85kw/260nm (ehk vanema tüübi mootor, millel on taastatav kõrgsurvepump. Imho arvestatav eelis.)
Läbisõit ~283 000 ja on põhjust uskuda, et kerimata.
Kliimaseade, istmesoojendused, püsikiirushoidja, laekaga käetugi, nahkistmed, udutuled.
Eestisse toodud Belgiast 2 a tagasi. Viimase 40 000 kohta täielik hooldusajalugu olemas,
enne seda templeid täis raamat, kus midagi konkreetset kirjas pole.
Kütusekulu maanteel olenevalt jalast 5-6 liitrit sajale.
Äsja lahti saadud ukse serva närivast roostest.
Kõik peale tulekojameeste ja juhipoolse peeglisoojenduse töötab. Suvel pole olnud ka sellele mootorile tüüpilist käivitumisprobleemi. Lootust on, et pole ka talvel, sest vahepeal on vahetatud EGR ja vaakumvoolikud.
Uus omanik võiks vahetada esiklaasi (paar täket) ning leida üles need puksid, mis külmaga käuksuvad...
Hind: 48 500 või tee oma pakkumine.
Müügiga kiiret pole. Müün, sest tahaks mõnd teist SAABi ka proovida. Seega võib ka vahetusest rääkida,
aga juurde ma ei maksa.
56243493
M: SAAB 9-3 SE Coupé 2.2TID 2000a
Algselt postitas: tõh
Hind: 55 000 või tee oma pakkumine,
valuvelgedeta 53 000
http://www.auto24.ee/used/635830
Võib pakkuda ka vahetust mõne manuaalkastiga turbo-Saabi vastu (900OG/9000 Anny/9-3).
Vahepeal tehtud:
starterihooldus, uus tõmberelee, vahetatud pihustitihendid.
Nüüd käivitub ka külmaga kenasti ning tundub, et pihustitihendite vahetus langetas maanteekulu 4,8 peale (90 km/h).