Kuna soov minna diisel sõidukile üle, siis panen ka enda Saabi müüki. Tegemist on 1986.a toodetud klassikuga (esmane reg 01.01.1987). Soomest sai ta toodud 2013.a alguses ja sellest ajast olen pidanud teda kui küllaltki kulukat projekti. Algselt oli tegemist 73kw karburaatoriga isendiga mis sai eelmine suvi vahetatud 110kw T8 intercooleriga mootoriga, sisuks ilusad mugavad punakad istmed ja roolimist lihtsustab roolivõim.
Vahetanud olen tal lugematul arvul tükke ja võib vast õelda, et ei ole detaili mis ei oleks lahti käinud. Autosse on maetud viimaste aastate jooksul ligikaudu 3000€.
Foorumi teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=22031
Suurematest töödest siis :
Vahetatud plokikaane tihend koos sinna juurdekuuluvaga
torukollektor
suvel sai tagusild pulkadeks võetud, liivapritsitud,värvitud ja kõik puksid asendatud polüuretaanidega.
Esisilla alumised õõtsad polüuretaanidel
Uued pihustid
Uus kütuseakumulaator
Uued rooliotsad
Uus Thermo Time Switch
4x uued šarniirid
Uued esimesed - tagumised amordid
4x uued tugevdatud vedrud
Korralik 2,5 summuti peale downpipet
4x uueväärsed pidurisuportid
Vahetatud 4x pid.kettad,klotsid,pid.voolikud.
Uus pilkington pronksi toonis esiklaas.
Vähe kasutatud esimene mootoripadi.
Uued summuti tripid.
2x uued esimesed rattalaagrid.
Korralik radiaator.
Auto ei tule US Turbo valuvelgedega. Kindla ostja korral tõstan suverehvid eelnevalt Aero valuvelgedele. Lisaks ca 1000km sõitnud Goodyear UltraGrip Ice Arctic naastrehvid kaasa teistel Aero velgedel
Kaasa annaks veel ostjale soovi korral pooliku 73kw mootori koos 4 käigulise manuaal käigukastiga, 2 jooksu pidurisuporteid, 5 komplekti uusi tagumisi piduriklotse, starteri,generaatori,süütepooli,salongi detaile, küljeklaasid, vaakumvõimendi, commanderi sportrooli(vajab nahatamist), ilma roolivõimuta korraliku roolilati jms (umbes kärutäis juppe)
Hinnaks oleks 1600 või ilma talverehvideta 1400€ (veljed saab kaasa)
Auto asub Hiiumaal/Saaremaal
Huvi korral helistada: 56980012 või U2U
Kaur Kikas
M: Saab 900 T8 - 1987
:poke:
Ilmnenud on probleemid teise käigu sünkronisaatoriga (käigu saab sisse, aga peab väga sujuvalt ja rahulikult vahetama)
Korras kasti jpm saab kaasa.
Selle arvelt saab veel hinnas alla, aga talverehve enam kaasa ei saa.
Hiiglane.
Ilmnenud on probleemid teise käigu sünkronisaatoriga (käigu saab sisse, aga peab väga sujuvalt ja rahulikult vahetama)
Korras kasti jpm saab kaasa.
Selle arvelt saab veel hinnas alla, aga talverehve enam kaasa ei saa.
Hiiglane.