M: Saab 9-3 SC Arc 2007 Crossroad Performance 2.0 turbo 110kW
hei. pean loobuma väga heast sõbrast http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2135571&rhash=df61
auto üliheas korras, ostetud 2011 Importautost (toona Saabile spetsialiseerunud), toodud Prantsusmaalt. hilisem pidev korraline hooldus Viki käe läbi Troost Autos.
Käinud Sebastiani juures mootorit optimeerimas just hiljuti, ca 245 Hp juures- 110 kW pealt ca 180 juurde. väga hea kiirendus ja teelpüsimine, sportvedrustus. Eestis sõitnud ca 50 000 km, korralikult hoitud. Eesti navi plaat kaasas, kahed rehvid jms. ülihea stereo ja mp3 mängija.
täpsemalt ülevalt lingilt, samuti pildid. autot saab näha ja katsuda detsembris ja siis uuesti alates 21.1.16. kiireim info 515 8118
... sest et meie perre tuleb vähe uuem Saab 9-3 X 2,0T XWD 2.0 154kW
auto üliheas korras, ostetud 2011 Importautost (toona Saabile spetsialiseerunud), toodud Prantsusmaalt. hilisem pidev korraline hooldus Viki käe läbi Troost Autos.
Käinud Sebastiani juures mootorit optimeerimas just hiljuti, ca 245 Hp juures- 110 kW pealt ca 180 juurde. väga hea kiirendus ja teelpüsimine, sportvedrustus. Eestis sõitnud ca 50 000 km, korralikult hoitud. Eesti navi plaat kaasas, kahed rehvid jms. ülihea stereo ja mp3 mängija.
täpsemalt ülevalt lingilt, samuti pildid. autot saab näha ja katsuda detsembris ja siis uuesti alates 21.1.16. kiireim info 515 8118
... sest et meie perre tuleb vähe uuem Saab 9-3 X 2,0T XWD 2.0 154kW
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
"ca 245 Hp juures- 110 kW pealt ca 180 juurde"
Juurde tuli 180 mida? kg, Liitrit, €?
1kW=1.36Hp 110kW=150Hp
180 x 1.36 = 244.8
Kus su probleem on? "110 pealt ligikaudu 180-ne juurde" Natuke konarlik võibolla on...
Ja üldse, see on müügiteema, jätame jutud...
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Nov 30, 2015 15:33
- Asukoht:
- Auto:
"ca 245 Hp juures- 110 kW pealt ca 180 juurde"
Juurde tuli 180 mida? kg, Liitrit, €?
1kW=1.36Hp 110kW=150Hp
1,36 x 180kW = 244,... kW ehk siis kuulutuses mainitud ca 245kW
Milleks see norimine? :fight:
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.
Arvan, et arusaamatus on tekkinud kuulutuse sõnastuses ja kommentaarid on sellele arusaamatusele vastavad. 110kw pealt 180 juurde, võivad osad lugejad aru saada, 110kw +180 kw juurde on 290kw. Kuulutaja on arvatavasti siiski mõelnud loogiliselt järeldades, et 110 kw pealt on võimsus tõstetud 180 kw -ni.
Arvan, et arusaamatus on tekkinud kuulutuse sõnastuses ja kommentaarid on sellele arusaamatusele vastavad. 110kw pealt 180 juurde, võivad osad lugejad aru saada, 110kw +180 kw juurde on 290kw. Kuulutaja on arvatavasti siiski mõelnud loogiliselt järeldades, et 110 kw pealt on võimsus tõstetud 180 kw -ni.
Tänan hea inimene lahti rääkimast Nii on loogiline ja nii on mõeldud, hilisööl kirjutatud. Mõte pigem selles, et jõu tõus oli esialgu päris ehmatav... ehk siis õnnestunud tuuning.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ei tahaks su müügiteemat küll solkida, kuid tehaseseades ei tule sellest B207E koos Garrett GT2052s vilega mitte eales selline jõud välja. Ma eeldan, et sul on ta tehaseseades ja Stage I softiga. Ma ei taha küll spekuleerida, kuid ma ei taha usukuda, et sul seal üle 130kw on. Ma usun ,et mine käi ikka pingis ära ennem.
Kuid ma soovin siiski edu müügiga :cool:
Kuid ma soovin siiski edu müügiga :cool:
Selle autoga testsõit näitas 4624RPM juures mootori tarbitavat õhukogust 1043mg/c mis vastab väändele 336Nm. Lihtne arvutus näitab, et sel hetkel oli võimsus 162kW.
Tavaliselt saavutab GT2052s tippvõimsuse umbes 5000RPM juures. Nii et ruumi minna veel oli.
Loomulikult on sellne mõõtmine ligikaudne ja dünos selguks rohkem.
Tavaliselt saavutab GT2052s tippvõimsuse umbes 5000RPM juures. Nii et ruumi minna veel oli.
Loomulikult on sellne mõõtmine ligikaudne ja dünos selguks rohkem.
Selle autoga testsõit näitas 4624RPM juures mootori tarbitavat õhukogust 1043mg/c mis vastab väändele 336Nm. Lihtne arvutus näitab, et sel hetkel oli võimsus 162kW.
Tavaliselt saavutab GT2052s tippvõimsuse umbes 5000RPM juures. Nii et ruumi minna veel oli.
Loomulikult on sellne mõõtmine ligikaudne ja dünos selguks rohkem.
aitäh Sebastian.
Ei tahaks su müügiteemat küll solkida, kuid tehaseseades ei tule sellest B207E koos Garrett GT2052s vilega mitte eales selline jõud välja. Ma eeldan, et sul on ta tehaseseades ja Stage I softiga. Ma ei taha küll spekuleerida, kuid ma ei taha usukuda, et sul seal üle 130kw on. Ma usun ,et mine käi ikka pingis ära ennem.
Kuid ma soovin siiski edu müügiga :cool:
tänan. tehaseseades on ta kõiges muus küll, kuid Sebastiani täpsustus vastab tõele. ja see on selle konkreetse sõiduki käitumises ka näha. minule sellest piisas just nimelt kiirenduseks, mida liikluses vajan. kõik muud erisoovid-ootused jms jäägu nendele, kes vajavad äkilisemaid asju. ja kui tõesti ei soovi teemat solkida- täpselt on kirjas, et võimsust on tõstetud ja kui palju täpselt- ei ole mõõdetud. "ca 245 Hp juures- 110 kW pealt ca 180 juurde". kui valemi järgi korrutada tuleb vastuseks 178 kopikatega. Sebastian vaatas arvutist, mina mälust. ma ei arva, et keegi kedagi siin nüüd petnud on...auto endiselt müügis ja ootamas- kõige paremat!
Tõehetk saabub siiski dünos. Teemaalgataja võiks seal ära käia ja siis oleks kõigil lõplikult selgus majas palju hobuseid ja väänet on :)
vaevalt küll alati leidub keegi, kes ütleb, et see polnud "see õige" stend... mul on muidugi hea meel, et niipalju vastu kajas. ehk lähengi. aga targem oleks uuel omanikul minna, ma ei sooviks ARKi ja veel mõne poolt märkust saada...