Kuna tegu on tõelise rariteediga, siis julgesin arvata , et selle suure alamrubriigi sisse pistmisel võib märkamatuks jääda ja tegin uue teema.Sest selline auto võib nii mõnegi inimese mõtted sinnapoole liikuma panna.
See on ju tõeline pärl.Kui see on tõepoolest registris, nagu väidetakse, siis on see legaalne sõiduriist olematu läbisõiduga (sisuliselt tutikas).Sellise rariteedi hind võib ka 2-kordne olla ja seegi ei pruugi paras olla.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... ORT&noec=1
M: MEGARARITEET 9-5
- skyline
- Postitusi: 1049
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Eks aeg läheb edasi ja hinnad kukuvad. Kas just seesama, aga üks pruun universaal oli Saksa mobiles ca pool aastat tagasi müügis hinnaga 84 tuh eur, sinu viidatu tundub kahtlaselt sarnane toonasega ja on ka öeldud, et see Saksa registris.
Samas kohas ka teine müügis http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... Car&noec=1
Ma arvan et suurim peavalu saab olema selle arvele saamine, arvatavasti vajalik üksik tüübikinnitus. EU tüübikinnitust 9-5 universaalile ei jõutud toona minu teada võtta. Ja kui huviline seda autot kohe välja ei jõua osta, siis leia see selts, kes on nõus selle kaskokindlustama kuna tagaosa detaile pole nagu eriti saada kui endal just stantse pole
Samas kohas ka teine müügis http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... Car&noec=1
Ma arvan et suurim peavalu saab olema selle arvele saamine, arvatavasti vajalik üksik tüübikinnitus. EU tüübikinnitust 9-5 universaalile ei jõutud toona minu teada võtta. Ja kui huviline seda autot kohe välja ei jõua osta, siis leia see selts, kes on nõus selle kaskokindlustama kuna tagaosa detaile pole nagu eriti saada kui endal just stantse pole
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
See Hirschi velgedega pruun SC müüdi vast oktoobris
http://saabblog.net/2014/10/28/saab-9-5 ... community/
http://saabblog.net/2014/10/28/saab-9-5 ... community/
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hind on küll odavaks kukkunud. Tegu on niipidi huvitava juhusega, et autol on Aero varustustase aga auto ise on nn baasdiiselmootoriga, mida Aerod kunagi kapoti alla ei saanud. Aerodel oli/on TTiD mootor. Eks see min kogus hobujõude määra ilmselt ka hinda, sest arvatavasti on selle mootoriga auto vastu huvi nõrk. Eelviidatud teine universaal on aga bensiinimootoriga, mis juba tagab Aerole omase mineku.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Neid saadi arvele küll Saksamaal ja hiljem läbi ussi m-i ka Rootsis. Aga algselt pidid nad Saksas ikka ära tegema asja ja siis taoti rootsi ametnikke nii kaua kuni lõpuks ikka said arvele seal ka mingi seadusekonksu läbi.
-
- Postitusi: 452
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
mu kaks senti:
selle puhul ostetakse vast eelkõige ikka praktilist tarbeväärtust. Mille puhul pole tegelikult vahet, kas kellal on 6 või 60Mm. Fakt, et konkreetse kombo masstootmis-autosid tehti vähe, võib subjekti (tarbe)väärtuse mingi sihtgrupi silmis kõrgemaks kruvida (millest räägib ka küsimishind). On vähelevinud, seega eristuv. Ning hind on suurusjärgu mõttes masstootmis-autode kandis. Aga täitsa huvitav on, kas see (nn autogurmaanlusele kalduv) sihtgrupp tunnistab põllumajandusliku kütustüübi ja harju keskmise pereauto tippvõimsusega Aerot muuks, kui maitsevääratuseks.
selle puhul ostetakse vast eelkõige ikka praktilist tarbeväärtust. Mille puhul pole tegelikult vahet, kas kellal on 6 või 60Mm. Fakt, et konkreetse kombo masstootmis-autosid tehti vähe, võib subjekti (tarbe)väärtuse mingi sihtgrupi silmis kõrgemaks kruvida (millest räägib ka küsimishind). On vähelevinud, seega eristuv. Ning hind on suurusjärgu mõttes masstootmis-autode kandis. Aga täitsa huvitav on, kas see (nn autogurmaanlusele kalduv) sihtgrupp tunnistab põllumajandusliku kütustüübi ja harju keskmise pereauto tippvõimsusega Aerot muuks, kui maitsevääratuseks.
Liikvel 2024: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Uurisin asja.Osades EU riikides ei olda resoluutsed tüübikinnituse osas ja selle puudumise korral lähenetakse igale eksemplarile eraldi.Selliste riikide hulka kuuluvad nii Saksa, kui ka Eesti.Aga Eestisse arvele saamiseks peaks see isend ikkagi kohaliku heakskiidu saama.
Auto tüübikinnituse puudumisel kulub selle Eesti registrisse saamiseks aega ( umbes 30 päeva) ja raha.Summa on 205€, mis on ju kopikas.Pluss võivad veel lisanduda lisatööd lisaraha eest , mida büroos ei tehta.Kui väga nõudlikud ollakse, st. müratestid, jne.
100% kindlust ka ei ole, aga see on ikkagi väga tõenäoline.
Auto tüübikinnituse puudumisel kulub selle Eesti registrisse saamiseks aega ( umbes 30 päeva) ja raha.Summa on 205€, mis on ju kopikas.Pluss võivad veel lisanduda lisatööd lisaraha eest , mida büroos ei tehta.Kui väga nõudlikud ollakse, st. müratestid, jne.
100% kindlust ka ei ole, aga see on ikkagi väga tõenäoline.
40k€ auto korral regamise sajad eurod vast probleem ei ole. Pigem tekib probleem selle 40k saamiseks. Ma pole väga kindel, kas mõni pank sellele ka liisingu kirjutab välja. Hind on ju tekkinud rohkem rariteetsuse arvelt ja vaadates nende pikki müügiaegu, siis tugevat tunglemist pole märgata
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Universaal kerega 9-5 meeldib väga:) Iseasi kui hästi see müünud oleks, 2l diisel ajal kus valdav enamus premium klassi masinaid liiguvad 3l diisel mootoritega. Kuigi oli ju peale pankroti müügis ka universaal kerega 9-5 3l diisel mootoriga, pagasi ruumis plastikud puudu, seeria tootmises sinna veel XWD ka lisatud siis suht unelmate kombo.
Need kes insigniat NG9-5ga võrdlevad võiks vahelduseks mõlemaid proovida, täiesti erinevad masinad. Insignia muidu päris talutav aga universaali puhul parem kui luuki lahti ei tee.
Need kes insigniat NG9-5ga võrdlevad võiks vahelduseks mõlemaid proovida, täiesti erinevad masinad. Insignia muidu päris talutav aga universaali puhul parem kui luuki lahti ei tee.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2289
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.
Kohe kannul on suhteline mõiste, sest väga võrdne ei saa see kiirendus olla.
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek
Allikad: BMW, SAAB
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek
Allikad: BMW, SAAB
Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2289
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kui vennike ees tahtis mulle tahma näkku suruda ja oli näha, et vanal tald põhjas siis kiirendusrajalt alguse saanud kiirendusega püsisin tal küll ilusasti sabas, kuni kiirus ca 30-lt 120 kmh-ni tõusis.
Ma puusalt muidugi pakkusin, et see mudel 650 oli. Kõige uuem mudel ei olnud aga krt suur mölakas ja üle 4 liitri raudselt olid taga numbrid. Kui uuesti linnas sõitmas näen, siis vaatan täpsemalt üle!
Ma puusalt muidugi pakkusin, et see mudel 650 oli. Kõige uuem mudel ei olnud aga krt suur mölakas ja üle 4 liitri raudselt olid taga numbrid. Kui uuesti linnas sõitmas näen, siis vaatan täpsemalt üle!
Üks asi on kiirendus 0-100 km/h. Selles pole Saabid kunagi väga tugevad olnud. Samas, kui hoog sees (isegi 30 km/h), siis on astumine ikka midagi muud.
Tuli just meelde üks link videole, kus võrreldi Saab 99 Turbot tolleaegsete buumeritega. 0-100 sai 99 täiga lutti, kuid vist 50-100 (vms), pani 99 Turbo buumeril pika puuga. Buumer oli siis vabalt hingav.
Tuli just meelde üks link videole, kus võrreldi Saab 99 Turbot tolleaegsete buumeritega. 0-100 sai 99 täiga lutti, kuid vist 50-100 (vms), pani 99 Turbo buumeril pika puuga. Buumer oli siis vabalt hingav.
Kohe kannul on suhteline mõiste, sest väga võrdne ei saa see kiirendus olla.
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek
Allikad: BMW, SAAB
Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.