Müüa SAAB 9-5 3,0 TiD Wagon 2002a.
Tehtud suur remont:
*hammasrihm ja rullikud
*gen. rihm
*kõik õlid ja filtrid , kastiõli
*kliima remonditud ja täidetud
* tagasilla puksid ja stab. puksid ja kondid
*hooratas, sidurikomplekt ja siduri töösilinder koos laagriga
*intercooler radiaator
* Eber remonditud, töötab nii eel,- kui lisasoojendina
*SID ja AC plokk pikslid
SAAB muretult sõita kõik mis küljes toimib.
Kärukonks ja Premium helipakett koos woofriga.
Hind 1600.- Asub Tallinnas.
Link kuulutusest
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=7629
M: SAAB 9-5 3,0 TiD Wagon MY02 1600.-
Küsimus sinule ja ka teistele muidugi - kui selle mootori kurikuulsa tüüpveaga on kunagi juba midagi tehtud (kahtlane ilmselt et see siiani kestnud on) siis kas pärast remonti või vahetust võib rahuliku südamega teise maailma otsa sõita või on selle mootoriga auto omamine ikkagi vene rulett?
Kui mul Aero ära läheb, siis peaks midagi konksuga ja diislit rüüpavat asemele võtma...
Kui mul Aero ära läheb, siis peaks midagi konksuga ja diislit rüüpavat asemele võtma...
Mootori viga tuleb sellest kui mootori õlitase on madal. Kiiretel pööretel võtab õlipump õhku vahele ja õlitus on puudulik. Kolvid saavad kuuma ja ongi mootor pekkis. SAAB soovitab lisada pool liitrit õli üle max. leveli kui pole juba upgrade õlivarrast pandud. Nii et kui õlitasemel silm peal hoida ei juhtu mootoriga midagi, vastupidi on igati töökindel. Mina julgen igale poole sõita..Kui vaadata kodanik torque pilte tema katkisest mootorist siis on hästi näha, et just see on ta mootoriga juhtunud.