Mõned huvitavad leiud blocket-ist
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Päris asjalik värk see viggu. Lugejate autode all ei midagi... hästihoitud saladus.
See Viggen näeb päriselt ka imeilus välja! Olen seda sageli näinud ja imetlenud.
Eestis on aga veel kaks haruldust saada:
1) Väikese läbisõiduga Turbo X: http://www.auto24.ee/used/1354910 - plussiks manuaalkast, mis Turbo X lendama paneb, miinuseks navi puudus (viimase põlvkonna 9-3 navi töötab Eestis).
2) Saabi Anti maale toodud 9-4X: http://www.auto24.ee/used/1130346 .
P.S. Analoogse läbisõiduga Viggeni saab ka Rootsist: http://www.blocket.se/lund/Saab_9_3_Vig ... ?ca=11&w=3 - hind kallim aga auto sinine.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Lisaks sellele USA Wagonile on müügil ka EU seades TTiD Wagon: http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... rc=st%7Cfs - huvitav kas need ka tänaval sõiduks kasutatavad on?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kere ja sisu on Opelist siiski valgusaasta kaugusel! Insigniaga on sama põhi aga autod väga erinevad. Ja uuel 9-5 Aerol ei ole Fiat mootoreid! Küll aga on TTiD pärit algselt Opeli tehasest. 2,0 T peaks olema Saab enda arendatud Biopower mootor. Aga tõsi ta on hind on eriti sellel USA versioonil üle pakutud! Aga eks see tuleneb eksklusiivsusest (üldse oli/on olemas minu teada kokku 35 universaali, millest täis varustuses Aerosid on max 10 või isegi vähem). Segaseks jääb siiski see, kas sellega üldse tänaval sõitagi tohib, sest neil autodel pole tüübikinnitusi! Olles 9-5 Wagonit live-is näinud ja katsunud on kõige üllatavam asi uue 9-5 Wagon puhul üliväike pagasiruum (väiksema põhjapindalaga kui sedaanil, ka on auto minu teada sedaanist lühem). See eest oli cool tagaluugi sulgemise süsteem - kõik toimus nupust. Kuna minu 9-5 Aero ja 9-5 Wagon olid kõrvuti poes, siis minu eelistus oli enne nende kõrvuti näegmist Wagon ja pärast seda kindlalt sedaan. Wagon katuse joon mõjub päris elus nii nagu poleks olnud raha tagauksi Wagoni jaoks ümber teha. Milles võib iva olla! Aga see teeb auto matsakaks ja kaotab sedaani sportliku ja sildeda joone täielikult. See vastu on 9-4X päris elus palju ilusam kui piltidel!
Siin aga saadaval üsna odavalt kaks viimase seeria 9-3 Aero Griffin cabriot:
http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
Mõlemad alla ca 5000 km kandis läbisõiduga! Viimase hind igati mõistlik 38000 € suurusjärk (sõltub SEK/EUR kursist, mis kõigub). Mõlemad on ANA Trollhättan komplekteeritud viimase käsitsi kokkupandud väikeseeria masinad. Arvestades Independent edition hinda, saab need ju poole hinnaga (600 000 SEK asemel vaid 310 000 SEK)!
Siin aga saadaval üsna odavalt kaks viimase seeria 9-3 Aero Griffin cabriot:
http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
Mõlemad alla ca 5000 km kandis läbisõiduga! Viimase hind igati mõistlik 38000 € suurusjärk (sõltub SEK/EUR kursist, mis kõigub). Mõlemad on ANA Trollhättan komplekteeritud viimase käsitsi kokkupandud väikeseeria masinad. Arvestades Independent edition hinda, saab need ju poole hinnaga (600 000 SEK asemel vaid 310 000 SEK)!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
SAAB on tegusõna!
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Klassik kabriolett varuosadeks: http://www.blocket.se/halland/Saab_900_ ... ?ca=11&w=3
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Rootsis on müüa imeilus viimase aastakäigu 900 cabrio tehases peale pandud Aero bodykitiga ja alla 150000 km läbisõiduga: http://www.blocket.se/vastmanland/Saab_ ... ?ca=11&w=3 - hind autole vastavalt õiglane.
Sisu on uus ja auto Rootsi toodud aastaid tagasi Itaaliast ja ilma roosteta!
Sisu on uus ja auto Rootsi toodud aastaid tagasi Itaaliast ja ilma roosteta!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Itaaliast võib olla küll ja ilma roostata, samas ilma saabi kirjadeta kah.
eks mingitpidi kahtlane asi natukene on.
eks mingitpidi kahtlane asi natukene on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tonnise anny stiilis sisu paistab ka sees olevat, mida tollel ajal ei pakutud. Seljatoe pehmuse regull nupp ka puudu. Saabi kirjade puudumine pole nii hull asi, isiklikult endalegi need kirjad pagassil ei meeldi.
Kogenud Aeronaut.