Elukoha vahetuse ja töökoormuse suurenemise tõttu pean loobuma enda ja papsi (Qdwini) ühisest projektikast, mille kallal oleme aastate jooksul kõvasti vaeva näinud. Meie pere kolmas ja kõige paremas seisus 9000.
1. Auto mark ja mudel - Saab 9000 Swiss Edition
2. Keretüüp - Luukpära
3. Värvus - Beežikas hall
4. Väljalaskeaasta - 1996
5. Käigukasti tüüp - 5ne manuaal
6. Mootori tüüp - B204E
7. Varustus ja lisad - 2 aastat tagasi sai Mitsubishi TD04-15T turbo, Crossroad Performance 1.3 Bar softiga, turbost alates 3 tolline väljalase suure sport katalüsaatoriga (pool aastat tagasi ostetud), 3 tolliste otstega oluliselt efektiivsem alumiinium intercooler, punased pihustid, T7 APC. Jõudu umbes 200kw aga suuremate pihustitega saaks rohkem. Heast kilowatist sõltumata on masin ökonoomne, maanteel keskmine 7l/100km.
Toodud Eestisse 2015 Šveitsist ja suurema osa siinmail olekust seisnud. Täislisadega masin ehk imekena nahksisu(kortsude ja mõradega, aga mitte lõhki), puitdekoor, ees elektrilised ja mäludega istmed, cruise control, automaatne kliima, puldiga kesklukk, turbonäidikuga kellablokk plus lisa turbokell keskkonsoolis. Originaalmakile on lisatud Bluetooth moodul. Kassetimängija ja originaal väljasõitev antenn töötavad ka. Ees Blaupunkti, taga Hertzi coaxiaalid. Uksed, lagi ja pool pagasnikut pigimatitatud. 9-5 Aero rool perforeeritud naha ja muhkudega kus turvapadi ja lintkaabel on originaalid.
8. Hind - 3000+reg. tasu 458 eur. Selle aasta automaks makstud. Kehtiv ülevaatus.
9. Muu info (võimalusel ka pilt!) - Auto sai värskelt uued tagumised supportid, uue radika, jahutusvedeliku ülemise lõdviku, roolivõimupumba ja uue kliimaradika. 40 000km tagasi sai mootor suure värskenduse Saabu14jr poolt: uus kett ja erinevad tihendid, saalede kontroll, õlivõtu puhastus. 22 000km tagasi uus siduri survelaager. 15 000 km tagasi uus punane DI.
Kere on põhjaalt üldiselt hea, esiklaasi alumine kinnitusliist on roosteta. Kuna Eesti talvesid väga vähe näinud ja enamus aega pigem seisnud, siis põhjaalune on ikka originaalmastiksi all. Ainsad murekohad on paar kohta pagassi juures ja tungi tõstmiskohad kus on pindmist roostet. Esitiivad, üks tõstmiskoht ja pagassi veeäravoolu on keevitusega kaasaaidatud. Talvel likvideerisin ustelt pindmise rooste. Kaasa saaks palju varuosasid ja 15 tollised 3 kodaraga veljed.
Muidu sõida ja naudi, aga mured millega võiks tegeleda: cruise control moodul läbi; elektrilised istmed töötavad, aga mälud mitte; kliimaradikas immitses augu tõttu aastaga tühjaks, aga hullu vedamisega sain osta uue radika, seega vajab vaid täitmist.
10. Kontaktandmed - 5kolm45 54null5, qdwin: 50 15 443
11. Asukoht - Elva/Tartu
12. VIN-kood - YS3CD65T4T1029340
Pildid: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing