MÜÜDUD: Saab 900 SE Turbo 136kW 1996a
Kuna mõte liigub ühe uuema masina suunas, panen müüki oma NG.
Eestisse toodud 2006, minu käes olnud viimased 2 aastat ja 26 000 km, korrapäraselt hooldatud ja vajadusel remonditud SaabiAntis (paar asja ka Troostis). Viimane hooldus äsja tehtud, ülevaatus kuni 06/2012.
Olulisematest asjadest:
kapremonditud käigukast;
sensonicu asemel paigaldatud hüdrauliline sidur;
vahetatud roolilatt,
kõik pidurikettad- ja klotsid,
lambda-, õlirõhu- ja ABS-andur,
radikas,
genekarihm ja veel mitmeid asju.
Pikem tehtud tööde nimekiri minu auto teemast. Kaasa suur ports arveid tehtud tööde eest märkimisväärses summas.
Autol on iluvigu, mis sõidurõõmu ei riku (kriibitud stanged, juhiistme nahk tahaks parandamist).
Läbisõit suur, aga kerimata.
Hinda tahaks 999 EUR
AUTO24 kuulutus
Auto asub Tallinnas.
Tel: viis viis kuus kolm 8881
Sorri, aga sellel mootoril pole rihmajam. Kasutusel kett.
nojah, mõtlesin muidugi genekarihma, aga kirjutasin midagi muud. Igaljuhul vahetatud ta sai.
Kuna tegemist on minu endise autoga(mis vahepeal muidugi mitu korda omanikku on vahetanud), siis oskan niipalju öelda, et see oli seal, kui auto minu kätte sattus. Mingeid dokumente peale hooldusraamatu ja kaardi maki koodiga kaasa ei saanud, samuti ei meenu, et sellel autol peale sensonic kasti veel midagi väga erilist või ebatavalist oleks olnud. Võibolla oskab Ivomets sellest midagi rääkida, tema käest ma selle auto ostsin:)
Mingeid dokumente peale hooldusraamatu ja kaardi maki koodiga kaasa ei saanud
Need on endiselt alles. Nagu hooldusraamatust võib näha, on auto esimesed eluaastad veetnud Prantsusmaal Amiensis, hooldusraamat täidetud kuni 07/2002. Võimalik, et hiljem on auto liikunud Hispaaniasse, sest kaasas on ka voldik selle maa Saabi esindustega.
Kui auto ostsin, siis üritasin selle Carlssoni eripartii kohta netist uurida, aga mingit erilist infot välja ei tulnud. Sensonic ilmselt ühendavaks jooneks pole, sest näiteks sellel siin on täitsa tavaline manuaal, välimuselt on teine küll suht identne minu omaga.
VIN on YS3DF3SNXT2022496, kui selle järgi keegi mingit lisainfi oskab välja kaevata.
Kuna müüki on tulnud paar mind huvitavat autot, siis igaks juhuks ka oma masina müügiteemale väike bump.
Vahepeal positiivse poole pealt muutunud nii palju, et esimesed pidurikettad ja -klotsid said taas uued. Negatiivse poole pealt aga on esiklaasil olnud väikesest kivitäkkest arenenud paarikümnesentimeetrine pragu.
Praegu on all suht kobedad Gislavedi naelad, soovi korral saab kaasa ka Yokohama suvekad.
Hind ainult kolmekohaline - 999€!
Vahepeal positiivse poole pealt muutunud nii palju, et esimesed pidurikettad ja -klotsid said taas uued. Negatiivse poole pealt aga on esiklaasil olnud väikesest kivitäkkest arenenud paarikümnesentimeetrine pragu.
Praegu on all suht kobedad Gislavedi naelad, soovi korral saab kaasa ka Yokohama suvekad.
Hind ainult kolmekohaline - 999€!
Müüdud.