Saab 9-4X
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Huvitavalt palju kära... Ikka ju toodetakse testiks autosid. Võibolla on neid pisut rohkem, kui tavaliselt, aga no ikkagi. Mõned ju vaja vastu seina lasta ja sõiduteste teha jms. Eks rohkema arvuga annab selle testimise ka kiiremini läbi viia.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
9-7X oli muidu ka USA turu jaoks, meil ka liiguvad ju, mida ei saa aga 9-2 kohta öelda. Ainuke takistus on siin US mootorid 4,2-6,0. 9-4X mnootorid tulevad sarnased Volvo SUV-idega (see on ka põhjuseks, miks Volvo XC80/XC60 on meil palju kordi rohkem kui 9-7X-e). Loodame et ka 9-4X saavutab meil populaarsust
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: 95SELaunch
Ainuke takistus on siin US mootorid 4,2-6,0.
Mis takistus see on?:wtf:
Turg on selline.. Ei taheta autosid mis kütust kaanivad kui on võimalik saada sama võimsaid autosid väiksema küttekuluga.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
parkentoshil õigus, keskmine eurooplane eelistab ikka alla 3 liitrilist mootorit, ja Volvode 2,4t ja 2,9T6 Biturbo on raamide sees. Uuemates XC90 pakutakse ka suuremat Volvo (tegelt Jamaha) 4.4 V8 mootorit, aga suures osas ikkagi US turule, kus autol "reeglina" peab olema V-kujuline mootor
Algselt postitas: parkentosh
Turg on selline.. Ei taheta autosid mis kütust kaanivad kui on võimalik saada sama võimsaid autosid väiksema küttekuluga.
Tead sa palju 9-7X kütust võtab?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Ets
ma natuke solgin teemat aga küsimus iisakule. Kui palju 9-7 kütust võtav? Kuna oled sellega mõnda aega sõitnud, siis oskad ehk öelda reaalse kulu? Mind see mõnda aega juba huvitanud!
Mind huvitab ka sama asi, sest tehaseandmed (Linn 15.7 / Maantee 11.7) tundusid kuidagi kahtlased.
romza
Algselt postitas: romza
Algselt postitas: Ets
ma natuke solgin teemat aga küsimus iisakule. Kui palju 9-7 kütust võtav? Kuna oled sellega mõnda aega sõitnud, siis oskad ehk öelda reaalse kulu? Mind see mõnda aega juba huvitanud!
Mind huvitab ka sama asi, sest tehaseandmed (Linn 15.7 / Maantee 11.7) tundusid kuidagi kahtlased.
Viimased paagitäied on olnud 17,5l/100km.
See on siis 95% linnas. Hommikul 3km tööle ja õhtul 3km tagasi. Igakord ei lähe termostaat lahtigi. Lisaks veel mõned suurte tuiskudega möllamised paksus lumes.
Ei leia, et see suur kulu oleks 224Kw ja 4WD kohta.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: parkentosh
Turg on selline.. Ei taheta autosid mis kütust kaanivad kui on võimalik saada sama võimsaid autosid väiksema küttekuluga.
Tead sa palju 9-7X kütust võtab?
Isegi kui see küttekulu on normaalne, siis inimestel on eelarvamus, et suur mootor võtab palju kütet ja sellest eelarvamusest on raske lahti saada. Seega on ikkagi väiksed r4 või v6 turbolaadimisega mootorid müügihitid (võimsate mootorite seas).
PS! Mulle endale sobiks 9-7x nagu rusikas silmaauku. Seega ma ei ürita seda autot maha teha, vaid räägin turuseisust.:eureka:
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: saabotska
Kuna uus cadillac srx ja 9-4x on põhimõtteliselt samad autod siis mootorivalik on pigem 2,8 turbo või 3,0.
The Saab’s turbocharged 2.0-litre four-pot runs on E85 fuel and features trick variable valve timing on both inlet and exhaust. In the 9-4X BioPower concept this meant 300bhp and 295lb ft; expect the production car's engine to have similar outputs.
Carmagazine.co.uk
Ja natuke Wikipediast
GM Theta platform
Engine(s) 2.0L I4
2.8L Turbo-Charged V6
Sellega 2-3l, mitte alates 3 l
Njah, Iisakul on öko pill Minu 9-7x näitab praegu keskmiseks 18,4 liitrit sajale kilomeetrile - see siis auto enda arvamus. Samas tänu 4käigulisele automaadile on ka maantee kulu 11-12 vahel, ehk üsna suur.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
18,4 x 17,4 =320,..
1 KM ---- 3 kr 20 s.
karm.
selle hinnaga räägiks juba mõne taksojuhi ära, kes sõidutaks ja veel oma autot ka ülal peaks. ;)
1 KM ---- 3 kr 20 s.
karm.
selle hinnaga räägiks juba mõne taksojuhi ära, kes sõidutaks ja veel oma autot ka ülal peaks. ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Saab 9-4X saabub Euroopasse augustis
Saab paneb oma uue linnadžiibi 9-4X esmakordselt välja peatsele Los Angelese autonäitusele.
Tehniliselt on tegemist Cadillac SRX-i teisikuga, mõlemat mudelit hakatakse monteerima Mehhikos General Motorsile kuuluvas tehases. Sõiduki kujustus jäljendab küllaltki täpselt 2008. aasta alguses näidatud samalaadset ideeautot.
Alustuseks pakutakse kaht otsepritsega ottomootorit, mõlemal on silindriskeem V-6. 2,8liitrine turbolaetu arendab 300 hj ja 400 Nm ning kindlustab 0-100 km/h 8,3 sekundiga ja 230 km/h. Kolmeliitrise jõuallika võimsus on seevastu 265 hj. Esialgu ei nimetata veel diislit, kuna see pole Põhja-Ameerikas aktuaalne.
Veermik on autol adaptiivne, veose paigutamise võimalused mitmekesised. Džiibi müügiga tehakse Suur lombi taga algust mais, Euroopas aga ilmselt juba augustis.
Saab paneb oma uue linnadžiibi 9-4X esmakordselt välja peatsele Los Angelese autonäitusele.
Tehniliselt on tegemist Cadillac SRX-i teisikuga, mõlemat mudelit hakatakse monteerima Mehhikos General Motorsile kuuluvas tehases. Sõiduki kujustus jäljendab küllaltki täpselt 2008. aasta alguses näidatud samalaadset ideeautot.
Alustuseks pakutakse kaht otsepritsega ottomootorit, mõlemal on silindriskeem V-6. 2,8liitrine turbolaetu arendab 300 hj ja 400 Nm ning kindlustab 0-100 km/h 8,3 sekundiga ja 230 km/h. Kolmeliitrise jõuallika võimsus on seevastu 265 hj. Esialgu ei nimetata veel diislit, kuna see pole Põhja-Ameerikas aktuaalne.
Veermik on autol adaptiivne, veose paigutamise võimalused mitmekesised. Džiibi müügiga tehakse Suur lombi taga algust mais, Euroopas aga ilmselt juba augustis.
www.tmuuga.eu
Tänases autolehes kah meeldiv jutt väiksest saabist