2005 a 9-3SS 2.0 Aerost pigistati välja 415 bhp ja väänet 450 nm.
Täpsem info
Maptun ületas T8 tuunimisel 400bhp piiri
Täitsa kena.
Huvitav, miks kasutati just GT2871R turbot oma piiri peal, kui näiteks GT3071R sobinuks paremini.
Hinnaerinevus ~ $10
Ilmselt ongi "pigistati välja" siin üsna kohane öelda :cool:
Või äkki ei mahtunud veidi suurem kompressor...
Huvitav, miks kasutati just GT2871R turbot oma piiri peal, kui näiteks GT3071R sobinuks paremini.
Hinnaerinevus ~ $10
Ilmselt ongi "pigistati välja" siin üsna kohane öelda :cool:
Või äkki ei mahtunud veidi suurem kompressor...
Seal ju ruumi laialt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Njah, mul lähituleviku eesmärk nüüd seatud, kevade poole hakkan vaikselt Maptunega suhtlema :head:
Välimusega annab ka midagi ette võtta, tundub et taga ja esipamperi koos esituledega annab lihtsalt ringi tõsta
http://maptun.com/customers.php?cid=631
Välimusega annab ka midagi ette võtta, tundub et taga ja esipamperi koos esituledega annab lihtsalt ringi tõsta
http://maptun.com/customers.php?cid=631
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Millegi pärast on Maptun jäänud tuunides bensiini juurde. Paljud kasutavad juba mõnda aega bioetanooli, kuna lihtsam tuunida ning tulemus on stabiilsem(tunduvalt vähem detonatsioone).
Päris kõrgete pöörete juures on see 450Hp saavutatud. Tundub, et vahetatud on ka kolvid, nukad ja klapid. Harilik B207 üle 300hp ei tohiks üle elada.
Aga siiski, keegi peab ju teed ette näitama. Jään põnevusega 500hp piiri ületamist ootama.
Päris kõrgete pöörete juures on see 450Hp saavutatud. Tundub, et vahetatud on ka kolvid, nukad ja klapid. Harilik B207 üle 300hp ei tohiks üle elada.
Aga siiski, keegi peab ju teed ette näitama. Jään põnevusega 500hp piiri ületamist ootama.
Fredrik Maptunist kommenteeris asja nii:
It's a small 2.0 liter machine. A 3071 would have terrible spoolup. We use the small .64 exhaust housing for the 2871, so spoolup is much quicker than a big 3071 would be.
The next step is replacing the engine block, camshafts and porting the cylinder head so we can rev more - then we will fit the 3071 :)
It's a small 2.0 liter machine. A 3071 would have terrible spoolup. We use the small .64 exhaust housing for the 2871, so spoolup is much quicker than a big 3071 would be.
The next step is replacing the engine block, camshafts and porting the cylinder head so we can rev more - then we will fit the 3071 :)
Täitsa kena.
Huvitav, miks kasutati just GT2871R turbot oma piiri peal, kui näiteks GT3071R sobinuks paremini.
Hinnaerinevus ~ $10
Ilmselt ongi "pigistati välja" siin üsna kohane öelda :cool:
Või äkki ei mahtunud veidi suurem kompressor...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tegelikult GT30 ja GT28 vahe spoolimisel on õige pisike(oli see 100rpm äkki). Juhul, kui valida õige GT30 mudel.
EDIT: Nende inimeste ressurside juures on GT28 valimine täitsa mõistetav muidugi. Asja ideeks on ju ikka testimine. Ära peab proovima kõik võimalikud "milestoned".
EDIT: Nende inimeste ressurside juures on GT28 valimine täitsa mõistetav muidugi. Asja ideeks on ju ikka testimine. Ära peab proovima kõik võimalikud "milestoned".
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üks asi mis sealt silma jäi oli siduriga koonerdamine (via comments in SU)... Et soft kirjutati 450Nm väändega selle pärast, et sidur rohkem ei kannata..:freak: Kogu selle kama juures mis selle auto peal tehtud on, on see ikka räige koonerdamine..:)
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Tegelikikult on sellel autol uus siduri kit ka :)
Aga ilmselt kardavad, et lasevad käigukasti pilbasteks :)
Aga ilmselt kardavad, et lasevad käigukasti pilbasteks :)
Üks asi mis sealt silma jäi oli siduriga koonerdamine (via comments in SU)... Et soft kirjutati 450Nm väändega selle pärast, et sidur rohkem ei kannata..:freak: Kogu selle kama juures mis selle auto peal tehtud on, on see ikka räige koonerdamine..:)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seal on Quaife LSD jah.
Ma lisan Frederiku enda kommentaari SaabsUnitedist (millele ma enne viitasin)..:
Ma lisan Frederiku enda kommentaari SaabsUnitedist (millele ma enne viitasin)..:
Fredrik2@MapTun February 15, 2011 at 6:42 pm
The torque is limited because of the clutch that’s currently fitted to the car. It’s not specified for more than 450 nm. The rest of the setup can easily produce another 50 nm without skipping a beat.
We’ll keep it at 450 nm for the time being. We don’t want the clutch to slip during the trackday.
The dyno charts show wheel horsepower – divide by 0.9 to show crank horsepower. Just in case anyone was wondering.
Another clarification – the gearbox is of course fitted with a Quiafe LSD.
If anyone feels that there are questions that are unanswered you can email me at aberg@maptun.com or ask directly here in the comments.
Spoolup-i vahe peaks tõesti üsna väike olema, kusagil 200..300RPM.
Siiski suht hästi hoiab 0,64 kojaga seda rõhku kõrgematel pööretel.
Miilisõidul jääks sellest väändest ja kenast väändekõverast muidugi väheks, lõpu hobujõud palju ei määra.
Siiski suht hästi hoiab 0,64 kojaga seda rõhku kõrgematel pööretel.
Miilisõidul jääks sellest väändest ja kenast väändekõverast muidugi väheks, lõpu hobujõud palju ei määra.