Pakkuda sellisne isend, mis pealkirjas kirjut.
Kere ise tumesinist värvi, uksi 4, või ka 5, kuidas keegi loeb ja kasutab, sisu hele plüüs.
Lisadest, el aknad ja peeglid, kesklukk ja signa ja pult jne
Raadio juhtimine roolilt kah. Ja töökorras sid. Aa, kont kah töötab.
Palju , palju hooldusi tehtud ja hooldusraamat lõpuni täidet kui see kedagi huvitama peaks. Ja muid asju kah veel tehtud ja vahetatud ja puha. Ühesõnaga istu sisse ja sõida kohe masin. Ei noh, minu viimaste aastate 9-3 dislade seas pole nii heas korras masinat veel olnud, seega julgen sooviitada. Ei kilise, ei kolise ja mootor hästi nurrub ja käigudki 100% töötavad.
Mis vigadest, siis mulle suurim see, et omakirjutatud plaate ei mängi mitte üks tonks, aga elmariraadio sooviprogrammi kuuleb suurepäraselt. Siis veel, et masinal värv ajajooksul natuke siit ja sealt kriibitud, ja mõni koht värvitud aga ei mingeid mõlke ja 3 meetri pealt välimus lausa kena. Ja muud ei olegi!
Hind 2K eur, või vahetus millegi rem. vajava vastu võib kah huvi pakkuda, kasvõi osa summast.
uuri lisa 5131173.
M: saab 9-3 2,2 Tid. 2000 man. müüdud
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüd tegin ka autol ära ülevaatuse , mis kestab 2013 aasta novembrini.
Ja muidugi auto läbis ülevaatuse täiesti puhtalt.
kuulutus auto24-s.
Ja muidugi auto läbis ülevaatuse täiesti puhtalt.
kuulutus auto24-s.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tegin selle autoga proovisõitu, käisin pärnust Tartusse ja tagasi ja päris mõnus oli. Esimese hooga ehmatas traktori põrin ära aga kiirusel üle 50 km/t seda enam ei märganudki, ega mu klassik kah teab mis vaikne pole.
Mis üllatas - mootor on seal 70-100 vahemikus isegi ergum kui 2,1 bensiin. Miinusena mõjus salong, natuke väsinud, rool kulunud ja eelmine omanik on ka koni otsaga vähe piilarisse susanud millest on muidugi kahju, minumeelest on see hele salong üldiselt kõige sümpaatsem.
Kuid need on pisi asjad, kütusekulu jäi minu reisil selgelt alla 6L (5,6 ol vist?) kuigi tiirutasin ka tartus sees mitu sutsakat , ei ühtegi kahtlast heli ega kolksu :thumb:
Mis üllatas - mootor on seal 70-100 vahemikus isegi ergum kui 2,1 bensiin. Miinusena mõjus salong, natuke väsinud, rool kulunud ja eelmine omanik on ka koni otsaga vähe piilarisse susanud millest on muidugi kahju, minumeelest on see hele salong üldiselt kõige sümpaatsem.
Kuid need on pisi asjad, kütusekulu jäi minu reisil selgelt alla 6L (5,6 ol vist?) kuigi tiirutasin ka tartus sees mitu sutsakat , ei ühtegi kahtlast heli ega kolksu :thumb:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult on ikka selline auto küll, et istu sisse ja vaid sõida!
mis ei tööta nüüd on tagumine kõrvalistjuapoolne klaasitõstuk; kuskilt on tross lahti tulnud, või midagi katki läinud, ei muud.
lisaks võimalus ka talverehvid ( naast või lamell) soodsalt saada suurest valikust!
mis ei tööta nüüd on tagumine kõrvalistjuapoolne klaasitõstuk; kuskilt on tross lahti tulnud, või midagi katki läinud, ei muud.
lisaks võimalus ka talverehvid ( naast või lamell) soodsalt saada suurest valikust!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kas siis keegi hea diisli vastu huvi ei tunne??
päris huvitav kohe
Nüüd lasin tingimismaa jagu alla hinda.
Masin peale mitut nädalat seismist käivitus -5 kraadiga poolest pöördest!
päris huvitav kohe
Nüüd lasin tingimismaa jagu alla hinda.
Masin peale mitut nädalat seismist käivitus -5 kraadiga poolest pöördest!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.