M: Saab 900 klassik / classic
Tuleb vist mõnedest asjadest/plaanidest loobuda , eesmärgiga 96 eel - ja värvimistöid rahastada selliselt, et igakuiste finatsvoogude stabiilsus ei mõjutuks. Üks võimalik ohvrikandidaat on ´87 klassik... Made in SE - Arlöv. Elulugu USA=>Holland=>Eesti.
NB - see auto on projekt, osaliselt lahti võetud ja hoiustatud, mitte sõidukorras...
NB - see auto on projekt, osaliselt lahti võetud ja hoiustatud, mitte sõidukorras...
jah tavaline 8 klapine H-mootor ja 5k manuaal - sama oli VIN-i järgi ka tehases. Mootoril oli kusjuures üle-eelmine omanik pritse maha võtnud ja ise karbussi peale pannud - tal oli see kurikuulus termorõhuklapp harja punaseks ajanud ( käivitumise probleemid ) . Mul on ka see olemas, ja veatus korras. Kuid karbussiga on uskumatult ökonoomne - maantee-kütusekulu sain haapsalust tartusse sõites reaalse, paagi-tagasi-täis-mõõtmise-meetodiga 6.7 L / 100km , täpselt nagu ka eelmine omanik müües ütles. Sissepritse muidugi ka olemas pealepanemiseks, täiesti töötava auto pealt ostsin. ühesõnaga - komplektne projekt , mõnesid asju isegi topelt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
väike selgitus minupoolt, miks tehing minu poolt tegemata jäi:
Hr part tegi mulle u2u pakkumise, millest keeldumine oleks rumalus olnud: hiljem asju täpsustades, sain teada, et see pakkumine ilma valuvelgedeta; ja ongi kõik, selliselt ei sobind.
Hr part tegi mulle u2u pakkumise, millest keeldumine oleks rumalus olnud: hiljem asju täpsustades, sain teada, et see pakkumine ilma valuvelgedeta; ja ongi kõik, selliselt ei sobind.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jah 250-300 euriga veel ATS valuvelgi kah kaasa andes oleks juba häbi hakanud ...
Mainin ühtlasi ka ära - ei, ma ei hakkaks teda ise ostjale korda seadma (u2u-ga on korduvalt küsitud). Seda autot tuleks võtta kui head projekti tõsisele klassikuehitajale, mis on komplektsest sõitvast autost lahti võetud ja varuosi juurde kogutud. Nädala-paariga teda valmis ei tee (kui see just omaette eesmärk pole).
Mainin ühtlasi ka ära - ei, ma ei hakkaks teda ise ostjale korda seadma (u2u-ga on korduvalt küsitud). Seda autot tuleks võtta kui head projekti tõsisele klassikuehitajale, mis on komplektsest sõitvast autost lahti võetud ja varuosi juurde kogutud. Nädala-paariga teda valmis ei tee (kui see just omaette eesmärk pole).