Minu kuus aastat teeninud igapäevasõiduk on müügis. Auto ajalugu on suuresti kirjas selles teemas: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=945
Viimastel aastatel olen küll päeviku pidamisega laisk olnud. Selle kompensatsiooniks on enamus remondi- ja hooldusarveid kodus kaustas kenasti olemas.
Müügikuulutused:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=944824
http://auto.motors24.ee/vehicles/346772-Saab-9000-1996.aspx
Hind: 1300
Kontakt: 5213369, suur ät saabnet punkt ee
M: Saab 9000 2,3LPT aut. 1996
Värskendan teemat. Loomulikult on tehnika heas korras.
Mootorisse pole kunagi olnud tarvis hoolduste vahepeal õli lisada.
Viimased suuremad/kulukamad hooldusvälised tööd:
03.2011 - Aku
11.2010 - sisetsirkulatsiooni mootor (uus)
03.2010 - Roolivõimendi pump (kasutatud, korralik)
11.2009 - summuti keskmine osa
09.2009 - auto esiosa värvimine (põhjuseks kivitäkked ja roostesed esitiivad)
02.2009 - plokikaane remont (klapipesad, lihvimine, tihendid); generaator
Mootorisse pole kunagi olnud tarvis hoolduste vahepeal õli lisada.
Viimased suuremad/kulukamad hooldusvälised tööd:
03.2011 - Aku
11.2010 - sisetsirkulatsiooni mootor (uus)
03.2010 - Roolivõimendi pump (kasutatud, korralik)
11.2009 - summuti keskmine osa
09.2009 - auto esiosa värvimine (põhjuseks kivitäkked ja roostesed esitiivad)
02.2009 - plokikaane remont (klapipesad, lihvimine, tihendid); generaator