M: Saab 9-3 SE, 2001, ATM 110kw, 2001a

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
ristourb
Postitusi: 1
Liitunud: E Jaan 29, 2018 8:26
Asukoht: Tartu
Auto:

#1

E Jaan 29, 2018 9:26

Aeg hobisid kärpida.

Teen oma esimese postituse, kahjuks müügiteemalise, kuid tahaks tänada kõiki klubilisi ja foorumi aktiivseid osalejaid, olen kõrvaltvaatajana aastate jooksul siit palju tarkuseteri leidnud. Terve elu olen vaadanud Saabe, kui omamoodi ükssarvikuid, ning viimased kolm aastat on mul olnud rõõm ka ühte isendit omada ja sellega toimetada. Müüki panen masina, sest kahju on tal lihtsalt seista lasta, ehk leiab foorumist hea uue kodu. Poolteist aastat pole saanud "armukesele" väärilist tähelepanu enam anda - kes on lapsevanemad mõistavad, et vahel tuleb hobisid ohverdada.

Masinast endast ka. Toodud on ta 2013 Šveitsist, misiganes taustaga, ühtegi sõna ostjana niikuinii ei uskunud, kuid kere oli roostevaba, salong tiptop ja mootor töötas ka kenasti ( hea toorik hobikaks ). Esimese asjana suunasin oma tähelepanu mootorile, et ikka liikuma jääks. Turbo sai taastatud turbomotorsis, vahetatud kett, saaled, rõngad, klapid, kambrikaan lihvitud + kõikvõimalik juurdekäiv pudipadi, enamvähem täisnimekirja leiab kindalaekast arvetelt - ühesõnaga täisring mootorile ülevalt ja alt. Geneka lasin ka betoonitänava poistel üle käia. Veermik tiptop, viimase tööna sai tehtud väljalaske juures mõningate väsinud osade vahetus. Kere vajaks nüüdseks juba maalri tähelepanu, paar roostetäppi sigines tagumistesse tiibadesse, millel sai küll arengupidur peale kenasti pandud, kuid visuaalsest täiuslikkusest on vajaka. Hetkel veereb masin 16'' Saabi originaalvelgedel ja tiptop Vredensteini naelrehvidel, kaasa annan ka 16'' suverehvid ja 17'' Saabi originaalveljed, mis ka pildi peal (17 tollised vajaks ülevärvimist ja uut rehviringi ).

Kokkuvõtlikult, olen seda autot armastanud ja mu mehaanik on mind armastanud, kuigi alati tögades natuke, et kesse vanasse autosse niimoodi raha matab. Keret lõpetada enam ise ei jõua, seega ilupoole eest peaks nüüd uus omanik hoolt kandma, sest mootor ja muud liikuvad osad on murevabad.

Värus: hõbedane metallik, alumine pool ning pamberid ja tiivad vajaks maalri tähelepanu (ei ole pruunitäpiline nagu jaaguar, seda pole vaja karta)
Salong: hall poolnahk, kõik istmed terved ja puhtad
Käigukast: automaat
Kütus: bensiin (kulu maanteel minimaalselt 7 ja 8 liitri vahel, raskema jalaga saab suurema kuluga, kuid lõbusamalt edasi)
Mootor: 2l, 110kw, natuke ajule kaasaaidatud väidetavalt, õli ei võta, taastatud igatepidi
Lisad: Saabi värk, elektriaknad, istmesoojendused, püsikiirushoidja, reisikompuuter - kõik toimivad (tabloodelt surnud piksleid ikka leiab)
Rattad: 16'' Saab valud koos korralike naelrehvide ja ühe suve kannatavate suvekatega + 17'' Saab valuveljed
Magnetoola: mingitsorti mitteoriginaal ja pooleilne sõna, kuid mängib mp3 kah CD pealt, tagumised originaalkõlarid said vahetatud Pioneeride vastu (originaalkatete all), esimesed kõlarid on melomaani surm ehk originaalid

Hinnasoov: optimistlikud 2000 EUR (vähemalt naine ütles, et see on optimistlik, aga mida tema ka teab)

Näha, näppida, proovida jne saab Tartus

Aitüma tähelepanu eest,

Risto
saab93.jpg
saab93.jpg (330.98 KiB) Vaadatud 1026 korda
Vasta