M: SAAB 9-3 Aero 2001 (1800€)
Taas sai üks emotsiooni ost tehtud :)
Järjekorras viies Saab.
Mitte et ma eriline Saabi fänn oleksin , aga midagi asjalikumat ka osta ei ole...
Selle teema tekitamise põhjuseks on peamiselt see, et omal oleks pilt ees, mis tehtud, millal jne. ja mis tegematta...
Eks alati kuluvad ära ka teiste Saabisõprade soovitused ja näpunäited.
Väike ülevaade siis olemasolevast komplektist, e. originaalist erineb:
CR Performance soft 190KW, 390Nm (vist olid umbes sellised numbrid)
35mm madaldus
väga sportlik õhufilter
rattad on toodud 10mm flantsidega väljapoole (kas see on hea või halb, ei oskagi öelda)
Peale katalüsaatorit 2,5 tolli otse väljalase (taga on mingi miniatuurne pütt ka) Teeb koledat häält :)
Strut bar on ka olemas
Välimuse osas rohkem mingeid silmaga nähtavaid ümberehitusi ei tule kindlasti. Tehnika osas ei või iial teada.
Esialgu on sooviks ta lihtsalt korda teha :)
Peale ostu polegi suurt midagi muudetud.
Alu 52 vahetatud Alu 36 vastu
Eemaldatud katuseraamid
Eemaldatud mõned kleebised
Vahetatud pirne
Lisatud uued embleemid
Lisatud suunatulede viitemoodul (tänud Zazoule)
Plaanis on (esialgu):
Keretööd
Taastada tagaakna kojamees (tehtud)
Sid remontida
Lisada Bluetooth ühendus orig raadiole
Selle udukogu vahetan mingil hetkel piltide vastu ka :)
Järjekorras viies Saab.
Mitte et ma eriline Saabi fänn oleksin , aga midagi asjalikumat ka osta ei ole...
Selle teema tekitamise põhjuseks on peamiselt see, et omal oleks pilt ees, mis tehtud, millal jne. ja mis tegematta...
Eks alati kuluvad ära ka teiste Saabisõprade soovitused ja näpunäited.
Väike ülevaade siis olemasolevast komplektist, e. originaalist erineb:
CR Performance soft 190KW, 390Nm (vist olid umbes sellised numbrid)
35mm madaldus
väga sportlik õhufilter
rattad on toodud 10mm flantsidega väljapoole (kas see on hea või halb, ei oskagi öelda)
Peale katalüsaatorit 2,5 tolli otse väljalase (taga on mingi miniatuurne pütt ka) Teeb koledat häält :)
Strut bar on ka olemas
Välimuse osas rohkem mingeid silmaga nähtavaid ümberehitusi ei tule kindlasti. Tehnika osas ei või iial teada.
Esialgu on sooviks ta lihtsalt korda teha :)
Peale ostu polegi suurt midagi muudetud.
Alu 52 vahetatud Alu 36 vastu
Eemaldatud katuseraamid
Eemaldatud mõned kleebised
Vahetatud pirne
Lisatud uued embleemid
Lisatud suunatulede viitemoodul (tänud Zazoule)
Plaanis on (esialgu):
Keretööd
Taastada tagaakna kojamees (tehtud)
Sid remontida
Lisada Bluetooth ühendus orig raadiole
Selle udukogu vahetan mingil hetkel piltide vastu ka :)
Palju õnne!! Ega see emotsioon ja SAABi pisik kergesti kao ))
Aero, madaldus, ja rattad toodud väljapoole, minu arust väga särtsakas!
Muretut lendu! :beer:
Aero, madaldus, ja rattad toodud väljapoole, minu arust väga särtsakas!
Muretut lendu! :beer:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Väga kena! See oli päris kaua müügis, kas oli ka mingeid olulisi põhjuseid, miks keegi siiani seda ära polnud võtnud?
Võibolla see, et tagumised tiivad hakkavad rooste minema, nagu sellel mudelil ikka..
Täitsa asjalikult juba kobrutavad. Plaanis on koopaääred vahetada ja auto altpoolt klaase üle värvida.
Müüja väitel olla helistajaid palju olnud, aga enamus sellised "tonnviissada ja tulen kohe järgi"
Kuna autot on hooldatud ja omale hoitud, ning mingit kiiret müügiga ei olla olnud, siis sellistele pakkumistele ei allutud.
Väidetavalt on ka õli vahetatud 8000 km tagant... Eks varsti saab uuesti vahetada ja näha, mis värvi see ollus seal siis on :)
Palju õnne!! Ega see emotsioon ja SAABi pisik kergesti kao ))
Aero, madaldus, ja rattad toodud väljapoole, minu arust väga särtsakas!
Muretut lendu! :beer:
Aitäh :)
Peaaegu oleks hõbedast 9000 Aerot vaatama läinud, mis praegu müügil, a hind oli minu jaoks liiga krõbe sel hetkel.
Nüüd on hind juba selline, et tahaks kolmandat hõbedast saabi hoovile :)
Link ka rariteedile: http://www.auto24.ee/used/2311001
Jaa. Isegi vaatasin kordi palju seda kuulutust. Aga kuna selle väiksem vend juba olemas, siis polnud mötet mul ju seda nillima hakata.
Aga kuigi praeguste külmadega olen ma räbalistmete pooldaja, siis ikkagi need istmed sel autol ajavad ila jooksma. Ei tea, kuidas tagumikutunne neis on...
Soovin minagi, et see massin sind alt ei veaks
Aga kuigi praeguste külmadega olen ma räbalistmete pooldaja, siis ikkagi need istmed sel autol ajavad ila jooksma. Ei tea, kuidas tagumikutunne neis on...
Soovin minagi, et see massin sind alt ei veaks
Istmed on head Mitte nii head, kui tonnisel Aerol aga head siiski. Eks külmaga on see nahk nagu ta on... Samet v plüüs või mis ta on, oleks meeldivam.
Ah mis sa plärad, vajuta nuppu kui sisse istud :P
Ma otsin ühe plüüs sisu ja siis teeme vahetust.
Muretut lendu!
Korralikud esimesed tiivad on vaja leida, need saab ilusti taha aretada. Kruvi76 endale 900-3 ehitas, tal kõik teadmised ja kuldsed käed.
Tänud info eest! Võtan teadmiseks ja ehk kontakteerun ka selle kuldsete kätega meistrimehega.
Kui kere ilusaks saab, siis vist jätangi suveautoks :)
Igapäeva kasutuseks pisut liiga jäik ja käike peab ise vahetama, hobiautona on aga emotsioone küllaga :)
Ehk jääbki pikemateks aastateks silma rõõmustama. Teab mis rahalist väärtust tal ju pole, et müüa oleks mõtet.
Eks need tagumised tiivakaared hakkavad kindlast kohast - topeltpleki kohast ussitama. Mul üks hakanud, teine veel mitte.
Minu plaan on esitiivast tükk lõigata ja ussitav koht asendada. Tervet tiivakaart ei hakka vahetama kui ülejäänud tiib ei ussita.
Minu käes olevast ühest sellisest masinast on ühel lastud täiega "minna" ja pahtliga ravitud aastaid. Huvitav, et välimine tiivakaar jumala mäda. Sisemine koobas aga täiesti korralik, roostetäppigi pole peal. Niiet iseenesest midagi hullu ei tee, kui välimine kaar veidi ussitab.
Minu plaan on esitiivast tükk lõigata ja ussitav koht asendada. Tervet tiivakaart ei hakka vahetama kui ülejäänud tiib ei ussita.
Minu käes olevast ühest sellisest masinast on ühel lastud täiega "minna" ja pahtliga ravitud aastaid. Huvitav, et välimine tiivakaar jumala mäda. Sisemine koobas aga täiesti korralik, roostetäppigi pole peal. Niiet iseenesest midagi hullu ei tee, kui välimine kaar veidi ussitab.
Tere Saabirahvas.
Hobiautoks ostetud rakett hakkab käest minema, kuna aega ja raha tema jaoks ei ole :(
Leian, et see auto on väärt taastamist ja hästi hoidmist, seega pigem müün maha, kui jätan vedelema :)
Murekohad:
Rooste tagumistel rattakoobastel
Tagumised pidurid (ka. käsipidur)
DI kassett vilgutab vahel mootorituld
raadio ei hoia mälusid.
Hinnaks 2300.-
Hetkel müügipakkumine ainult meie foorumis.
Varsti teen ilusad pildid ja pakun suuremates müügiportalides..
Esialgu loodan, et ehk jääb nö. meie saabiperesse see auto :)
Hobiautoks ostetud rakett hakkab käest minema, kuna aega ja raha tema jaoks ei ole :(
Leian, et see auto on väärt taastamist ja hästi hoidmist, seega pigem müün maha, kui jätan vedelema :)
Murekohad:
Rooste tagumistel rattakoobastel
Tagumised pidurid (ka. käsipidur)
DI kassett vilgutab vahel mootorituld
raadio ei hoia mälusid.
Hinnaks 2300.-
Hetkel müügipakkumine ainult meie foorumis.
Varsti teen ilusad pildid ja pakun suuremates müügiportalides..
Esialgu loodan, et ehk jääb nö. meie saabiperesse see auto :)