Saab 9-4X

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#26

N Okt 28, 2010 9:46

Ilus...mulle meeldib-jääb oodata vaid seda, mil see linnatänavatele jõuab. Ja kui maastikukõlbulik see on!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#27

N Okt 28, 2010 10:19

Algselt postitas: NO FEAR
Ja kui maastikukõlbulik see on!


Ega ta parem pole kui RAV-4, CR-V jne linnamaasturid.

Aga ajab arvatavasti asja ära,kui just offroadima ei lähe.

Kui vaadata Cadilax Srx 2010 siis see 9-4x peaks olema umbes 1.62 m lai, 4,84,m pikk ja 1.66m kõrge ja kliirens 18 cm umbes.
www.tmuuga.eu
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#28

N Okt 28, 2010 10:43

Ma ei saa küll aru selle segmendi sõidukite eesmärgist, pole ei liha ega kala. Ja keskpärasus mulle ei meeldi. Maastikuvõimet niikuinii pole, tõenäoliselt jääb isegi kevadel pehme metsatee peal kinni, rattad käivad libeda peal ringi ja asi ants, peagi ongi tema kenasti sees. Seda olen näinud omal maal kangemate sõidukitega ka küll ja küll, ühte käis traktor välja tõmbamas. Kui juba lihtsalt kõrgem sõiduauto eesmärgiks seati, siis võib juba samahästi 9-3x- osta, mis on ilusam. Parem arendagu seda mudelit edasi.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#29

N Okt 28, 2010 10:45

Algselt postitas: ivark
Ma ei saa küll aru selle segmendi sõidukite eesmärgist, pole ei liha ega kala. Ja keskpärasus mulle ei meeldi. Maastikuvõimet niikuinii pole, tõenäoliselt jääb isegi kevadel pehme metsatee peal kinni, rattad käivad libeda peal ringi ja asi ants, peagi ongi tema kenasti sees. Seda olen näinud omal maal kangemate sõidukitega ka küll ja küll, ühte käis traktor välja tõmbamas. Kui juba lihtsalt kõrgem sõiduauto eesmärgiks seati, siis võib juba samahästi 9-3x- osta, mis on ilusam. Parem arendagu seda mudelit edasi.


Eesti polegi antud sõiduki sihtturg, mistõttu eestlaste arvamus jääbki arvamuseks ;)
romza
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#30

N Okt 28, 2010 10:55

Kuigi tundub, et eestlased ostavad ikka roppu moodi neid garaažimaastureid. CR-V ju väga levinud meie linna pildis. Samuti ka kallima otsa ollused.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#31

N Okt 28, 2010 10:59

Algselt postitas: Jupats
Kuigi tundub, et eestlased ostavad ikka roppu moodi neid garaažimaastureid. CR-V ju väga levinud meie linna pildis. Samuti ka kallima otsa ollused.


Saab 9-4x -> usa turule
Honda CR-V -> Eesti turule
romza
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#32

N Okt 28, 2010 12:10

Ärge võrrelge seda CR-V ga, ei ole kuidagi sama masti auto :angry:

Olles prototüüpi oma silmaga Saabimuuseumis näinud, siis mulle tundub kohasemana võrdlus hoopis nt Audi Q5-ga või siis Volvo XC60ga. Tavaliselt on prototüüp muidugi uhkem kui seeriamudel, mis võibolla selle võrdluseni ei küündi (elame - näeme). Samuti arvan, et CR-V hinnaklassist pole mõtet selle Saabi puhul undki näha...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#33

N Okt 28, 2010 12:24

Algselt postitas: AndrusFJR
Ärge võrrelge seda CR-V ga, ei ole kuidagi sama masti auto :angry:

Olles prototüüpi oma silmaga Saabimuuseumis näinud, siis mulle tundub kohasemana võrdlus hoopis nt Audi Q5-ga või siis Volvo XC60ga. Tavaliselt on prototüüp muidugi uhkem kui seeriamudel, mis võibolla selle võrdluseni ei küündi (elame - näeme). Samuti arvan, et CR-V hinnaklassist pole mõtet selle Saabi puhul undki näha...


True-true. Lihtsalt küsimus oli selles, et millise turu jaoks milline auto. Eestlased siiski keskmisest vaesemad, ka Euroopa mõistes.

9-4x pigem Lexus RX masti auto tõesti ja neid kindlasti omavahel ka võrreldakse, kui müügile ilmub.
romza
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#34

N Okt 28, 2010 12:41

Valan siis õli naduge tulle :P

Cr-v ja muud ei saa küll varustuse ega ka mootori võimsuselt vastu aga krt vastupidavuselt Honda vähemalt on väga kaugel ees. Mis minu jaoks on päris oluline.

Ja ei tasu pead liiva alla panna ja väita et Saab on maailma parim auto, sest ta ei ole seda.
Mööduks kas või 6 kuud ilma et peaksin remondi töökoda külastama oleksin õnnelik.

Sorry et Saabi vaenlasena näin aga reaalsus on naduge teine.

Hinnalipik võib küll erineda aga linnas on täpselt samasugune nagu teised linnamaasturid, millel poolik AWD ,ehk natsa paremini sisemus viimistletud.
www.tmuuga.eu
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#35

N Okt 28, 2010 12:57

Ma olen niipalju aru saanud, et väga palju sõltub konkreetsest isendist, kes on eelmised omanikud jne. kuigi mingi vastupidavuse etalon Saab ei ole enam jah. Eks iga natukese aja tagant remontimine ajab tigedaks küll. Eestlane jällegi on piisavalt tark, et osta hea ja vastupidav asi, selles mõttes ongi CRV hea kompromiss. Jällegi erandeid on alati.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#36

N Okt 28, 2010 14:02

Tule püha püss appi. CRXi võrreldakse 9-4x'ga? Kus te elate, keskerakondlikus ilmaruumis v?

9-4x on lähisugulane Cadillac SRX'iga, mis enamikes euroopa ja ameerika autotestides on olnud eelistatum valik kui kange konkurent ja klassi etalon (Lexus RX350). CRV on klass madalamal asuv plekkkäru, mille tüüpveaks on vahekasti siduri kärssama laskmine talvel (hakkad kinni jääma, annad gaasi, ja ennnäe imet, kettad põlevad läbi). Vahetada saab ainult tervet vahekasti, paar aastat tagasi oli hind 18k / ilma töörahata.


Kellele. Hmm, mulle näiteks, kui hinnad ükskord alla 200k langevad. Esiteks pole masohhist ja puhtakujulise traktoriga ( Defender/Discovery/G-klass) igapäevaselt sõita on umbes sama mugav kui Ikarus bussiga, Range roveri aastase hoolduskulude maksmise asemel võid osta endale pool Landroveri tehasest, GL võtab su kodu ja naise ostuhetkel panti, siis jäävadki poolmaasturid, millega ma saan oma maale mugavalt, linnas ei upu aukudesse ära ja jupid ei maksa suurt midagi (SRX)
Lisaks linnas sõites, meie tänavad on nagu nad on, ehk kulub ära suurte rataste ja paksude rehvidega auto kuna madal sportvedrustusega (nt Aero) sõiduauto.
Peab paremini vastu ja ei põruta tänavaaukudes nii palju.

Maastikusuutlikus. Najah. Olen nii aeroga sõitnud metsas outbacki jälgedes ja 9-3ga metsas Hiluxi sabas. Kartsin küll, aga kinni ei jäänud kummalgi juhul (kahjuks pole pilte võtta, aga metsateed olid ikka tõsised mülkad/lahtine liiv). Igasuguse nelivedusega saab veel lihtsamini (ilma südametunnistuse värinata) sõita.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#37

N Okt 28, 2010 15:26

Ei vaidle ühelegi väitele vastu. Kõikidel on omamoodi õigus.

Eks see Eesti autoturg ole selline naljakas mülgas, kus lähevad hästi peale välismaalt toodud kasutatud saabid ja tutikad škodad, hondad, toyotad.
romza
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#38

N Okt 28, 2010 15:43

Algselt postitas: epsum

9-4x on lähisugulane Cadillac SRX'iga, mis enamikes euroopa ja ameerika autotestides on olnud eelistatum valik kui kange konkurent ja klassi etalon (Lexus RX350). CRV on klass madalamal asuv plekkkäru, mille tüüpveaks on vahekasti siduri kärssama laskmine talvel (hakkad kinni jääma, annad gaasi, ja ennnäe imet, kettad põlevad läbi). Vahetada saab ainult tervet vahekasti, paar aastat tagasi oli hind 18k / ilma töörahata.


Oma Saabi ( AINULT) remondi raha eest 2 aasta jooksul oleks ma saanud CRV-le 3 vahekasti osta ja alla need panna, niiet ära tule rääkima mulle kvliteedist.

Ja jumala eest ,ära kunagi võrdle Lexust Cadillaciga :angry:
www.tmuuga.eu
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#39

N Okt 28, 2010 15:49

"Oma Saabi ( AINULT) remondi raha eest 2 aasta jooksul oleks ma saanud CRV-le 3 vahekasti osta ja alla need panna, niiet ära tule rääkima mulle kvliteedist.

Ja jumala eest ,ära kunagi võrdle Lexust Cadillaciga :angry:
"

Kahe käega poolt :beer:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#40

N Okt 28, 2010 15:53

Mulle jääb ausaltöeldes mõistmatuks mille üle te siin kräunute:wtf:
On teist keegi seda autot juba oma silmaga näinud?
Rääkimata katsumisest või veel vähem sõitmisest?
Isegi hinda ei tea veel ja juba hakkate turusegmentidesse siin paigutama ja võrdlema CR-V ja Lexustega.
Hea, et m...i pöidlaga ei võrdle veel...

Suht naljakas on lugeda:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#41

N Okt 28, 2010 17:05

Saabi muuseumis, möödunud suvel.
See isend jättis suht massiivse mulje, võiks isegi gabariitidelt võrrelda 9-7x iga (nu tsipa väiksem võibolla). Võiks ju eeldada, et seeriamudel on vähemasti välismõõtudelt sama.
Pildil olevad veljed olid mu mäletamist mööda 20 (või isegi 22) tollised.

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
unine
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 09, 2007 1:03
Asukoht:
Auto:

#42

R Okt 29, 2010 23:09

No loodame, et tuleb korraliku neliveoga, mitte naljategu nagu crv või xc70 (mille tagavedu on sama võimekas nagu koera halvatud tagajalad)
http://www.gaiacosmetics.ee/
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#43

L Okt 30, 2010 11:51

Algselt postitas: unine
No loodame, et tuleb korraliku neliveoga, mitte naljategu nagu crv või xc70 (mille tagavedu on sama võimekas nagu koera halvatud tagajalad)



Press releas-ist:

Advanced driving technologies include Saab XWD, the sophisticated all-wheel-drive system, which infinitely varies drive torque between the front and rear axles. This pre-emptive, light and fast-acting system offers optimized grip in all conditions, dry or wet, smooth or loose, on road or off-road. It is combined with an electronically-controlled, rear limited-slip differential (eLSD) which can transfer up to 50% of rear torque between the rear wheels, to whichever has more grip
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
unine
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 09, 2007 1:03
Asukoht:
Auto:

#44

L Okt 30, 2010 13:12

No loodame, et töötab paremini kui see "rootslane" http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc
http://www.gaiacosmetics.ee/
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#45

L Okt 30, 2010 21:32

Mulle need Saabi maasturid väga meeldivad. Nii 9-4x (näinud ainult pildilt) kui ka 9-7x (sõitnud). Suurima hea meelega omaks üht 9-7x isegi.
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#46

K Nov 17, 2010 15:21

Nüüd ka reklaam valmis!

Juutuub.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#47

K Nov 17, 2010 15:25

Saabsunitedis on ka mõned Swade enda pildid autost. Ei ole vähemalt sellised showroom fotod vaid tavalise inimese omad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#48

K Nov 17, 2010 15:53

Ei oska muud öelda, kui "Urrrrr"...
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#49

K Nov 17, 2010 17:49

Päris kenake. See on kindlasti üks autodest, mida kaaluks järgmiseks pereautoks omale.

Ei tea, kas uutel saabidel on "Aero" pelgalt varustus või siiski ka midagi võimsamat mootori kohapealt võrreldes standardvariandiga?
Teine asi mis jäi silma on esiistmed. Need vist tehtud puhtalt USA turu jaoks.
romza
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#50

K Nov 17, 2010 21:58

Autolehe ja mitmete Rootsi allikate väitel on Aero 2,8 V6 mootoriga (300 hj ja 400 Nm 5500 rpm juures) ja tavaversioon 3.0i V6 (265 hj 6900 rpm juures ja 302 Nm 5200 juures). Lahe, väiksema töömahuga mootor on võimsam. St tavaversioon suur jänkide mootor ja 2,8 vana hea Holdeni oma Saabi turboga nagu 9-3-l vahepeal oli ja 9-5-l on. St Aero on siis austraalaste mootor, jänkide auto ja Rootsi disain ning teadmised turbodest.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta