Saab saab uue hoobi

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#101

N Sept 22, 2011 16:33

Tõeliselt hea uudis sellesse sombusesse päeva

http://www.saabsunited.com/2011/09/the-court-of-appeals-say-yes.html

Victor Muller: http://www.saabsunited.com/2011/09/reactions.html



[URL=http://www.e24.ee/573076/saabi-surm-lukkus-taas-edasi/]Eesti keeles ka[/URL]
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#102

N Sept 22, 2011 18:19

Parem õudne lõpp, kui lõputu õudus,
Ära juba tüütab on ei ole olukord
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2278
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#103

R Sept 23, 2011 9:35

Minu arust ka, et pangu juba kinni ära. On sellega siis ühel pool! Kuradi hiina siin ja hiina seal. Varsti kasvatan oma maa peal kartulit ka tänu hiinlaste lahkusele või?
Varsti teeb kollane mehike nipsu ja ongi kõik uppis...:freak:
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#104

R Sept 23, 2011 10:03

Varem oli USA, nüüd Hiina roll maailmas üsna tugev, mis vahet siin on? Kas Volvol on nüüd mingi viga, et ta on hiinakas? Või kas Range Rover ja Jaguar muutusid TATA-ks?

Minu arust ka, et pangu juba kinni ära. On sellega siis ühel pool! Kuradi hiina siin ja hiina seal. Varsti kasvatan oma maa peal kartulit ka tänu hiinlaste lahkusele või?
Varsti teeb kollane mehike nipsu ja ongi kõik uppis...:freak:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#105

R Sept 23, 2011 19:41

Tarbija jaoks ei pruugigi algul midagi muutuda. Hapuks läheb asi siis kui kõik see töötajate armee süüa tahab ja kuhu neil ikka minna. Kõigepealt sõidavad üle Venemaa ja siis juba Euroopasse. Vahepeal on aga kõik suured ettevõtted oma tootmise kollaste juurde ümber kolinud ja sul mu sõber pole ei tööd ega raha.
Orgi otsas oleme lõpuks kõik.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#106

E Sept 26, 2011 10:33

tundub et ei vasta eriti SAAB teemale. See, et omanikuks saab Hiina firma, maailma ei muuda. Ei algul ega ka lõpul. Hirmud ja spekuleerimine Suure Punase Riigi ümber selles kontekstis on natuke liialdatud

Tarbija jaoks ei pruugigi algul midagi muutuda. Hapuks läheb asi siis kui kõik see töötajate armee süüa tahab ja kuhu neil ikka minna. Kõigepealt sõidavad üle Venemaa ja siis juba Euroopasse. Vahepeal on aga kõik suured ettevõtted oma tootmise kollaste juurde ümber kolinud ja sul mu sõber pole ei tööd ega raha.
Orgi otsas oleme lõpuks kõik.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2278
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#107

E Sept 26, 2011 11:20

tundub et ei vasta eriti SAAB teemale. See, et omanikuks saab Hiina firma, maailma ei muuda. Ei algul ega ka lõpul. Hirmud ja spekuleerimine Suure Punase Riigi ümber selles kontekstis on natuke liialdatud

Tarbija jaoks ei pruugigi algul midagi muutuda. Hapuks läheb asi siis kui kõik see töötajate armee süüa tahab ja kuhu neil ikka minna. Kõigepealt sõidavad üle Venemaa ja siis juba Euroopasse. Vahepeal on aga kõik suured ettevõtted oma tootmise kollaste juurde ümber kolinud ja sul mu sõber pole ei tööd ega raha.
Orgi otsas oleme lõpuks kõik.


See, et Sa nii optimistlikult maailmale otsa vaatad on hea. Mina olen pigem pessimist selles suures supis, mida keedetakse. Vaata ongi nii, et viiakse tootmised kõik riisimaailma üle, küsitakse laenu -ühesõnaga ollakse sõltuvuses oma riigieelaarvetega kollasest rassist. Juhtub siis härrastel natuke tuju paha olevat...:freak::wall::gun:
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#108

E Sept 26, 2011 12:44

tundub et ei vasta eriti SAAB teemale. See, et omanikuks saab Hiina firma, maailma ei muuda. Ei algul ega ka lõpul. Hirmud ja spekuleerimine Suure Punase Riigi ümber selles kontekstis on natuke liialdatud

Tarbija jaoks ei pruugigi algul midagi muutuda. Hapuks läheb asi siis kui kõik see töötajate armee süüa tahab ja kuhu neil ikka minna. Kõigepealt sõidavad üle Venemaa ja siis juba Euroopasse. Vahepeal on aga kõik suured ettevõtted oma tootmise kollaste juurde ümber kolinud ja sul mu sõber pole ei tööd ega raha.
Orgi otsas oleme lõpuks kõik.


Kui euroopa tahab olla jätkusuutlik siis tuleb tootmine Hiinast tagasi tuua.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#109

E Sept 26, 2011 14:08

Hehh, head inimesed, olen nõus et maailma sõltuvus Hiinast tugevneb, kuid ei hakaks siin geopoliitikast rääkida. Praegu on ilmselge, et kui PRC valitsus tehingu heaks ei kiida, SAAB sureb. Ise kipin arvama, et Antonov oleks parem alternatiiv PRC-le, kuid GM (kellel on tugevad huvid samas Hiinas) ja sellega seotud pangad on kindlasti vastu
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#110

E Sept 26, 2011 17:33

Rassil vast suurt vahet pole ja raha ka väga ei haise. Globaliseerumine on moodne tegevus ja vaevalt hiinakad kedagi isikliku viha pärast kiusama hakkavad. Hakatakse alles peale Dalai onudega kohtumist:)

Mul 4 aastane poiss kodus kunagi uuris, et mis imeline ja hea koht see "made in China" on? Kõik ilusad ja head asjad on sellise kirjaga:) ja müts maha sellise mehe ees, kelle kodus pole midagi hiinast...
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#111

T Sept 27, 2011 11:48


Kui euroopa tahab olla jätkusuutlik siis tuleb tootmine Hiinast tagasi tuua.

Tehased võib ju tuua (ehitada) aga kust võtta kõik need usinad töökäed tootmisliinide taha? Kuhu panna kogu tootmissaaste (toss ja muud heitmed), mis praegu Aasiasse jääb?
Kui kaua võtab aega tarbijamentaliteedi muutus? Kas eurooplane oleks nõus identse toote eest maksma (näiteks) 40% rohkem vaid sellepärast, et tehas asub Euroopas ja tootmissisendid seetõttu kallimad?

Vahet pole, millises maailma otsas toode valmib, on vaja et tootmine ja tarneahel kokkuvõttes oleksid effektiivsed. Hiinas osatakse ka täiesti korralikku kaupa toota kui eesmärgid-värgid-kvaliteedistandardid jne on paigas. Muidugi ka hind peab õige olema. Tasuta lõunaid ei ole.

Aasia sisetarbimine ja elatustase kasvavad kiires tempos. See tõstab sealse tootmise omahinda ja samas kasvab globaalsete tootjate huvi aasia turul müüa. Hiinlaste enda kujundatud tarbekaubad näevad minu arust suht kentsakad välja. Täitsa huvitav, kas millalgi peab keskmine eurooplane hakkama end vaikselt selle maitsega harjutama või müüakse Aasia tarbijale maha veendumus, et Euroopa disain on "way to go".
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#112

N Sept 29, 2011 16:44

Jäi silma..

http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/3610/saab-muub-oma-osaluse-spykeris-ameeriklastele
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#113

R Okt 07, 2011 18:18

Eilne Dagens Nyheter annab teada, et Youngman võib Saabi ostult alt hüpata (neil üle kandmata ka ostu ettemaks). Samas artiklis antakse teada ka seda, et Geely (=Volvo omanik) on Saabist huvitatud.

Põnevust seega jätkub. Artiklis oli toodud, et 14.10.2011 on see kuupäev, kui Hiina keskvõimud peaks andma Youngman/Pang Da seltskonnale Saabi ostuks oma nõusoleku.

Elame näeme, mis saab.

Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/geely-intresserat-av-saab
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#114

R Okt 07, 2011 18:23

Siit leitav sama uudise kokkuvõte inglise keeles: http://www.goteborgdaily.se/geely-interested-in-saab
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#115

L Okt 08, 2011 12:00

Eilne Dagens Nyheter annab teada, et Youngman võib Saabi ostult alt hüpata (neil üle kandmata ka ostu ettemaks). Samas artiklis antakse teada ka seda, et Geely (=Volvo omanik) on Saabist huvitatud.

Põnevust seega jätkub. Artiklis oli toodud, et 14.10.2011 on see kuupäev, kui Hiina keskvõimud peaks andma Youngman/Pang Da seltskonnale Saabi ostuks oma nõusoleku.

Elame näeme, mis saab.

Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/geely-intresserat-av-saab


see võib olekski kõige parem lahendus kui volvo ja saab ühes paadis edasi läheks.Hetkel Volvo naudib oma müügiedu täiega ja tundub,et pilud eriti vahele ei sega
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#116

P Okt 09, 2011 11:21

Uskumatut jama suudavad need rootslased koos valitsuse tegelastega kokku segada :gun:

Krt, olid ju huvitatud investorid, nüüd üritatakse neid kõrvale puksida ja mingil hämaral põhjusel Geelyga diili teha. Kui need tehingud kokkuvõtteks ummikusse jooksevad, siis pole rootslastel küll põhjust kedagi teist peale iseenda süüdistada.

http://www.saabsunited.com/2011/10/guy-lofalk-has-turned-his-back-on-saab.html
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#117

P Okt 09, 2011 14:26

Padusotsialismi musterriik kahjuks:wall: .
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#118

N Okt 13, 2011 23:33

No õnneks on Salvo värk rohkem seni maakompamine või tont teab mis. Asjad liiguvad ikka edasi Youngman ja PangDa meeskonnaga. Täna oli selline uudis: http://newsroom.saab.com/news/news/saabautomobileupdate.5.6b70d8f7131ef59e7497ffe450.html

Ehk jutust on saamas ka raha.

P.S. Rootsi keeles on sellest pikk jutt ka Dagens Nyheteris: http://www.dn.se/ekonomi/friska-pengar-till-loner-hos-saab
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#119

T Okt 18, 2011 9:58

Raha paistab Saab omanikfirmale ka tulevat Spyker müügist. Nüüd see taas päevakorral. Ostjaks olevat võidusõitja Alex Mascioli, riskikapitalifirmast North Street Capital. Mees ise ei näe ostul mingeid takistusi ja on tehingus kindel. Saab vajab palju raha ja see üks viis seda saada kuni hiinlaste raha kogumahus kohal pole.

Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/racerforare-saker-pa-spykeraffar
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Ride
Postitusi: 59
Liitunud: E Mär 08, 2010 21:10
Asukoht:
Auto:

#120

T Okt 18, 2011 20:07

Eile lugesin ma Motors24-jast sellist uudist, et Pang Da hüppas alt ära.

http://www.motors24.ee/artiklid/Automaailm/13037-Saab+samm+lahemal+oma+lopule.aspx

Aga täna Saabsunitetis oli, et Youngman andis oma andmed Rootsi valitsusele ära ja kohekohe peaks ka Pang Da seda tegema ja on vaid ajaküsimus, mil diil on tehtud.

http://www.saabsunited.com/2011/10/youngman-one-step-further.html

Loodetavasti pani Motors24 pange lihtsalt, sest mujalt ma ei leidnud mingit märget selle kohta. :) Või on kellegil veel vastavat artiklit selle kohta?
Saab 900 S 2,0 96kw 96´ - Mazda 323F Sport 96kw 03´ - Saab 9-5 Aero MY03 2,3 184kw 02´ - Honda Civic Executive 1,8 103kw 07´ - ?
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#121

T Okt 18, 2011 20:19

Motors24 pani pange (st usaldas allikaid, kes panid pange). Mõni aeg tagasi oli segadus, sest välismaine meedia pani hiina keele tõlkega veits mööda.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#122

N Okt 20, 2011 22:21

Täna tuli kaks teadet:
1) Lisakapitalist ja laenust North Street Capital, LP poolt vt: http://newsroom.saab.com/news/news/swedishautomobilereceivedcommitmentfromnorthstreetcapitalonfunding.5.6b70d8f7131ef59e7497ffe531.html
2) Mr. Guy Lofalk trikkidest, kes Salvot üritas Saabi enda selja taga teha. Paistab, et tal on mingi segane huvi või huvide konflikt. Äkki seepärast juba esimene kord asjad lonkasid (enne kui Saab Spykerile läks, oli tema ka saneerija) - lugege siit: http://newsroom.saab.com/news/news/swedishautomobileinformedbyadministratorofapplicationtoterminatevoluntaryreorganization.5.6b70d8f7131ef59e7497ffe540.html

Kuna tekstid inglise keelsed ei tõlgi. Youngman ja Pang Da paistavad alles olevat! Iseasi on see, et Muller võibolla kaob, kui Saabo omanikud saavad kõik uued olema ja endisele Spykeri meestele (nüüdses Swedish Automobile N.V.-s) ainult üli väike osalus jääb. Aga võibolla ka mitte? Äkki ta trikke hinnatakse? Kuigi kahtlen, et ta üksi juhatusse saab jääda, sest mägu lähevad suured rahad.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#123

R Okt 21, 2011 20:16

Täna ilmus Dagens Industri kodulehel uudis, et riskikapitalifirma North Street Capital võib tunda Saabi vastu huvi. Lisaks 70 miljoni SEK ulatuses uute aktsiate ostmisele, ollakse valmis laenama Saabil 400 miljonit SEK. Ja võibolla soovitakse panustada enamgi.

Firma taga on võidusõitja Alex Mascioli, kel olevat ka enda garaazis mitu Saabi.

Allikas: http://di.se/Default.aspx?sr=23&tr=294823&rlt=0&pid=248564__ArticlePageProvider&epslanguage=sv&referrer=

Samal ajal oli e24.ee uudis (http://www.e24.ee/606694/saab-jalle-sammukene-pankrotile-lahemal/), mida Rootsi meedia on väljendanud seni teisel kujul. Nimelt nii, et Muller kogu Saabi Youngman-ile ja Pang Da-le ei müü. Ei Dagens Industri ega muu Rootsi meedia, mis analoogset infot andis pole otse välja öeldud, et hiinlased vanast kokkuleppest taganevad. Minu arust ei paista seda ka ridade vahelt. Seda enam, et on selgelt öeldud, et Muller eelistab pidada kinni kokkuleppest müüa hiinlastele eniselt kokkulepitud 53,9% firmast. Huvitav, mis oli e24.ee allikas? Loogiline, et hiinlased pakkumise tegid kõike saada aga pakkumine ei välista ju automaatselt vana kokkuleppe täitmist. Kuigi selle vana kokkuleppega on probleem, et hiinlaste raha ei jõua kuidagi Rootsi Saabi kontole.

Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/victor-muller-avvisade-kinesiskt-bud
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#124

E Okt 24, 2011 9:41

Täna siis on Delfis ka väike lugu Saabi kohta.
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/autotootja-saab-loi-hiinlastest-lahku.d?id=60370418
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#125

T Okt 25, 2011 11:52

Delfi uudisele antakse Rootsi meedias täna vastupidist infot. Hiinased kinnitavad, et kokkulepe kehtib ja Mulleri väide, et hiinlased pole lepingu järgi nö vahefinantseeringut taganud ei vasta tõele, sest vahefinatseering ei olnudki lepinguga kokku lepitud. Kokkulepe oli 53,9 % Swedish Automobile osaluse ost. Hiinlased tegutsevad edasi, et saada selleks valitsuse heakskiit. Ka omavat nad kuni 15.11 nö eksklusiivkokkulepet Saabiga läbirääkimisteks. Nii, et jätkub veel see saaga...

Allikas Dagens Nyheter: http://www.dn.se/ekonomi/kineser-avtalet-med-saab-galler-1
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta