[MÜÜDUD] M: Saab 900S 1990 luukpära, turbo, punane

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Suletud
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#1

E Aug 16, 2021 15:45

Pilt

1. Auto mark ja mudel - Saab 900S (klassik)
2. Keretüüp - 3-ukseline luukpära
3. Värvus - punane
4. Väljalaskeaasta - 1990
5. Käigukasti tüüp - automaat
6. Mootori tüüp - 2.0 bens, turbo, 16-klapiline (B202)
7. Varustus ja lisad - kesklukk ja käigukastiõli ei pea ise tokiga segama
8. Hind - 2500EUR
9. Kontaktandmed - PS
10. Asukoht - Tallinn
11. VIN-kood - YS3AD36SXM7008311

Muu info (võimalusel ka pilt!) -
Panin mõned pildid siia - LINK, otseselt müügipilte kui selliseid ei ole. Kui on tõsine huvi, tuleb kohale tulla ja oma silmaga vaadata.
Infot on palju ja kõik ei meenu aga kuskilt tuleb ots lahti teha: mootor-veermik tiptop, muretu ja krapsakas sõiduvahend. Mina ostsin ca 1,5a tagasi, eelmine omanik oli ka foorumlane ja sõitis selle autoga hea mitu aastat ning enne teda oli auto ka ivomets-a käes kes seda üksjagu vuntsis, keevitas ja värvis ning ilmselt tagas sellega pika eluea, igatahes põhja alt rooste ei kiusa ja tüüpilised ühenduskohad on ka kenad. Kui ma ei eksi, on ivomets isegi teema teinud - keda huvitab, võib foorumist otsida. Minu käes on saanud regulaarset hoolt AAP Autos ja tehtud on kõik mis tegemist vajanud - veermikusse sai terve posu uusi juppe ja sõita on lust, lisaks sai vahetatud piduritorustik ja piduri peasilinder, all on uus summuti ja katalüsaator ning vahetusse on läinud kõiksugu vaakumvoolikud ja klapid, ka turbo bypass. Eelmise omaniku poolt lisatud ka gaasiseade, seega kulub kütusele ca 8-9eur iga 100km kohta. Muid vedelikke vahetatud regulaarselt nii nagu kord ja kohus ette näeb ning kõik püsivad kenasti sees, isegi õlitase püsib ühtlane. Põhjalik keemiline puhastus tegi salongis viibimise ka värskemaks ja istmed kenamaks. Ripplae sündroomi ei esine.

Kellele nokitseda meeldib siis jagub ka asju mida saab paremaks teha - kõlarid on vanad ja nirud ning tagumised sahisevad kui neist liiga palju tahta. Püsikiirushoidja on olemas, aga ei toimi. Defa eelsjoojendi ka eksisteerib ja justkui ekraan mingeid numbreid kuvab aga mina ei oska sellise asjaga midagi pihta hakata seega ei oska öelda kas päriselt ka toimib. Mootorituli põleb, aga peale kõigi võimalike süüdlaste kontrollimist pidin alla vanduma ning leppima varasemate asjatundjate järeldustega - Lucas on tujukas ja segu liiga rikas. Õnneks küünalde pealt tundub, et mitte liiga rikas ning kuna gaasiga sõita on odav siis suurenenud kütusekulu mind ei morjenda. Muidu töötab mootor ilusasti, nurrub ja tõmbab edasi niiet ei ole näinud mõtet liialt torkida. Ja muidugi mis klassik see oleks kui ta ei roostetaks. Aga nagu öeldud - struktuursed kohad on head ja kui mõned täpid kõrvale jätta siis kõrvalistuja uks on ilmselt ainus mis kunagi tulevikus vahetamist tahaks. Muus osas sõltub kui kriitiline silm vaatajal on, eks sama võib ka üldiselt värvkatte seisukorra kohta öelda.

Üldjoontes keera-võtit-ja-anna-talda tüüpi lahendus, midagi otseselt tegemist ei vaja aga 31 aastat ja mine tea kui palju kilomeetreid (odomeetril midagi 365k km kanti) on oma jälje jätnud. Samas on tegu olnud kõige töökindlama autoga, mida ma omanud olen pikemalt (ptüi-ptüi-ptüi). All 15" directional veljed ja head Pirelli suverehvid, kaasa saab ka jooksu kasutatud naastrehve. Müügiga tuld takus ei ole, aga liiga kaua ka ühe autoga sõita ei saa. Pakkumised on oodatud.
Lahe auto, paras pilgupüüdja ja lõbus sõita ka. Õige klassik ongi turbo ja pardisabaga punast värvi kolmeukseline luukpära 8-)
Suletud