, mis võibolla selle võrdluseni ei küündi (elame - näeme). Samuti arvan, et CR-V hinnaklassist pole mõtet selle Saabi puhul undki näha...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Ärge võrrelge seda CR-V ga, ei ole kuidagi sama masti auto :angry:
Olles prototüüpi oma silmaga Saabimuuseumis näinud, siis mulle tundub kohasemana võrdlus hoopis nt Audi Q5-ga või siis Volvo XC60ga. Tavaliselt on prototüüp muidugi uhkem kui seeriamudel, mis võibolla selle võrdluseni ei küündi (elame - näeme). Samuti arvan, et CR-V hinnaklassist pole mõtet selle Saabi puhul undki näha...
True-true. Lihtsalt küsimus oli selles, et millise turu jaoks milline auto. Eestlased siiski keskmisest vaesemad, ka Euroopa mõistes.
9-4x pigem Lexus RX masti auto tõesti ja neid kindlasti omavahel ka võrreldakse, kui müügile ilmub.
romza
Valan siis õli naduge tulle :P
Cr-v ja muud ei saa küll varustuse ega ka mootori võimsuselt vastu aga krt vastupidavuselt Honda vähemalt on väga kaugel ees. Mis minu jaoks on päris oluline.
Ja ei tasu pead liiva alla panna ja väita et Saab on maailma parim auto, sest ta ei ole seda.
Mööduks kas või 6 kuud ilma et peaksin remondi töökoda külastama oleksin õnnelik.
Sorry et Saabi vaenlasena näin aga reaalsus on naduge teine.
Hinnalipik võib küll erineda aga linnas on täpselt samasugune nagu teised linnamaasturid, millel poolik AWD ,ehk natsa paremini sisemus viimistletud.
Cr-v ja muud ei saa küll varustuse ega ka mootori võimsuselt vastu aga krt vastupidavuselt Honda vähemalt on väga kaugel ees. Mis minu jaoks on päris oluline.
Ja ei tasu pead liiva alla panna ja väita et Saab on maailma parim auto, sest ta ei ole seda.
Mööduks kas või 6 kuud ilma et peaksin remondi töökoda külastama oleksin õnnelik.
Sorry et Saabi vaenlasena näin aga reaalsus on naduge teine.
Hinnalipik võib küll erineda aga linnas on täpselt samasugune nagu teised linnamaasturid, millel poolik AWD ,ehk natsa paremini sisemus viimistletud.
www.tmuuga.eu
Ma olen niipalju aru saanud, et väga palju sõltub konkreetsest isendist, kes on eelmised omanikud jne. kuigi mingi vastupidavuse etalon Saab ei ole enam jah. Eks iga natukese aja tagant remontimine ajab tigedaks küll. Eestlane jällegi on piisavalt tark, et osta hea ja vastupidav asi, selles mõttes ongi CRV hea kompromiss. Jällegi erandeid on alati.
Tule püha püss appi. CRXi võrreldakse 9-4x'ga? Kus te elate, keskerakondlikus ilmaruumis v?
9-4x on lähisugulane Cadillac SRX'iga, mis enamikes euroopa ja ameerika autotestides on olnud eelistatum valik kui kange konkurent ja klassi etalon (Lexus RX350). CRV on klass madalamal asuv plekkkäru, mille tüüpveaks on vahekasti siduri kärssama laskmine talvel (hakkad kinni jääma, annad gaasi, ja ennnäe imet, kettad põlevad läbi). Vahetada saab ainult tervet vahekasti, paar aastat tagasi oli hind 18k / ilma töörahata.
Kellele. Hmm, mulle näiteks, kui hinnad ükskord alla 200k langevad. Esiteks pole masohhist ja puhtakujulise traktoriga ( Defender/Discovery/G-klass) igapäevaselt sõita on umbes sama mugav kui Ikarus bussiga, Range roveri aastase hoolduskulude maksmise asemel võid osta endale pool Landroveri tehasest, GL võtab su kodu ja naise ostuhetkel panti, siis jäävadki poolmaasturid, millega ma saan oma maale mugavalt, linnas ei upu aukudesse ära ja jupid ei maksa suurt midagi (SRX)
Lisaks linnas sõites, meie tänavad on nagu nad on, ehk kulub ära suurte rataste ja paksude rehvidega auto kuna madal sportvedrustusega (nt Aero) sõiduauto.
Peab paremini vastu ja ei põruta tänavaaukudes nii palju.
Maastikusuutlikus. Najah. Olen nii aeroga sõitnud metsas outbacki jälgedes ja 9-3ga metsas Hiluxi sabas. Kartsin küll, aga kinni ei jäänud kummalgi juhul (kahjuks pole pilte võtta, aga metsateed olid ikka tõsised mülkad/lahtine liiv). Igasuguse nelivedusega saab veel lihtsamini (ilma südametunnistuse värinata) sõita.
9-4x on lähisugulane Cadillac SRX'iga, mis enamikes euroopa ja ameerika autotestides on olnud eelistatum valik kui kange konkurent ja klassi etalon (Lexus RX350). CRV on klass madalamal asuv plekkkäru, mille tüüpveaks on vahekasti siduri kärssama laskmine talvel (hakkad kinni jääma, annad gaasi, ja ennnäe imet, kettad põlevad läbi). Vahetada saab ainult tervet vahekasti, paar aastat tagasi oli hind 18k / ilma töörahata.
Kellele. Hmm, mulle näiteks, kui hinnad ükskord alla 200k langevad. Esiteks pole masohhist ja puhtakujulise traktoriga ( Defender/Discovery/G-klass) igapäevaselt sõita on umbes sama mugav kui Ikarus bussiga, Range roveri aastase hoolduskulude maksmise asemel võid osta endale pool Landroveri tehasest, GL võtab su kodu ja naise ostuhetkel panti, siis jäävadki poolmaasturid, millega ma saan oma maale mugavalt, linnas ei upu aukudesse ära ja jupid ei maksa suurt midagi (SRX)
Lisaks linnas sõites, meie tänavad on nagu nad on, ehk kulub ära suurte rataste ja paksude rehvidega auto kuna madal sportvedrustusega (nt Aero) sõiduauto.
Peab paremini vastu ja ei põruta tänavaaukudes nii palju.
Maastikusuutlikus. Najah. Olen nii aeroga sõitnud metsas outbacki jälgedes ja 9-3ga metsas Hiluxi sabas. Kartsin küll, aga kinni ei jäänud kummalgi juhul (kahjuks pole pilte võtta, aga metsateed olid ikka tõsised mülkad/lahtine liiv). Igasuguse nelivedusega saab veel lihtsamini (ilma südametunnistuse värinata) sõita.
Algselt postitas: epsum
9-4x on lähisugulane Cadillac SRX'iga, mis enamikes euroopa ja ameerika autotestides on olnud eelistatum valik kui kange konkurent ja klassi etalon (Lexus RX350). CRV on klass madalamal asuv plekkkäru, mille tüüpveaks on vahekasti siduri kärssama laskmine talvel (hakkad kinni jääma, annad gaasi, ja ennnäe imet, kettad põlevad läbi). Vahetada saab ainult tervet vahekasti, paar aastat tagasi oli hind 18k / ilma töörahata.
Oma Saabi ( AINULT) remondi raha eest 2 aasta jooksul oleks ma saanud CRV-le 3 vahekasti osta ja alla need panna, niiet ära tule rääkima mulle kvliteedist.
Ja jumala eest ,ära kunagi võrdle Lexust Cadillaciga :angry:www.tmuuga.eu
"Oma Saabi ( AINULT) remondi raha eest 2 aasta jooksul oleks ma saanud CRV-le 3 vahekasti osta ja alla need panna, niiet ära tule rääkima mulle kvliteedist.
Ja jumala eest ,ära kunagi võrdle Lexust Cadillaciga :angry:
"
Ja jumala eest ,ära kunagi võrdle Lexust Cadillaciga :angry:
Kahe käega poolt :beer:
Mulle jääb ausaltöeldes mõistmatuks mille üle te siin kräunute:wtf:
On teist keegi seda autot juba oma silmaga näinud?
Rääkimata katsumisest või veel vähem sõitmisest?
Isegi hinda ei tea veel ja juba hakkate turusegmentidesse siin paigutama ja võrdlema CR-V ja Lexustega.
Hea, et m...i pöidlaga ei võrdle veel...
Suht naljakas on lugeda:cool:
On teist keegi seda autot juba oma silmaga näinud?
Rääkimata katsumisest või veel vähem sõitmisest?
Isegi hinda ei tea veel ja juba hakkate turusegmentidesse siin paigutama ja võrdlema CR-V ja Lexustega.
Hea, et m...i pöidlaga ei võrdle veel...
Suht naljakas on lugeda:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Saabi muuseumis, möödunud suvel.
See isend jättis suht massiivse mulje, võiks isegi gabariitidelt võrrelda 9-7x iga (nu tsipa väiksem võibolla). Võiks ju eeldada, et seeriamudel on vähemasti välismõõtudelt sama.
Pildil olevad veljed olid mu mäletamist mööda 20 (või isegi 22) tollised.
See isend jättis suht massiivse mulje, võiks isegi gabariitidelt võrrelda 9-7x iga (nu tsipa väiksem võibolla). Võiks ju eeldada, et seeriamudel on vähemasti välismõõtudelt sama.
Pildil olevad veljed olid mu mäletamist mööda 20 (või isegi 22) tollised.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: unine
No loodame, et tuleb korraliku neliveoga, mitte naljategu nagu crv või xc70 (mille tagavedu on sama võimekas nagu koera halvatud tagajalad)
Press releas-ist:
Advanced driving technologies include Saab XWD, the sophisticated all-wheel-drive system, which infinitely varies drive torque between the front and rear axles. This pre-emptive, light and fast-acting system offers optimized grip in all conditions, dry or wet, smooth or loose, on road or off-road. It is combined with an electronically-controlled, rear limited-slip differential (eLSD) which can transfer up to 50% of rear torque between the rear wheels, to whichever has more grip
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saabsunitedis on ka mõned Swade enda pildid autost. Ei ole vähemalt sellised showroom fotod vaid tavalise inimese omad.
Päris kenake. See on kindlasti üks autodest, mida kaaluks järgmiseks pereautoks omale.
Ei tea, kas uutel saabidel on "Aero" pelgalt varustus või siiski ka midagi võimsamat mootori kohapealt võrreldes standardvariandiga?
Teine asi mis jäi silma on esiistmed. Need vist tehtud puhtalt USA turu jaoks.
Ei tea, kas uutel saabidel on "Aero" pelgalt varustus või siiski ka midagi võimsamat mootori kohapealt võrreldes standardvariandiga?
Teine asi mis jäi silma on esiistmed. Need vist tehtud puhtalt USA turu jaoks.
romza
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Autolehe ja mitmete Rootsi allikate väitel on Aero 2,8 V6 mootoriga (300 hj ja 400 Nm 5500 rpm juures) ja tavaversioon 3.0i V6 (265 hj 6900 rpm juures ja 302 Nm 5200 juures). Lahe, väiksema töömahuga mootor on võimsam. St tavaversioon suur jänkide mootor ja 2,8 vana hea Holdeni oma Saabi turboga nagu 9-3-l vahepeal oli ja 9-5-l on. St Aero on siis austraalaste mootor, jänkide auto ja Rootsi disain ning teadmised turbodest.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid