M: Saab 900i, klassik 1988, automaat, luukpära
MÜÜA:
SAAB 900 i / 1988 / automaat 3-käiku / kere 5-ust luukpära
mootor: 2,0 ; 8v; 85 kW, 110 hj (ilma katalüsaatorita)
kerevärv: tumelilla (teh.passis tumehall)
salong: punane plüüz
läbisõit: 285700 km
Eestisse toodud Soomest, nov. 2007.
varustus:
kesklukustus, CD-raadio + lisakõlarid pagasikattes, kõik ukseklaasid manuaalsed; tagumised peatoed; katuseluuk (-manuaalne, -metallist); kärukonks, lisa salongi ventilaator + välimine toitejuhe.
Vahetatud varuosad ning tehtud hooldused/remonttööd (Autotarvete OÜ -s):
Kasti-, mootori-, siduri-piduri- ja roolivõimu õlivahetused, jahutusvedeliku vahetus; õlisurveandur, süüteküünlad, mootori õhufilter, plokikaane tihend, klapikaane tihend, termostaat, käsipiduritross parempoolne, summutaja keskmine toru koos pütiga, -tagatoru koos pütiga.
Seisukord hetkel praegu:
auto on kasutusel igapäeva sõiduvahendina (lühikesed linnaotsad), käivitub hästi, soojaks läheb hästi. All on taastatud naastrehvid (soome firma CR-Renkaat OY, kuid hea kvaliteediga ja korralikud; soovi korral saab kaasa ka mitte just esimeses nooruses suverehvid).
Hetkel ülevaatus puudub kuna vahetada on vaja summutaja esimene pool (varasemad ülevaatused läbinud ausal teel), liikluskindlustus olemas.
Tegemist võiks vajada:
Salongi lagi, mis ripub ning „põhivarustusena“ kaasas oleva roostega tegelemine (bensiinipaagi luugi ümbrus, antennikinnituste- ja külgmiste suunatulede ümbrus; parem tagumine ukseaugu nurk on ka roostes); pluss siis juba mainitud esimese summuti osa vahetus ja ülevaatus.
HIND: 15400.--
UUS HIND (alates juuni, 2010) -->> 13500.-- /esimene summuti pool asendatud tutika vastu /.
UUS HIND (alates okt.2010) ->> 10900.-- (paigaldatud uued esimesed pidurikettad-klotsid)
UUS HIND (akates nov.2010) ->> 7900.-- (naastrehvid all)
Näha saab Tallinnas, ettehelistamisel.
Herki, 56 468 195,
maxuud@smail.ee
SAAB 900 i / 1988 / automaat 3-käiku / kere 5-ust luukpära
mootor: 2,0 ; 8v; 85 kW, 110 hj (ilma katalüsaatorita)
kerevärv: tumelilla (teh.passis tumehall)
salong: punane plüüz
läbisõit: 285700 km
Eestisse toodud Soomest, nov. 2007.
varustus:
kesklukustus, CD-raadio + lisakõlarid pagasikattes, kõik ukseklaasid manuaalsed; tagumised peatoed; katuseluuk (-manuaalne, -metallist); kärukonks, lisa salongi ventilaator + välimine toitejuhe.
Vahetatud varuosad ning tehtud hooldused/remonttööd (Autotarvete OÜ -s):
Kasti-, mootori-, siduri-piduri- ja roolivõimu õlivahetused, jahutusvedeliku vahetus; õlisurveandur, süüteküünlad, mootori õhufilter, plokikaane tihend, klapikaane tihend, termostaat, käsipiduritross parempoolne, summutaja keskmine toru koos pütiga, -tagatoru koos pütiga.
Seisukord hetkel praegu:
auto on kasutusel igapäeva sõiduvahendina (lühikesed linnaotsad), käivitub hästi, soojaks läheb hästi. All on taastatud naastrehvid (soome firma CR-Renkaat OY, kuid hea kvaliteediga ja korralikud; soovi korral saab kaasa ka mitte just esimeses nooruses suverehvid).
Hetkel ülevaatus puudub kuna vahetada on vaja summutaja esimene pool (varasemad ülevaatused läbinud ausal teel), liikluskindlustus olemas.
Tegemist võiks vajada:
Salongi lagi, mis ripub ning „põhivarustusena“ kaasas oleva roostega tegelemine (bensiinipaagi luugi ümbrus, antennikinnituste- ja külgmiste suunatulede ümbrus; parem tagumine ukseaugu nurk on ka roostes); pluss siis juba mainitud esimese summuti osa vahetus ja ülevaatus.
HIND: 15400.--
UUS HIND (alates juuni, 2010) -->> 13500.-- /esimene summuti pool asendatud tutika vastu /.
UUS HIND (alates okt.2010) ->> 10900.-- (paigaldatud uued esimesed pidurikettad-klotsid)
UUS HIND (akates nov.2010) ->> 7900.-- (naastrehvid all)
Näha saab Tallinnas, ettehelistamisel.
Herki, 56 468 195,
maxuud@smail.ee
Ametlik värvitoon sellel siiski Sandstone metallic ehk liivakivi-metallik (aga see käib meie ARKil raudselt üle mõistuse), mis tuleb ilmselt meilgi paljanduvast vana punase (old red) Devoni liivakivist. Soome kuulutustes on seda värvi autod kõik värvilt ruskea'd (pruunid). :wise:
Ilmselt on valitsev toon tegelikult kinni nii valgustuses kui vaatajas (aga mulle meeldib:) ) .
Edu müügil!
Ilmselt on valitsev toon tegelikult kinni nii valgustuses kui vaatajas (aga mulle meeldib:) ) .
Edu müügil!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
UUS HIND: 13500.--
Esimene summuti pool värskelt asendatud tutika Fenno tüki vastu. Kogu tagumine pool summutist on ka vahetatud ja sellel vanust (reaalset liiklemist teedel) a pool - üks aasta.
Ülevaatus hetkel puudub. Auto käivitus peale nelja kuu pikkust talveuinakut tõrgeteta. Pidurdus on küll natuke raske väikse seisaku ajal tekkinud roostetamise tõttu aga liigeldes ja pedaali sõtkudes läheb asi paremaks.
Kaasa ei saa kliimat, turbot, elektriistmeid, -sest neid lihtsalt pole sellel autol.
Aga selle raha eest saab ruumika ja mugava abimehe, kes aitab sul poekotti koju tuua, -koerailmaga sind tööle viia ning nädalavahetustel maale vanematele külla sõita.
Suvi on ees. Mõelge !
Ettepanekud teretulnud. Kontakt esimeses postituses.
Esimene summuti pool värskelt asendatud tutika Fenno tüki vastu. Kogu tagumine pool summutist on ka vahetatud ja sellel vanust (reaalset liiklemist teedel) a pool - üks aasta.
Ülevaatus hetkel puudub. Auto käivitus peale nelja kuu pikkust talveuinakut tõrgeteta. Pidurdus on küll natuke raske väikse seisaku ajal tekkinud roostetamise tõttu aga liigeldes ja pedaali sõtkudes läheb asi paremaks.
Kaasa ei saa kliimat, turbot, elektriistmeid, -sest neid lihtsalt pole sellel autol.
Aga selle raha eest saab ruumika ja mugava abimehe, kes aitab sul poekotti koju tuua, -koerailmaga sind tööle viia ning nädalavahetustel maale vanematele külla sõita.
Suvi on ees. Mõelge !
Ettepanekud teretulnud. Kontakt esimeses postituses.
Kuna mulle on see värvitoon klassiku juures järjest enam meeldima hakanud, siis küsin igaks juhuks mõned täpsustused masina kohta
Kahju, et ta manuaal pole, 3-käiguline automaat läheb pikkade maanteeotse puhul liig kulukaks kätte ...
...aga palju tal siis tegelik kütusekulu on, linnnasõidus, maanteel, miskise üldkeskmisena? (ma mõtlen just paak täis, sõidetud xxx kilomeetrit, kuniks paak pea tühi ja jälle paak täis meetodil arvutatut).
Palju varasemast ajaloost teada on?
Ma pole veel näinud klassikut, mis soojaks ei lähe, aga kuidas on lood suvel jahutusega, kas palava ilmaga suudab jahutussüsteem mootorit piisavalt jahutada
ka käru vedades?
lagi õnneks sõitmist eriti ei sega, aga vahetamist tahab küll
Kuidas on lood esiõõtsade kinnituste ja -tunnelitega?
Palju on ustel (ustes) roostet, kas uksed on juba keevitatud ja/või pahtliga lapitud?
Minu jaoks praegu siiski liig palju ümbertegemist (automaat->manuaal) ja korrastamist, et selle hinna juures täna suuremat isu tekitada,aga teemal hoian igaks juhuks jätkuvalt silma peal.
Edu müügil!
Algselt postitas: maxuud
MÜÜA:
SAAB 900 i / 1988 / automaat 3-käiku
Kahju, et ta manuaal pole, 3-käiguline automaat läheb pikkade maanteeotse puhul liig kulukaks kätte ...
...aga palju tal siis tegelik kütusekulu on, linnnasõidus, maanteel, miskise üldkeskmisena? (ma mõtlen just paak täis, sõidetud xxx kilomeetrit, kuniks paak pea tühi ja jälle paak täis meetodil arvutatut).
mootor: 2,0 ; 8v; 85 kW, 110 hj (ilma katalüsaatorita)
kerevärv: tumelilla (teh.passis tumehall)
salong: punane plüüz
läbisõit: 285700 km
Eestisse toodud Soomest, nov. 2007.
Palju varasemast ajaloost teada on?
Kas luuk on veetihe?
varustus:
kesklukustus, CD-raadio + lisakõlarid pagasikattes, kõik ukseklaasid manuaalsed; tagumised peatoed; katuseluuk (-manuaalne, -metallist);
Seisukord hetkel praegu:
auto on kasutusel igapäeva sõiduvahendina (lühikesed linnaotsad), käivitub hästi, soojaks läheb hästi.
Ma pole veel näinud klassikut, mis soojaks ei lähe, aga kuidas on lood suvel jahutusega, kas palava ilmaga suudab jahutussüsteem mootorit piisavalt jahutada
ka käru vedades?
Tegemist võiks vajada:
Salongi lagi, mis ripub
lagi õnneks sõitmist eriti ei sega, aga vahetamist tahab küll
ning „põhivarustusena“ kaasas oleva roostega tegelemine (bensiinipaagi luugi ümbrus, antennikinnituste- ja külgmiste suunatulede ümbrus; parem tagumine ukseaugu nurk on ka roostes);
Kuidas on lood esiõõtsade kinnituste ja -tunnelitega?
Palju on ustel (ustes) roostet, kas uksed on juba keevitatud ja/või pahtliga lapitud?
UUS HIND (alates juuni, 2010) -->> 13500.-- /esimene summuti pool asendatud tutika vastu /.
Minu jaoks praegu siiski liig palju ümbertegemist (automaat->manuaal) ja korrastamist, et selle hinna juures täna suuremat isu tekitada,aga teemal hoian igaks juhuks jätkuvalt silma peal.
Edu müügil!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kui puhtalt statistikat teha siis eeldan, et maanteel sõit toob keskmise kulu näitaja isegi alla poole võrrelduna näiteks puhtalt 100% linnasõidu keskmise kuluga.
Kuigi pöörded on maanteel 90 km/h a 2900 rpm vs linnas 55 km/h a 2000 rpm siis maanteel on ikka ühtlane kiirus, -pidevat hoovõttu, -foori taga passimist ja mahapidurdamist sisuliselt olematult - see tervikuna kokku avaldub keskmisele kulule hoopis positiivselt.
Kuna ma ise selle autoga ei sõida ja järge ei pea siis puudub ka täpne kuluarvestus tangitud koguste ja läbitud vahemaade suhtes.
Üldiselt pakun kuluks a 13 l / 100 km, halvematel aegadel, -katkise sumpaga sai kätte ka 15 l 100 -le.
Ütlen nii, et klassiku automaat eeldab kaalutletud ja rahulikke sõiduvõtteid, nii on võimalik kulusid kütusele optimeerida täiesti talutavale tasemele.
Nüüd peale sumpa vahetust ei ole veel ringi sõitnud ja arvestust pidanud.
Varasemat ajalugu ei tea. Soov oli lihtsalt automaat osta, vaatasin netist enam-vähem sobiva välja ja nii ta ostetud saigi.
Luuk on veetihe.
Käru vedamise kogemused puuduvad. Kesklinnas ummikutes läheb mootor ikka kuumaks aga ventikas tuleb ka kohe järele ja otsest ülekuumenemist ei esine (ptüi, ptüi, ptüi).
Pead veel vastu lage ära pole löönud aga vast ehk jah võiks vahetada, kui selleks aega ja mahti oleks.
Ütleme nii, et roostet ikka on nii õõtsadel kui ka tunnelites, kuid parafraseerides klassikuid: ma ei tea klassikut millel poleks roostet ei all, ega peal, ega ka vahepeal (siis sees).
Minu teada ei ole keretöid ega pahteldusi eelnevalt tehtud. Ukseservad pean üle vaatama, enam ei mäletagi, läbivaid auke vist ei ole.
Kuigi pöörded on maanteel 90 km/h a 2900 rpm vs linnas 55 km/h a 2000 rpm siis maanteel on ikka ühtlane kiirus, -pidevat hoovõttu, -foori taga passimist ja mahapidurdamist sisuliselt olematult - see tervikuna kokku avaldub keskmisele kulule hoopis positiivselt.
Kuna ma ise selle autoga ei sõida ja järge ei pea siis puudub ka täpne kuluarvestus tangitud koguste ja läbitud vahemaade suhtes.
Üldiselt pakun kuluks a 13 l / 100 km, halvematel aegadel, -katkise sumpaga sai kätte ka 15 l 100 -le.
Ütlen nii, et klassiku automaat eeldab kaalutletud ja rahulikke sõiduvõtteid, nii on võimalik kulusid kütusele optimeerida täiesti talutavale tasemele.
Nüüd peale sumpa vahetust ei ole veel ringi sõitnud ja arvestust pidanud.
Varasemat ajalugu ei tea. Soov oli lihtsalt automaat osta, vaatasin netist enam-vähem sobiva välja ja nii ta ostetud saigi.
Luuk on veetihe.
Käru vedamise kogemused puuduvad. Kesklinnas ummikutes läheb mootor ikka kuumaks aga ventikas tuleb ka kohe järele ja otsest ülekuumenemist ei esine (ptüi, ptüi, ptüi).
Pead veel vastu lage ära pole löönud aga vast ehk jah võiks vahetada, kui selleks aega ja mahti oleks.
Ütleme nii, et roostet ikka on nii õõtsadel kui ka tunnelites, kuid parafraseerides klassikuid: ma ei tea klassikut millel poleks roostet ei all, ega peal, ega ka vahepeal (siis sees).
Minu teada ei ole keretöid ega pahteldusi eelnevalt tehtud. Ukseservad pean üle vaatama, enam ei mäletagi, läbivaid auke vist ei ole.
Sept. 2010. -> paigaldatud uued (tutikad) esimesed pidurikettad - klotsid.
UUS HIND: 10900.--
See eesmärk, mille pärast mina auto Soomest tõin on ennast täitnud ja see on ka müügi põhjus.
Ettepanekud teretulnud.
UUS HIND: 10900.--
See eesmärk, mille pärast mina auto Soomest tõin on ennast täitnud ja see on ka müügi põhjus.
Ettepanekud teretulnud.
7800.--
Kaasa saab "Laps pardal SAAB" uue kleepsu. HeavyMetal CD -plaadi või pileti rokikohvikus toimuvale metalkontserdile (Helloween, W.A.S.P.), -juhul, kui läheb kaubaks enne nimetatud üritust. Veel võin pakkuda lapse võrevoodit (nõuka-aegset), turvatooli.
Kaasa saab "Laps pardal SAAB" uue kleepsu. HeavyMetal CD -plaadi või pileti rokikohvikus toimuvale metalkontserdile (Helloween, W.A.S.P.), -juhul, kui läheb kaubaks enne nimetatud üritust. Veel võin pakkuda lapse võrevoodit (nõuka-aegset), turvatooli.