NG 9-5
2010a
2.0 TiD 118kW
Manuaal 6k
Must.
Must nahk, EL, soojendus. Navi, HUD, Harman Kardon, parkimisabi ees ja taga. Parkimiskoha radar, 17" rattad lamellrehvidega, 19" suverattad kaasa
239000km hooldusraamat
Belgia üks omanik
2 võtit
M: NG9-5 Vector 2.0 TiD 118kW must, man MÜÜDUD
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Natuke juppe on vahetatud tänase seisuga.
Hooratas Sachs
Sidurikomplekt Sachs
Töösilinder
Simmerid originaal
Starteri hooldus
Hammasrihma komplekt Dunlop
Veepump
Mootori ja kasti õli
Filtrid
Sillastend
ca 1500 investeering tehtud
Hooratas Sachs
Sidurikomplekt Sachs
Töösilinder
Simmerid originaal
Starteri hooldus
Hammasrihma komplekt Dunlop
Veepump
Mootori ja kasti õli
Filtrid
Sillastend
ca 1500 investeering tehtud
Viimati muutis rantto, T Mär 20, 2018 7:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sõidetud 2500km keksmine kulu 6,7
19" valuveljed uute suverehvidega, 17" või 18" kaasa talviseks hooajaks.
Võimalikud vahetusvariandid!
19" valuveljed uute suverehvidega, 17" või 18" kaasa talviseks hooajaks.
Võimalikud vahetusvariandid!
Viimati muutis rantto, N Juun 07, 2018 19:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Vahepeal siis sai tehtud jälle midagi...
Üks eelsüüteküünal
Õli, filtrid
ABS andur
Esimesed piduriklotsid
Chip, kirjade järgi 145 watti ja 420 väänet
Minu lemmik trassil 1600km üks ots keksmine kiirus 109,7 ja kulu 5,0L/100km kompuutri ja arvutuse kohaselt 5,3
Eelmine suvi sama trass oli kuluks 5,7
DPF ja EGR endiselt autol küljes
Üks eelsüüteküünal
Õli, filtrid
ABS andur
Esimesed piduriklotsid
Chip, kirjade järgi 145 watti ja 420 väänet
Minu lemmik trassil 1600km üks ots keksmine kiirus 109,7 ja kulu 5,0L/100km kompuutri ja arvutuse kohaselt 5,3
Eelmine suvi sama trass oli kuluks 5,7
DPF ja EGR endiselt autol küljes