Õhtust kaasravilised,
Mõtlesin mis ma mõtlesin,kuid uut autot vaja, sest vana läks enneaegsele puhkusele ja no ei õnnestu vist ikka SAABist eemale minna,seega...
Soov oleks soetada järgmistele kohustuslikele omadustele vastav eksemplar:
9-3 või 9-5
Aasta alates 2006-2012 ( olenevalt mudelist)
Kindlasti automaat
Nahksisu
Istmesoojendus
Xenon
Cruise
Parkimisandurid
Võib olla ka diisel,kuid ainult 132KW.
Bensukad kõige võimsamad või siis veidi vähem, kuid kõige lahjemaid ei soovi.
Ainult sedaan
Hinnaklass vastavalt aastale ja seisundile.
Tehing toimub sularahas, Panga-Mati jätame präänikuta ( ei liisingule) raha tuleb kohe arvele
Asjaga väga oodata ei kannata,
Seega kui Sina tead kedagi,kes teab kedagi,kellel on hea isend pakkuda,siis anna palun teada PM-i kaudu.
Tänan tähelepanu eest!
O: 9-3 või 9-5 automaat, sedaan, alates 2006
Kas kellegil on infot selle kohta: http://www.auto24.ee/2192248
Prantsusmaalt toodud?
Mida arvata, mida kontrollida,kui vaatama minna?
Ja plaan B- küsimused jäävad samaks:
http://www.auto24.ee/2167984
Tänud ette!
Prantsusmaalt toodud?
Mida arvata, mida kontrollida,kui vaatama minna?
Ja plaan B- küsimused jäävad samaks:
http://www.auto24.ee/2167984
Tänud ette!
Diisli kohta palju rääkida ei oska - aga alternatiivina ehk tasuks ka siin foorumis müüdavat TTiD 9-3 sel juhul vaadata.
Bensukal tasub õlilekkeid kontrollida. Muidu suht töökindel. Mootor sama mis 129kw masinal, seega tasub lasta aju natuke opereerida - lisajõudu peaks üsna palju leidma juurde (mainin, sest esimeses postituses kirjas soov võimsama mootori järele).
Mõlemal võiks kõike elektroonikaga seonduvat ka kontrollida - ukselukud, aknad, kõiksugused errorid SIDil jne. Muidu peaks tavaline ostueelne kontroll kuskil töökojas nii veermiku kui mootori kohta vajaliku info välja andma.
Tasub ka autolehe artikleid enne vaadata selle auto kohta, mõni aeg tagasi postitati ka siia foorumisse - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=28386
Bensukal tasub õlilekkeid kontrollida. Muidu suht töökindel. Mootor sama mis 129kw masinal, seega tasub lasta aju natuke opereerida - lisajõudu peaks üsna palju leidma juurde (mainin, sest esimeses postituses kirjas soov võimsama mootori järele).
Mõlemal võiks kõike elektroonikaga seonduvat ka kontrollida - ukselukud, aknad, kõiksugused errorid SIDil jne. Muidu peaks tavaline ostueelne kontroll kuskil töökojas nii veermiku kui mootori kohta vajaliku info välja andma.
Tasub ka autolehe artikleid enne vaadata selle auto kohta, mõni aeg tagasi postitati ka siia foorumisse - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=28386
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kusjuures see Prantsuse TTiD hind on juba 800eur langenud...
Minu oma on müügis: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid276716
Testinud seda sügisest saadik, kuna varem on universaal olnud ja midagi asjaliku polnud tollel hetkel osta siis võtsin sedaani. Hea meelega vahetaks selle nüüd universaali vastu välja.
Minu oma on müügis: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid276716
Testinud seda sügisest saadik, kuna varem on universaal olnud ja midagi asjaliku polnud tollel hetkel osta siis võtsin sedaani. Hea meelega vahetaks selle nüüd universaali vastu välja.
Mul on kõigil(5tk) TTiD 9-3l kurvituled olnud. Neid sai ka tavalisi xenon laternatega aga Saabi kurvikas on väga hea. Luup ise keerab ennast, mitte nii nagu vag grupi omad mis vilgutavad udutuld.
Need ju erinevad asjad. Kurvituled toimivad kõigil ühte moodi. Udutule vilgutamine on väiksel kiirusel toimiv lisavalgustus rooli keeramisel.