Saab 9-4X

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#1

K Jaan 27, 2010 12:50

http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-4x-43577.html
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

K Jaan 27, 2010 13:11

Huvitavalt palju kära... Ikka ju toodetakse testiks autosid. Võibolla on neid pisut rohkem, kui tavaliselt, aga no ikkagi. Mõned ju vaja vastu seina lasta ja sõiduteste teha jms. Eks rohkema arvuga annab selle testimise ka kiiremini läbi viia.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 27, 2010 14:28

Ma juba plaanisin oma tonnisele suusaluugi ehitamist. Milleks? Kui on olemas 9-4 peaaegu :headbang:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#4

R Veebr 05, 2010 13:45

Miks ehitada, mu tonnisel on küll suusaluuk olemas! Ükskord ostan suusad ka:P
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#5

R Veebr 05, 2010 13:48

Auto on ainult USA turu jaoks.
Ma arvan et sama teema nagu 9-2X
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#6

R Veebr 05, 2010 13:51

9-7X oli muidu ka USA turu jaoks, meil ka liiguvad ju, mida ei saa aga 9-2 kohta öelda. Ainuke takistus on siin US mootorid 4,2-6,0. 9-4X mnootorid tulevad sarnased Volvo SUV-idega (see on ka põhjuseks, miks Volvo XC80/XC60 on meil palju kordi rohkem kui 9-7X-e). Loodame et ka 9-4X saavutab meil populaarsust
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 05, 2010 13:58

Algselt postitas: 95SELaunch
Ainuke takistus on siin US mootorid 4,2-6,0.

Mis takistus see on?:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#8

R Veebr 05, 2010 14:03

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: 95SELaunch
Ainuke takistus on siin US mootorid 4,2-6,0.

Mis takistus see on?:wtf:



Turg on selline.. Ei taheta autosid mis kütust kaanivad kui on võimalik saada sama võimsaid autosid väiksema küttekuluga.
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#9

R Veebr 05, 2010 14:16

parkentoshil õigus, keskmine eurooplane eelistab ikka alla 3 liitrilist mootorit, ja Volvode 2,4t ja 2,9T6 Biturbo on raamide sees. Uuemates XC90 pakutakse ka suuremat Volvo (tegelt Jamaha) 4.4 V8 mootorit, aga suures osas ikkagi US turule, kus autol "reeglina" peab olema V-kujuline mootor
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 05, 2010 14:47

Algselt postitas: parkentosh
Turg on selline.. Ei taheta autosid mis kütust kaanivad kui on võimalik saada sama võimsaid autosid väiksema küttekuluga.

Tead sa palju 9-7X kütust võtab?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 05, 2010 14:52

ma natuke solgin teemat aga küsimus iisakule. Kui palju 9-7 kütust võtav? Kuna oled sellega mõnda aega sõitnud, siis oskad ehk öelda reaalse kulu? Mind see mõnda aega juba huvitanud!
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 05, 2010 14:55

Algselt postitas: Ets
ma natuke solgin teemat aga küsimus iisakule. Kui palju 9-7 kütust võtav? Kuna oled sellega mõnda aega sõitnud, siis oskad ehk öelda reaalse kulu? Mind see mõnda aega juba huvitanud!


Mind huvitab ka sama asi, sest tehaseandmed (Linn 15.7 / Maantee 11.7) tundusid kuidagi kahtlased.
romza
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#13

R Veebr 05, 2010 14:55

Kuna uus cadillac srx ja 9-4x on põhimõtteliselt samad autod siis mootorivalik on pigem 2,8 turbo või 3,0.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 05, 2010 15:01

Algselt postitas: romza
Algselt postitas: Ets
ma natuke solgin teemat aga küsimus iisakule. Kui palju 9-7 kütust võtav? Kuna oled sellega mõnda aega sõitnud, siis oskad ehk öelda reaalse kulu? Mind see mõnda aega juba huvitanud!


Mind huvitab ka sama asi, sest tehaseandmed (Linn 15.7 / Maantee 11.7) tundusid kuidagi kahtlased.

Viimased paagitäied on olnud 17,5l/100km.
See on siis 95% linnas. Hommikul 3km tööle ja õhtul 3km tagasi. Igakord ei lähe termostaat lahtigi. Lisaks veel mõned suurte tuiskudega möllamised paksus lumes.
Ei leia, et see suur kulu oleks 224Kw ja 4WD kohta.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#15

R Veebr 05, 2010 15:08

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: parkentosh
Turg on selline.. Ei taheta autosid mis kütust kaanivad kui on võimalik saada sama võimsaid autosid väiksema küttekuluga.

Tead sa palju 9-7X kütust võtab?


Isegi kui see küttekulu on normaalne, siis inimestel on eelarvamus, et suur mootor võtab palju kütet ja sellest eelarvamusest on raske lahti saada. Seega on ikkagi väiksed r4 või v6 turbolaadimisega mootorid müügihitid (võimsate mootorite seas).

PS! Mulle endale sobiks 9-7x nagu rusikas silmaauku. Seega ma ei ürita seda autot maha teha, vaid räägin turuseisust.:eureka:
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#16

R Veebr 05, 2010 15:14

Algselt postitas: saabotska
Kuna uus cadillac srx ja 9-4x on põhimõtteliselt samad autod siis mootorivalik on pigem 2,8 turbo või 3,0.


The Saab’s turbocharged 2.0-litre four-pot runs on E85 fuel and features trick variable valve timing on both inlet and exhaust. In the 9-4X BioPower concept this meant 300bhp and 295lb ft; expect the production car's engine to have similar outputs.

Carmagazine.co.uk

Ja natuke Wikipediast
GM Theta platform
Engine(s) 2.0L I4
2.8L Turbo-Charged V6


Sellega 2-3l, mitte alates 3 l
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#17

R Veebr 05, 2010 19:04

Njah, Iisakul on öko pill :) Minu 9-7x näitab praegu keskmiseks 18,4 liitrit sajale kilomeetrile - see siis auto enda arvamus. Samas tänu 4käigulisele automaadile on ka maantee kulu 11-12 vahel, ehk üsna suur.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

R Veebr 05, 2010 19:09

18,4 x 17,4 =320,..

1 KM ---- 3 kr 20 s.

karm.

selle hinnaga räägiks juba mõne taksojuhi ära, kes sõidutaks ja veel oma autot ka ülal peaks. ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

P Veebr 07, 2010 16:05

Minu pärast kasvõi 5.- km:drive:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#20

N Sept 30, 2010 8:48

9-4 masstootmisversiooni pildid http://www.zr.ru/a/257150/
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#21

E Okt 18, 2010 17:41

Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#22

E Okt 18, 2010 17:53

Kõige hullem ei näegi välja. Perspektiivis vaadates pole just eriline iludus, kui muudelt külgetelt täitsa ok. Hea kui masendavalt väikest mudelivalikut täiendatakse;)
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#23

T Okt 19, 2010 10:05

Saab 9-4X saabub Euroopasse augustis

Saab paneb oma uue linnadžiibi 9-4X esmakordselt välja peatsele Los Angelese autonäitusele.

Tehniliselt on tegemist Cadillac SRX-i teisikuga, mõlemat mudelit hakatakse monteerima Mehhikos General Motorsile kuuluvas tehases. Sõiduki kujustus jäljendab küllaltki täpselt 2008. aasta alguses näidatud samalaadset ideeautot.

Alustuseks pakutakse kaht otsepritsega ottomootorit, mõlemal on silindriskeem V-6. 2,8liitrine turbolaetu arendab 300 hj ja 400 Nm ning kindlustab 0-100 km/h 8,3 sekundiga ja 230 km/h. Kolmeliitrise jõuallika võimsus on seevastu 265 hj. Esialgu ei nimetata veel diislit, kuna see pole Põhja-Ameerikas aktuaalne.

Veermik on autol adaptiivne, veose paigutamise võimalused mitmekesised. Džiibi müügiga tehakse Suur lombi taga algust mais, Euroopas aga ilmselt juba augustis.
www.tmuuga.eu
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#24

K Okt 27, 2010 16:47

Tänases autolehes kah meeldiv jutt väiksest saabist
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#25

K Okt 27, 2010 19:07

Pilt
:)


Tegelikult olen ammu mõelnud, et mis värk selle uue Fabia wraparound esiklaasi ja tagant tõusva aknajoonega on...
Vasta