Tuleb vist mõnedest asjadest/plaanidest loobuda , eesmärgiga 96 eel - ja värvimistöid rahastada selliselt, et igakuiste finatsvoogude stabiilsus ei mõjutuks. Üks võimalik ohvrikandidaat on ´87 klassik... Made in SE - Arlöv. Elulugu USA=>Holland=>Eesti.
NB - see auto on projekt, osaliselt lahti võetud ja hoiustatud, mitte sõidukorras...
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: R Dets 04, 2009 13:37
Postitas part
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: N Juul 22, 2010 12:17
Postitas farmacoma
Ma küll tahaks seda.. Põihimõtteliselt juba pikemat aega mõtlen selle peale aga raha pole tekkinud nii palju :(
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: N Juul 22, 2010 12:24
Postitas Fabrik
Mis mootoriga?
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: N Juul 22, 2010 13:33
Postitas farmacoma
Mootor oli kui ma õigesti mäletan 8v i. 8 klapiline mehhaanilise pritsega.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: N Juul 22, 2010 15:37
Postitas part
jah tavaline 8 klapine H-mootor ja 5k manuaal - sama oli VIN-i järgi ka tehases. Mootoril oli kusjuures üle-eelmine omanik pritse maha võtnud ja ise karbussi peale pannud - tal oli see kurikuulus termorõhuklapp harja punaseks ajanud ( käivitumise probleemid ) . Mul on ka see olemas, ja veatus korras. Kuid karbussiga on uskumatult ökonoomne - maantee-kütusekulu sain haapsalust tartusse sõites reaalse, paagi-tagasi-täis-mõõtmise-meetodiga 6.7 L / 100km , täpselt nagu ka eelmine omanik müües ütles. Sissepritse muidugi ka olemas pealepanemiseks, täiesti töötava auto pealt ostsin. ühesõnaga - komplektne projekt , mõnesid asju isegi topelt.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: T Aug 23, 2011 14:04
Postitas farmacoma
Ma koguaeg mõtlen selle peale aga pole võimalust, nii et ostke ära, siis pole mul enam mille peale vesistada.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: R Sept 02, 2011 22:33
Postitas ivomets
kui sa ühe T-moootori kah päälekauba annaksid, siis ehitaks masina kokku.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: P Sept 04, 2011 16:33
Postitas ivomets
ma arvan, et teema võib sulgeda.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: L Sept 17, 2011 11:20
Postitas part
endiselt pakkuda hea projekt tõsisele klassikuhuvilisele
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: L Sept 17, 2011 13:16
Postitas ivomets
väike selgitus minupoolt, miks tehing minu poolt tegemata jäi:
Hr part tegi mulle u2u pakkumise, millest keeldumine oleks rumalus olnud: hiljem asju täpsustades, sain teada, et see pakkumine ilma valuvelgedeta; ja ongi kõik, selliselt ei sobind.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: K Sept 21, 2011 14:09
Postitas part
jah 250-300 euriga veel ATS valuvelgi kah kaasa andes oleks juba häbi hakanud ...
Mainin ühtlasi ka ära - ei, ma ei hakkaks teda ise ostjale korda seadma (u2u-ga on korduvalt küsitud). Seda autot tuleks võtta kui head projekti tõsisele klassikuehitajale, mis on komplektsest sõitvast autost lahti võetud ja varuosi juurde kogutud. Nädala-paariga teda valmis ei tee (kui see just omaette eesmärk pole).
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: T Okt 22, 2013 14:30
Postitas part
Up,
Üks hästisäilinud keha otsib tulist hinge ;)
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: E Juun 09, 2014 0:16
Postitas part
no mis sellega saab siis ? ootab endiselt huvilist liivapõrandaga kuivas ruumis. Ega neid juurde teki - 3a pärast hind juba teine.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: E Juun 09, 2014 18:29
Postitas farmacoma
:(
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: R Aug 15, 2014 13:20
Postitas part
350 euri ja ameerika ajalooga klassik on sinu. Ainuüksi kroomkannel ja lahtikäivad tagaküljeaknad on väärt 200.-
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: T Aug 19, 2014 19:18
Postitas part
Auto uue omaniku oma ja peagi teel uue kodu poole.
M: Saab 900 klassik / classic
Postitatud: P Aug 31, 2014 0:05
Postitas farmacoma
Auto uue omaniku oma ja peagi teel uue kodu poole.