M: Saab 9-5 2.0TiD Hirsch Vector (2010 a.) - müüdud
AERO ootuses pean kahjuks müüki panema oma mitte üldse halvema variandi - 2.0 Hirsch diiselmootoriga viimase geenratsiooni Saab 9-5
Tsekka üle, tule tee prooviring ja võid enda hinnanägemuse välja pakkuda ;)
1. Saab 9-5 NG
2. Sedaan Vector
3. Must metalic
4. oktoober 2010
5. automaat (6 käiku)
6. 2.0 TiD Hirsch 132kW
7. Poolelektriline, soojendusega nahksisu; parkimisandurid ja -radar; Cruise Control; xenon; Dolby Digital 5GB HDD kõvaketta, DVD mängija, MP3, USB, AUX sisendi ja navi ekraaniga hääljuhitav multimeedia süsteem; hääljuhitav pardakompuuter, hääljuhitav Hands Free systeem, valuveljed kahtede rehvidega; vihmasensor jpm
8. 13750.- Foorumirahvale soodustused - näiteks võiksin teised valuveljed välja teha :headbang:
9. Müüa korralik ja heaperemehelikult hoitud NG 9-5. Eestisse jõudes parandati ära tüüpvead ning jooksvalt teostatud hooldused ja vajalikud remondid (rattalaagrid, generaator).
10.
11.
12. VIN YS3GP4AL4B4001358
Tsekka üle, tule tee prooviring ja võid enda hinnanägemuse välja pakkuda ;)
1. Saab 9-5 NG
2. Sedaan Vector
3. Must metalic
4. oktoober 2010
5. automaat (6 käiku)
6. 2.0 TiD Hirsch 132kW
7. Poolelektriline, soojendusega nahksisu; parkimisandurid ja -radar; Cruise Control; xenon; Dolby Digital 5GB HDD kõvaketta, DVD mängija, MP3, USB, AUX sisendi ja navi ekraaniga hääljuhitav multimeedia süsteem; hääljuhitav pardakompuuter, hääljuhitav Hands Free systeem, valuveljed kahtede rehvidega; vihmasensor jpm
8. 13750.- Foorumirahvale soodustused - näiteks võiksin teised valuveljed välja teha :headbang:
9. Müüa korralik ja heaperemehelikult hoitud NG 9-5. Eestisse jõudes parandati ära tüüpvead ning jooksvalt teostatud hooldused ja vajalikud remondid (rattalaagrid, generaator).
10.
11.
12. VIN YS3GP4AL4B4001358
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Vabandan kõikide ees.
Näpuka tõttu oli tõesti auto24-s valed andmed, tegu siiski Hirsch mootoriga.
Lisaks eemaldasin ka sõna"tippmudel" ja asendasin selle viimase generatsiooniga, et ei tekiks mingisuguseid valesti mõistmisi.
Tänan tähelepanu eest Kui viga näed laita, siis tule aita :head:
Näpuka tõttu oli tõesti auto24-s valed andmed, tegu siiski Hirsch mootoriga.
Lisaks eemaldasin ka sõna"tippmudel" ja asendasin selle viimase generatsiooniga, et ei tekiks mingisuguseid valesti mõistmisi.
Tänan tähelepanu eest Kui viga näed laita, siis tule aita :head:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: K Juul 20, 2016 18:19
- Asukoht:
- Auto:
Vabandan kõikide ees.
Näpuka tõttu oli tõesti auto24-s valed andmed, tegu siiski Hirsch mootoriga.
Lisaks eemaldasin ka sõna"tippmudel" ja asendasin selle viimase generatsiooniga, et ei tekiks mingisuguseid valesti mõistmisi.
Tänan tähelepanu eest Kui viga näed laita, siis tule aita :head:
Tere, kas teil oleks mahti täpsustada mis täpsemalt on vahet hirschi mootori ja saabi mootori vahel?
Mootor Hirsch performance - ehk diisli tavalise 118kW asemel on neid 132kW.
Põhimõtteliselt kopeertiud 9-3 diislilt. Tegu ju tegelikult 9-3 pealt tuttava 1.9TiD mootori edasiarendusega. Nüüd muidugi võiks suuremad Saabikalad fakti kinnitada :eureka:
Siit saab siis ka lisa lugeda - http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Leistung/G270004200
Põhimõtteliselt kopeertiud 9-3 diislilt. Tegu ju tegelikult 9-3 pealt tuttava 1.9TiD mootori edasiarendusega. Nüüd muidugi võiks suuremad Saabikalad fakti kinnitada :eureka:
Siit saab siis ka lisa lugeda - http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Leistung/G270004200
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
9-3 diislid on 1.9TiD (88kw ja 110kw) ja 1.9TTiD (132kw)
NG9-5 peal peaks olema 2.0TiD (118kw) ja 2.0TTiD (140kw), lisaks esimesest Hirsch versioon 132kw.
TTiD versioonid, nagu nimigi ütleb, on 2 turboga.
Sama "pere", aga päris samad mootorid pole ikkagi 9-3l ja 9-5l.
NG9-5 peal peaks olema 2.0TiD (118kw) ja 2.0TTiD (140kw), lisaks esimesest Hirsch versioon 132kw.
TTiD versioonid, nagu nimigi ütleb, on 2 turboga.
Sama "pere", aga päris samad mootorid pole ikkagi 9-3l ja 9-5l.
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: K Juul 20, 2016 18:19
- Asukoht:
- Auto:
Mootor Hirsch performance - ehk diisli tavalise 118kW asemel on neid 132kW.
Põhimõtteliselt kopeertiud 9-3 diislilt. Tegu ju tegelikult 9-3 pealt tuttava 1.9TiD mootori edasiarendusega. Nüüd muidugi võiks suuremad Saabikalad fakti kinnitada :eureka:
Siit saab siis ka lisa lugeda - http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Leistung/G270004200
Kuna ja kus hirschi mootor paigaldatud on? Mis vana mootoriga juhtus ja mis on uue mootori läbisõit?
Just - tegu ongi ikka sellesama 2.0TiD 118kw Fiati mootoriga, mida väga paljudes autodes, s.h. Saabides leida võib. Hirschi "tehasetuuning" lihtsalt peale pandud.
http://extranet.hirsch-performance.ch/data/Index/detail/market/372/year/A/id/G270004200
http://extranet.hirsch-performance.ch/data/Index/detail/market/372/year/A/id/G270004200
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Viitate sellele, et passis 118 kW
Olin ka seda meelt, aga kui auto eelmise omaniku poolt arvele võeti, siis 118kW-na. Hiljem Viking Motorsis avastati Hirschi tunnused.
Küll aga sõites on erinevus üüratu. Kas tehase soft või Hirschi soft. See oli sul väga tore avastus. :)