1. leht 1-st

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: K Jaan 14, 2015 17:26
Postitas timutit
Kuna tegu on tõelise rariteediga, siis julgesin arvata , et selle suure alamrubriigi sisse pistmisel võib märkamatuks jääda ja tegin uue teema.Sest selline auto võib nii mõnegi inimese mõtted sinnapoole liikuma panna.

See on ju tõeline pärl.Kui see on tõepoolest registris, nagu väidetakse, siis on see legaalne sõiduriist olematu läbisõiduga (sisuliselt tutikas).Sellise rariteedi hind võib ka 2-kordne olla ja seegi ei pruugi paras olla.


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... ORT&noec=1

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: K Jaan 14, 2015 21:14
Postitas skyline
Eks aeg läheb edasi ja hinnad kukuvad. Kas just seesama, aga üks pruun universaal oli Saksa mobiles ca pool aastat tagasi müügis hinnaga 84 tuh eur, sinu viidatu tundub kahtlaselt sarnane toonasega ja on ka öeldud, et see Saksa registris.
Samas kohas ka teine müügis http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... Car&noec=1

Ma arvan et suurim peavalu saab olema selle arvele saamine, arvatavasti vajalik üksik tüübikinnitus. EU tüübikinnitust 9-5 universaalile ei jõutud toona minu teada võtta. Ja kui huviline seda autot kohe välja ei jõua osta, siis leia see selts, kes on nõus selle kaskokindlustama kuna tagaosa detaile pole nagu eriti saada kui endal just stantse pole :)

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: K Jaan 14, 2015 21:34
Postitas Va1dek
See Hirschi velgedega pruun SC müüdi vast oktoobris ;)
http://saabblog.net/2014/10/28/saab-9-5 ... community/

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 0:24
Postitas dreamer12
Hind on küll odavaks kukkunud. :-) Tegu on niipidi huvitava juhusega, et autol on Aero varustustase aga auto ise on nn baasdiiselmootoriga, mida Aerod kunagi kapoti alla ei saanud. Aerodel oli/on TTiD mootor. Eks see min kogus hobujõude määra ilmselt ka hinda, sest arvatavasti on selle mootoriga auto vastu huvi nõrk. Eelviidatud teine universaal on aga bensiinimootoriga, mis juba tagab Aerole omase mineku.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 8:17
Postitas Cyber
Neid saadi arvele küll Saksamaal ja hiljem läbi ussi m-i ka Rootsis. Aga algselt pidid nad Saksas ikka ära tegema asja ja siis taoti rootsi ametnikke nii kaua kuni lõpuks ikka said arvele seal ka mingi seadusekonksu läbi.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 9:31
Postitas 13piisab
mu kaks senti:
selle puhul ostetakse vast eelkõige ikka praktilist tarbeväärtust. Mille puhul pole tegelikult vahet, kas kellal on 6 või 60Mm. Fakt, et konkreetse kombo masstootmis-autosid tehti vähe, võib subjekti (tarbe)väärtuse mingi sihtgrupi silmis kõrgemaks kruvida (millest räägib ka küsimishind). On vähelevinud, seega eristuv. Ning hind on suurusjärgu mõttes masstootmis-autode kandis. Aga täitsa huvitav on, kas see (nn autogurmaanlusele kalduv) sihtgrupp tunnistab põllumajandusliku kütustüübi ja harju keskmise pereauto tippvõimsusega Aerot muuks, kui maitsevääratuseks.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 9:34
Postitas Cyber
Tarbeväärtust? Auto puhul, mida tehti vist ~40tk testiks ja tootmiseni ei jõutudki? Ainult ja puhas emotsiooniost.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 9:58
Postitas Factor
Krt kui ilus ikka välja näeb! :head:

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 10:03
Postitas Va1dek
MY12 puhul on hetkel hädaks see, et softi poolt kirjutada ei ole võimalik.
Mehed Rüsselsheimis vast ajavad mingi hetk ikka selle asja korda.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 12:16
Postitas timutit
Uurisin asja.Osades EU riikides ei olda resoluutsed tüübikinnituse osas ja selle puudumise korral lähenetakse igale eksemplarile eraldi.Selliste riikide hulka kuuluvad nii Saksa, kui ka Eesti.Aga Eestisse arvele saamiseks peaks see isend ikkagi kohaliku heakskiidu saama.

Auto tüübikinnituse puudumisel kulub selle Eesti registrisse saamiseks aega ( umbes 30 päeva) ja raha.Summa on 205€, mis on ju kopikas.Pluss võivad veel lisanduda lisatööd lisaraha eest , mida büroos ei tehta.Kui väga nõudlikud ollakse, st. müratestid, jne.

100% kindlust ka ei ole, aga see on ikkagi väga tõenäoline.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: N Jaan 15, 2015 14:27
Postitas mart284
40k€ auto korral regamise sajad eurod vast probleem ei ole. Pigem tekib probleem selle 40k saamiseks. Ma pole väga kindel, kas mõni pank sellele ka liisingu kirjutab välja. Hind on ju tekkinud rohkem rariteetsuse arvelt ja vaadates nende pikki müügiaegu, siis tugevat tunglemist pole märgata

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: R Jaan 16, 2015 10:45
Postitas Ets
huvitav kuidas liising suhtub, kui auto müügihind on 40000, aga hindamisakt hinnatakse näiteks 28000? Pank näeb seda ilmselt ebamõistlikuks tehinguks ja kas auto "erilisus" mõjutab ka kaskot?

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: R Jaan 16, 2015 10:52
Postitas pva
Ja mis sel insignial nii erilist on?

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: R Jaan 16, 2015 10:54
Postitas Ets
Ja mis sel insignial nii erilist on?
On olemas selline koht, nagu Eesti Opel Klubi, seal on ka foorum.
Sealt saad oma küsimusele vastuse!

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: R Jaan 16, 2015 19:42
Postitas timutit
Ja mis sel insignial nii erilist on?

Aga mis asi Su Fiat Croma nii eriliseks teeb, et seda siin teistele presenteerid.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: R Jaan 16, 2015 20:54
Postitas rantto
Universaal kerega 9-5 meeldib väga:) Iseasi kui hästi see müünud oleks, 2l diisel ajal kus valdav enamus premium klassi masinaid liiguvad 3l diisel mootoritega. Kuigi oli ju peale pankroti müügis ka universaal kerega 9-5 3l diisel mootoriga, pagasi ruumis plastikud puudu, seeria tootmises sinna veel XWD ka lisatud siis suht unelmate kombo.
Need kes insigniat NG9-5ga võrdlevad võiks vahelduseks mõlemaid proovida, täiesti erinevad masinad. Insignia muidu päris talutav aga universaali puhul parem kui luuki lahti ei tee.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: E Jaan 19, 2015 10:25
Postitas NO FEAR
Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: E Jaan 19, 2015 11:05
Postitas Six
Kohe kannul on suhteline mõiste, sest väga võrdne ei saa see kiirendus olla.
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek

Allikad: BMW, SAAB
Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: E Jaan 19, 2015 14:18
Postitas NO FEAR
Kui vennike ees tahtis mulle tahma näkku suruda ja oli näha, et vanal tald põhjas siis kiirendusrajalt alguse saanud kiirendusega püsisin tal küll ilusasti sabas, kuni kiirus ca 30-lt 120 kmh-ni tõusis.

Ma puusalt muidugi pakkusin, et see mudel 650 oli. Kõige uuem mudel ei olnud aga krt suur mölakas ja üle 4 liitri raudselt olid taga numbrid. Kui uuesti linnas sõitmas näen, siis vaatan täpsemalt üle!

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: E Jaan 19, 2015 15:23
Postitas Six
No eks siin liigub igasuguseid kiirteedel ära raibestatud masinaid.
Ma tõin näite tehaseandmete baasil ja selle järgi peaks see kakskomamidagi sekundit paremat kiirendust andma piisava edumaa :)

M: MEGARARITEET 9-5

Postitatud: E Jaan 19, 2015 23:03
Postitas sourdenis
Üks asi on kiirendus 0-100 km/h. Selles pole Saabid kunagi väga tugevad olnud. Samas, kui hoog sees (isegi 30 km/h), siis on astumine ikka midagi muud.

Tuli just meelde üks link videole, kus võrreldi Saab 99 Turbot tolleaegsete buumeritega. 0-100 sai 99 täiga lutti, kuid vist 50-100 (vms), pani 99 Turbo buumeril pika puuga. Buumer oli siis vabalt hingav.
Kohe kannul on suhteline mõiste, sest väga võrdne ei saa see kiirendus olla.
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek

Allikad: BMW, SAAB
Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.