M: 9000 Aero MY97 man MÜÜDUD
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Masin nüüd Tartus olemas. Viimane hooldus tehtud Saabi esinduses mõned kuud tagasi.
Lisadest veel katuseluuk.
Hiljuti vahetatud kliima pump ja veepump, käigukast ja turbo. Hooldusraamat korrektne ja hooldused esinduses tehtud.
Man kast ja 165kW kipub rehvi karestama...
Pilte saab esmaspäeval.
Lisadest veel katuseluuk.
Hiljuti vahetatud kliima pump ja veepump, käigukast ja turbo. Hooldusraamat korrektne ja hooldused esinduses tehtud.
Man kast ja 165kW kipub rehvi karestama...
Pilte saab esmaspäeval.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ilus auto. Tore, et on julgust selliseid tuua! Kui mul ei oleks, siis ma ostaks. Ja kuna juba on, siis kiidan, et 9000 Aero on hea auto. Istmed on maailma parimad! ... ja tore on näha, et selle auto istmete järgi on seda vähemalt hoitud. Soovitan pane hoolduste ja läbisõidu info ka üles. Kes seda ostab on fänn. Ja sellele on see oluline. Lisan, et 1997 aasta tonniseid on üldse ülivähe liikvel. Jäi see ju viimaseks tootmisaastaks (mõned Annid on ka 1998 tehasest väljunud ja registreeritud aga Aerot siis enam ei tehtud).
Kes tahab 9000 kohta lugeda, siis siin neti parim leht sel teemal: http://webpages.charter.net/ralimi/aero/
Fakt on ka see, et soolata elu on selle auto puhul ülioluline. Auto nõrkuseks on esitiivad (mis kipuvad roostetama) ja tühikäigumootor. Viimast saab lihtsalt parandada ja selle viga ei jäta ka tee peale (lihtsalt ebameeldiv on sõita kui pöörded kõiguvad).
Kes tahab 9000 kohta lugeda, siis siin neti parim leht sel teemal: http://webpages.charter.net/ralimi/aero/
Fakt on ka see, et soolata elu on selle auto puhul ülioluline. Auto nõrkuseks on esitiivad (mis kipuvad roostetama) ja tühikäigumootor. Viimast saab lihtsalt parandada ja selle viga ei jäta ka tee peale (lihtsalt ebameeldiv on sõita kui pöörded kõiguvad).
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Lihtsalt küsin, et kumb tagumistest märkidest õige on, kas Aero või 2,3 turbo? 97 aasta omadel on sama välimus, sisu saab vahetada ja ju neid velgi ka liigub. Kerenumber ilmselt lisada poleks ka paha mõte :beer: Miks küsin, sest pole mina näinud ühtegi aerot millel oleks lisaks kirjas seal 2,3 turbo.
Paljudel see 2.3 turbo ära võetud.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
10 aastaga paned mööda. 2007-8 oli juba 10 aastat viimasest tonnisest möödas.
Sorry. Tõeline BLACK! Parandasin ära. Muidugi 1997 oli viimane toodangu aasta! Ja muide ka AINUS mudeli aasta, mil Aerole pandi külge tehasest kiri 2,3 Turbo! Enne neid kirju tehas ei pannud. Isegi tellimise peale mitte. Seega pole neid ära võetud, vaid neid oligi vaid ühe mudeliaasta autodel! Kui kunagi tonniseid otsisin, siis see oli hea viis kiirelt mudeliaasta tuvastada (see oli ka minu teada ka ainus uuendus võrreldes 1996 aasta autodega, kui Aerost jutt käib).
Läbisõit viisakas. Aga see mootor peaks ka 500 000 ilusti kestma. Kuigi ma siin kogemusest ei räägi, sest mul alles 150 000 km ette saamas.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
2,3LPT versioonidele ilmusid BPC klapid ja vahejahutuse radikad. Kas just kõigile, ei tea, aga MY96 seda luksust kuuldavasti veel polnud....(see oli ka minu teada ka ainus uuendus võrreldes 1996 aasta autodega)
2,3LPT versioonidele ilmusid BPC klapid ja vahejahutuse radikad. Kas just kõigile, ei tea, aga MY96 seda luksust kuuldavasti veel polnud....(see oli ka minu teada ka ainus uuendus võrreldes 1996 aasta autodega)
Minu 2.0LPT'l kunagisel klotsil oli isegi intercooler olemas, aasta 1997
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Vaidlema ei hakka aga minu 94 aasta 2,3LPT peal oli nii intercooler kui ka see BPC klapp.2,3LPT versioonidele ilmusid BPC klapid ja vahejahutuse radikad. Kas just kõigile, ei tea, aga MY96 seda luksust kuuldavasti veel polnud....(see oli ka minu teada ka ainus uuendus võrreldes 1996 aasta autodega)
Kuidas moded üleliigset teksti kuulutusest siiani pole ära kustutanud?
Müügikuulutuse punkt 6 ütleb selgelt:
6.Kuulutusi on lubatud uuendada/tõsta (UP-ida) 1x nädalas alates viimase postituse kuupäevast.
Siin toimub aga mingi muu arutelu. Teised kuulutused on selle aja peale ammu juba tühjaks tehtud.
Müügikuulutuse punkt 6 ütleb selgelt:
6.Kuulutusi on lubatud uuendada/tõsta (UP-ida) 1x nädalas alates viimase postituse kuupäevast.
Siin toimub aga mingi muu arutelu. Teised kuulutused on selle aja peale ammu juba tühjaks tehtud.
Regular Saab Guy
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kuidas moded üleliigset teksti kuulutusest siiani pole ära kustutanud?
Müügikuulutuse punkt 6 ütleb selgelt:
6.Kuulutusi on lubatud uuendada/tõsta (UP-ida) 1x nädalas alates viimase postituse kuupäevast.
Siin toimub aga mingi muu arutelu. Teised kuulutused on selle aja peale ammu juba tühjaks tehtud.
Esialgu olid suht asjakohased küsimused ajaloo ja originaalsuse osas, need jätsime alles. Tänane pasarahe läheb kohe eemaldamisele.
Hetkel näen müügiga seonduvaid poste ainult rannto poolt ja needki on kohati päevaste vahedega.
Kuulutuste puhul reeglite järgimine on siiani väga karm olnud ja ma loodan, et kõiki koheldakse võrdselt ja kustutatakse ülejäänud mula ilusa auto, 9-5 BPC ja 2,3 kleepsu kohta ning ülejäänud asjakohane info müüdava eseme kohta lükatakse niimoodi kokku, et läheb kokku müügikuulutuste reeglitega. Vastasel juhul pole mõtet teiste kuulutuste puhul ka neid reegleid nii rangelt jälgida.
Ei tasu siit mingit isiklikku viha välja lugeda vaid, kui asjad on siiani konkreetsed olnud, siis võiks ka niimoodi jätkata. Muu arutelu antud auto kohta võib tõsta ostuabi vms teema alla.
Kuulutuste puhul reeglite järgimine on siiani väga karm olnud ja ma loodan, et kõiki koheldakse võrdselt ja kustutatakse ülejäänud mula ilusa auto, 9-5 BPC ja 2,3 kleepsu kohta ning ülejäänud asjakohane info müüdava eseme kohta lükatakse niimoodi kokku, et läheb kokku müügikuulutuste reeglitega. Vastasel juhul pole mõtet teiste kuulutuste puhul ka neid reegleid nii rangelt jälgida.
Ei tasu siit mingit isiklikku viha välja lugeda vaid, kui asjad on siiani konkreetsed olnud, siis võiks ka niimoodi jätkata. Muu arutelu antud auto kohta võib tõsta ostuabi vms teema alla.
Regular Saab Guy