Saab saab uue hoobi
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Paistab nii, sellest kirjutab ka tänane Äripäev:
http://www.ap3.ee/article/2011/10/28/saab-leidis-hiinast-paastjad
Ja Dagend Nyheter:
http://www.dn.se/ekonomi/saab-uppges-bli-helt-kinesiskt
Viimane artikkel kinnitab ka 100 miljonilist hinda. Ilmselt tähendab see uut juhatust ja uue viisil asja ajamist. Aga kuna Youngman ja PangDa on pikalt asjast huvitatud ja neil on ka raha, saab ilmselt taas varsti Saabe. Ja arvatavasti lähiaastatel teevad nad siis teoks ka oma soovi toota Saabe Hiina turu jaoks Hiinas.
Siin ka raadiost usutlus Victor Mulleriga inglise keeles: http://inside.saab.com/victor-muller-speaks-about-saab-sale/
http://www.ap3.ee/article/2011/10/28/saab-leidis-hiinast-paastjad
Ja Dagend Nyheter:
http://www.dn.se/ekonomi/saab-uppges-bli-helt-kinesiskt
Viimane artikkel kinnitab ka 100 miljonilist hinda. Ilmselt tähendab see uut juhatust ja uue viisil asja ajamist. Aga kuna Youngman ja PangDa on pikalt asjast huvitatud ja neil on ka raha, saab ilmselt taas varsti Saabe. Ja arvatavasti lähiaastatel teevad nad siis teoks ka oma soovi toota Saabe Hiina turu jaoks Hiinas.
Siin ka raadiost usutlus Victor Mulleriga inglise keeles: http://inside.saab.com/victor-muller-speaks-about-saab-sale/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
lennukitehase kvaliteet ja skandinaavlaste raud ja kruvid olid usaldusväärsemad. hiina talvesid ei tea. hiina serviisid vastavad täpselt poe kvaliteedile, kus müüakse. hiinlased ise ostavad oma kaupa mujal maailmas tehasenumbri järgi- siis teavad mida oodata. kas nt juppide tarnijad jäävad samaks?
GM ja SAAB kombinatsioon oli meeldivam igal juhul- ja kuningriigi lennukitehas.
ehk oleks pidanud kinni panema ja oleks kollektsioneerimiseks läinud :)
:wise:
GM ja SAAB kombinatsioon oli meeldivam igal juhul- ja kuningriigi lennukitehas.
ehk oleks pidanud kinni panema ja oleks kollektsioneerimiseks läinud :)
:wise:
Jah.Kas te tõesti arvate,et kogu Saabi tootmine kolitakse täie lauluga Hiinasse ja sealt hakatakse Euroopasse autosid tagasi tooma?
lennukitehase kvaliteet ja skandinaavlaste raud ja kruvid olid usaldusväärsemad. hiina talvesid ei tea. hiina serviisid vastavad täpselt poe kvaliteedile, kus müüakse. hiinlased ise ostavad oma kaupa mujal maailmas tehasenumbri järgi- siis teavad mida oodata. kas nt juppide tarnijad jäävad samaks?
GM ja SAAB kombinatsioon oli meeldivam igal juhul- ja kuningriigi lennukitehas.
ehk oleks pidanud kinni panema ja oleks kollektsioneerimiseks läinud :)
:wise:
aga sa oled kursis,et pool kvaliteet kaubast tuleb ikkagi Hiinast ja sinna ei saa midagi parata.Kas kuskil on kindlalt väidetud,et Saabi tootmine kolib Hiinasse?on ju öeldud,et Hiina jaoks tahetakse hakata neid kokku panema seal,kvaliteet kraam tuleb ikka rootsist.Kas Volvo kvaliteet on langenud?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Rootsi tehas on hiinlastel kavas käigus hoida. Ja Hiina tehas kaugemas perspektiivis ehk juurde luua. Siin Saabi saneerimisplaan:
http://inside.saab.com/press-release-information-on-restructuring-plan-saab-automobile/ - fookus selgelt tootmise taaskäivitamisel Rootsis! Mahtudelt lähiaastatel paistab see realistlikum, kui varasem Spyker plaan. Ja kes GM Saabe fännab, saab osta ju uue 9-4x! See päris lahe auto - hea meelega teeks proovisõitu!
http://inside.saab.com/press-release-information-on-restructuring-plan-saab-automobile/ - fookus selgelt tootmise taaskäivitamisel Rootsis! Mahtudelt lähiaastatel paistab see realistlikum, kui varasem Spyker plaan. Ja kes GM Saabe fännab, saab osta ju uue 9-4x! See päris lahe auto - hea meelega teeks proovisõitu!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hiinlased kinnitasid valmidust investeerida Saabi aastani 2017 ca 20 miljardit SEK. Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/kinesisk-prognos-sager-miljardregn-over-saab
Saabi saneerimine jätkub ja pankrotioht möödas - siin sellest lisaks eelmisele lingile ka info inglise keeles: http://inside.saab.com/saabs-reorganisation-continues/
Saabi saneerimine jätkub ja pankrotioht möödas - siin sellest lisaks eelmisele lingile ka info inglise keeles: http://inside.saab.com/saabs-reorganisation-continues/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
aeg siis need juba ammusoetatud FUGM kleepsud autole panna.
või et nemad kaitsevad oma intellektuaalset omandit? aastaid kottisid nad saabi ning upitasid rootsi inseneride leiutiste abil surnult sündinud ameerika automarke. FUGM!
või et nemad kaitsevad oma intellektuaalset omandit? aastaid kottisid nad saabi ning upitasid rootsi inseneride leiutiste abil surnult sündinud ameerika automarke. FUGM!
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
aastaid kottisid nad saabi ning upitasid rootsi inseneride leiutiste abil surnult sündinud ameerika automarke.
Vaadake uuemate Opelite turbomootorite kasutust - üsna 1:1-le Saabilt sinna pandud. Oli ju Insignia ka 9-5, mitte vastupidi. 9-5 pandi ootele ja Insignia Saabi teadmiste alusel turule. Tulemus Insignia sai aasta autoks. Oleks Saab enne olnud oleks Saab siiani tegija! Aga GM huvid olid teised... USA-s ka 9-5 kloonid turu kõige turvalisemad! Seega jah GM sai Saabi ostust kasu aga mitte Saabi margi elus hoidmise läbi. Saabi ostu huvi põhinebki ju know-how ostul. Tehase hea sisseseade vaevalt, et sama palju väärt on. Seda saab muidu ka osta. Saabil ju olemas ka lisaks turbomootoritele, põhjadele jm ka sõitvad elektriautod!
Rootsi ajakirjanduses on vaikus sellel teemal v.a, et Rootsi valitsus kavatseb GM-i Saabi tähtsuses veenda: http://www.dn.se/ekonomi/regeringen-griper-in-for-att-overtyga-gm - artikkel lõppeb "... see, et Saabi ostga ei kaasne õigust GM uusimate litsentside kasutusele ei takista hiinlasi". Ilmselt asi ei puutu siis kõigisse GM litsentsidesse. Osa neist nagunii nende enda poolt Hiina müüdud.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Täna sõitsin kaks korda Saabi kodulinnast läbi ja tehaste juured ikka täitsa vaikus.Kas Rootsi valitsus ei ole ise huvitatud sellest,et Saab ellu jääks.Peaks ju neil pappi küll olema,et Saabist riigifirma teha.MIks euroopa suurimad autofirmad ei ole huvitatud saabi ostust?WV,BMW,Mersu?
pigem oleks pidanud kiire lõpu tegema siis Saabile tegema aga nad ikka veel väntsutavad laipa.
pigem oleks pidanud kiire lõpu tegema siis Saabile tegema aga nad ikka veel väntsutavad laipa.
SAABi ostust ei ole eurooplased huvitatud lihtsalt hoiaku ja hinna tõttu. teatud moel on SAAB sama mis UK-le benetly või jaguar vms. käsitsi tehtud, pigem lukskaup, mugavus, võimsus, kodumaisus jms. imago on tugev- seda on hoitud just nagu keegi siin mainis- ühelt poolt "osta kodumaist" ja teisalt ei ole lihtsalt masstoodetud ja push'itud turul nagu volvot. sellega väga nii ei saa kui śkodaga, on mingi lugu taga. saksa suurtootjad ei ole nt bemmist või audist kunagi sellist teinud. mersu on tänapäeval venelaste, mustlaste jms tõusikute kraam, jaguar ja benetly jääb siniverelistele...
GM võib olla rootsi ajudega ülal hoitud küll, aga odav-versioone hiina käe läbi, mis pikapeale teeservades nime maine alla viivad... njet spassiibo. vaadake neid korea chevisid, üks jubedam kui teine väljanägemiselt ja täpselt sama plastmassist, ebatöökindlad ja õhukesed kui mistahes muu vuhvel. kus see chevy siin on???
rootsi valitsus võiks tõesti mõistuse pähe võtta, olgu kui sotsialistid tahes, neil on siiski vapp alles!
GM võib olla rootsi ajudega ülal hoitud küll, aga odav-versioone hiina käe läbi, mis pikapeale teeservades nime maine alla viivad... njet spassiibo. vaadake neid korea chevisid, üks jubedam kui teine väljanägemiselt ja täpselt sama plastmassist, ebatöökindlad ja õhukesed kui mistahes muu vuhvel. kus see chevy siin on???
rootsi valitsus võiks tõesti mõistuse pähe võtta, olgu kui sotsialistid tahes, neil on siiski vapp alles!