MÜÜDUD!: Saab 9-3 Turbo X SC Hirsch Performance 2008
Postitatud: R Aug 11, 2017 8:04
Panen müüki oma igapäevasõiduki. Esmalt pakun klubi rahvale. Septembris olen Eestist eemal ning suure ajavahe töttu olen sel ajal enamasti telefoni teel kättesaamatu. Kui oktoobriks konkreetset huvilist pole, siis hakkan vaikselt väljaspool Saabiklubi huvilisi leidma...
Autot saab näha tööpäevadel Tallinnas, nädalavahetustel kokkuleppel tõelise huvi korral ka üle Eesti. Küsimused palun e-maili jrumberg@online.ee kaudu, kiiretes küsimustes võib ka helistada 5201449. Pilte näeb Auto24 kuulutuses. Tõelisele huvilisele saaks erihinna teha, lisaks annan kaaasa paar tõeliselt lahedat üllatust väärtusega 500+EUR
Auto on mul ülihästi hoitud, ei tasu läbisõidust end pimestada lasta.Auto24 kuulutus
Kogu ajalugu alates 0km-st on mul paberkujul arvetena kaasa anda. Kui mis vähegi kulumise märke on näitama hakanud, on ennatavalt vahetatud ja korda tehtud. Kuna tegemist on enda isikliku (hobi)autoga, mitte müügiks toodud autoga, siis olen kasutanud ainult originaal või paremaid kui originaal varuosi. Kuskilt kokku hoitud pole.
Loetlen välja mõned olulisemad asjad, mida kirjutasin ka Auto24 kuulutuses:
Viimase kahe aasta jooksul vahetatud suurematest asjadest:
tagasild/Haldex,
kardaan,
kogu amordiring,
4x rattalaagrid
4x pidurikettad + klotsid,
t. pidurisuppordid + esimeste korralik hooldus
esimesed poolteljed
kogu süütepoolide ring.
Varta AGM aku
Uued originaal uksepeeglid
VM-s tehtud viimaste aastate jooksul iluvigade likvideerimine, kõik väiksemad iluvead on likvideeritud ja defektidega detailid üle värvitud;
Auto midpipe on vahetatud sportlikuma 3,5"-se Maptuni toodangu vastu, millel on metallist racekat. Tänu sellele on turbo lagi vähem ja läheb paremini pöördesse. Kaasa tuleb ka Maptuner, millega saab vahetada kahe esi softi vahel, Maptun 310hp/480nm ja Hirsch 300hp/430nm;
Hirsch Performance detailidest on paigaldatud veel;
Sportvedrude ring
Esimene iluvõre;
Tagaspoiler;
Alumiiniumist pedaalikatted;
Nahast ukse käepidemed;
Carbon nahast keskkonsooli kate;
Carbon nahast kindalaeka liist;
Carbon nahast käigukangi ümbris;
Carbon nahast 4x ukse liistud;
Ca aasta tagasi on vahetatud auto nahksisu viimase gen-i Griffini 2-värvilise nahksisu vastu, mis on märgatavalt mugavam ja pehmem võrreldes originaaliga. Viimase gen-i Griffinilt on veel sinaka varjundiga Bi-Xenon adaptiivsed esituled;
Autol on keskkonsoolis 10.1" ekraaniga Andorid Octa Core multimeediaseade. Tänu 4G internetile saab autos igal ajal vaadata TV-d, kuulata Spotifyst muusikat ja kasutada suurepärast Waze navigatsioonirakendust;
Soovi korral annan autoga kaasa 2 täiskomplektset koos rehvirõhuanduritega jooksu rattaid: Suveks Enkei Racing PF01 18" koos Goodyear F1 AS3 suverehvidega ja talveks OZ Alleggerita HLT 17" koos Goodyear UltraGrip Ice 2 lamellid.
Kes jäksas kogu teksti läbi lugeda ja soovib veel lisa, siis mul auto teemas on ka tegemistest juttu olnud
Autot saab näha tööpäevadel Tallinnas, nädalavahetustel kokkuleppel tõelise huvi korral ka üle Eesti. Küsimused palun e-maili jrumberg@online.ee kaudu, kiiretes küsimustes võib ka helistada 5201449. Pilte näeb Auto24 kuulutuses. Tõelisele huvilisele saaks erihinna teha, lisaks annan kaaasa paar tõeliselt lahedat üllatust väärtusega 500+EUR
Auto on mul ülihästi hoitud, ei tasu läbisõidust end pimestada lasta.Auto24 kuulutus
Kogu ajalugu alates 0km-st on mul paberkujul arvetena kaasa anda. Kui mis vähegi kulumise märke on näitama hakanud, on ennatavalt vahetatud ja korda tehtud. Kuna tegemist on enda isikliku (hobi)autoga, mitte müügiks toodud autoga, siis olen kasutanud ainult originaal või paremaid kui originaal varuosi. Kuskilt kokku hoitud pole.
Loetlen välja mõned olulisemad asjad, mida kirjutasin ka Auto24 kuulutuses:
Viimase kahe aasta jooksul vahetatud suurematest asjadest:
tagasild/Haldex,
kardaan,
kogu amordiring,
4x rattalaagrid
4x pidurikettad + klotsid,
t. pidurisuppordid + esimeste korralik hooldus
esimesed poolteljed
kogu süütepoolide ring.
Varta AGM aku
Uued originaal uksepeeglid
VM-s tehtud viimaste aastate jooksul iluvigade likvideerimine, kõik väiksemad iluvead on likvideeritud ja defektidega detailid üle värvitud;
Auto midpipe on vahetatud sportlikuma 3,5"-se Maptuni toodangu vastu, millel on metallist racekat. Tänu sellele on turbo lagi vähem ja läheb paremini pöördesse. Kaasa tuleb ka Maptuner, millega saab vahetada kahe esi softi vahel, Maptun 310hp/480nm ja Hirsch 300hp/430nm;
Hirsch Performance detailidest on paigaldatud veel;
Sportvedrude ring
Esimene iluvõre;
Tagaspoiler;
Alumiiniumist pedaalikatted;
Nahast ukse käepidemed;
Carbon nahast keskkonsooli kate;
Carbon nahast kindalaeka liist;
Carbon nahast käigukangi ümbris;
Carbon nahast 4x ukse liistud;
Ca aasta tagasi on vahetatud auto nahksisu viimase gen-i Griffini 2-värvilise nahksisu vastu, mis on märgatavalt mugavam ja pehmem võrreldes originaaliga. Viimase gen-i Griffinilt on veel sinaka varjundiga Bi-Xenon adaptiivsed esituled;
Autol on keskkonsoolis 10.1" ekraaniga Andorid Octa Core multimeediaseade. Tänu 4G internetile saab autos igal ajal vaadata TV-d, kuulata Spotifyst muusikat ja kasutada suurepärast Waze navigatsioonirakendust;
Soovi korral annan autoga kaasa 2 täiskomplektset koos rehvirõhuanduritega jooksu rattaid: Suveks Enkei Racing PF01 18" koos Goodyear F1 AS3 suverehvidega ja talveks OZ Alleggerita HLT 17" koos Goodyear UltraGrip Ice 2 lamellid.
Kes jäksas kogu teksti läbi lugeda ja soovib veel lisa, siis mul auto teemas on ka tegemistest juttu olnud