9-5 Aero ostu soov
Terekest saabi rahvas mure või nii on uue auto otsimine sooviks nüüd 9-5 Aero 2001- üles
http://www.auto24.ee/used/773429
http://www.auto24.ee/used/785946
need on mõned mis nagu rohkem silma jäänud kes teab neist või on jäänud silma mõni kooraliku omaniku Aero siis ehk annad teada:eureka:
auto ost kuradi raske :wall:
http://www.auto24.ee/used/773429
http://www.auto24.ee/used/785946
need on mõned mis nagu rohkem silma jäänud kes teab neist või on jäänud silma mõni kooraliku omaniku Aero siis ehk annad teada:eureka:
auto ost kuradi raske :wall:
Ma ei ole päris kindel, mida ma näen, aga mulle tundub pildilt, et teisel autol on esisuportid ja kettad ka suuremad, kui tavalisel Aerol.Mis viitab sellele, et hirssimine ei ole piirdunud vaid pedaalikatete ja velgedega.Kas mitte ainult Trollile ei pandud neid suuremaid pidureid?...Meil on siin kindlasti üks Trollipidaja, kes on ilmselt end põhjalikumalt taustaga kurssi viinud ja teab rohkem sõna sekka öelda.
Kui see on nii, siis on see auto suisa rariteetne.Puudu on veel istmed.Kui ta on muus osas päris ehtne Troll, siis peaks selle kohta ka salongist ja mootorikattelt ka kirju leidma.
EDIT: Ei saanud netis kolamata jätta.Hirsch müüb kõiki asju muidugi eraldi- pedaali katteid, velgi ja ka pidurite kaht veriooni upgreiti, jne.See upgreit on odavam, kuna ei olnud näha ketaste sees aukusid.Aga ka selle eest küsitakse eesti rahas 25 tuhande kanti.Ja kui talle on tehtud viimase taseme perfomance tuning ehk aerudele tehti pähe suurimad hirsisarved ehk Trolliks, siis peaks see kajastuma ka autoga kaasas olevas raamatus ja tuhatoosi peal oleval Trolli kirjas.Klapikambrikaanel ma ka kõikidel trollidel seda kirja ei näinud.
Kui see on nii, siis on see auto suisa rariteetne.Puudu on veel istmed.Kui ta on muus osas päris ehtne Troll, siis peaks selle kohta ka salongist ja mootorikattelt ka kirju leidma.
EDIT: Ei saanud netis kolamata jätta.Hirsch müüb kõiki asju muidugi eraldi- pedaali katteid, velgi ja ka pidurite kaht veriooni upgreiti, jne.See upgreit on odavam, kuna ei olnud näha ketaste sees aukusid.Aga ka selle eest küsitakse eesti rahas 25 tuhande kanti.Ja kui talle on tehtud viimase taseme perfomance tuning ehk aerudele tehti pähe suurimad hirsisarved ehk Trolliks, siis peaks see kajastuma ka autoga kaasas olevas raamatus ja tuhatoosi peal oleval Trolli kirjas.Klapikambrikaanel ma ka kõikidel trollidel seda kirja ei näinud.
Ei saa täpselt aru, aga teise puhul peaks tegu olema nn "Performance" sarja Aeroga. Kus siis lisaks mootorile ka pidurid / veermik / vedrustus on Hirsch'i poolt moditud. Ja tegu on Trolli järglastega kuna Trollide tootmine mingil hetkel löpetati ära ja Troll'i nimi pandi vaid veel paarile üksikule Aerole mis alates kilomeeter 0 olid ümberehitatud.
Neid Performance & Performance R isendeid ehitati aga suvalise tahte järgi ka juba väheke söitnud Aerodele peale täpset vahet neil ei mäleta ...
Sip.
Neid Performance & Performance R isendeid ehitati aga suvalise tahte järgi ka juba väheke söitnud Aerodele peale täpset vahet neil ei mäleta ...
Sip.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Noh ... Võibolla ma eksin, aga minuarust ei ole need Trollid ja Troll R´id midagi nii über masinad. Head on nad kindlasti, aga ülehinnatud vms ..
Jah eks ta ole aga kõik ikka oleneb autost sest endal viletsad kogemused 3,0 dti-ga kus alguses nagu uus auto ja peale paari kuud üks hommik oli hooratta leevendi lahti ja tänus sellele ka käigukast oma valu saanud kokku 17 500 eek :wall:
käi ja logista palju tahad aga auto siseelu ei näe ainult paberil kirjas kui sedagi mõne auto puhul:freak:
käi ja logista palju tahad aga auto siseelu ei näe ainult paberil kirjas kui sedagi mõne auto puhul:freak:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Nii on .. täielik hooldusajalugu on esimene garantii ... seda palju just ei pakuta, aga tasub otsida .. ja se 17500 .. usu mind, see on kopikas , kui ostuga ämbrisse astud :(
Noh ... Võibolla ma eksin, aga minuarust ei ole need Trollid ja Troll R´id midagi nii über masinad. Head on nad kindlasti, aga ülehinnatud vms ..
Vaidleks vastu.Troll R on übervarustusega ja -alusvankriga.Maksavad ka järelturul überhinda.Coil-over amordid,K.A.W. vedrud,OEM Brembo kettad-sadulad,roostevaba 2,5" väljalase,Race-cat jne. Sisedisain väga maitsekalt tehtud.Päris suur turbokompressor jne.Ainus,mille üle võiks friik nuriseda,on T7 moditud tarkvara,kuid Hirsch teadagi ei saa enesele lubada "übersofte",kuna ta on Saabi nn. "kodutuunija",kes peab oma tegevusega tagama teatud piiridesse jäämist.
Olles ise omanud Troll R`i(praegune Factori masin,endine TROLL`i oma) julgen väita,et parim,mida Saabist saab teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Noh ... Võibolla ma eksin, aga minuarust ei ole need Trollid ja Troll R´id midagi nii über masinad. Head on nad kindlasti, aga ülehinnatud vms ..
Trionic juba jõudis ka kommenterida, aga sellistele pärlitele peab ikka veel takka kiitma.
Võib-olla ma KA eksin, aga MINUARUST ei olegi über masinaid olemas.Ja kuna neid ei olegi olemas, on nad ülehinnatud või muu selline.
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tervist!
Enne enda Aero soetamist käisin ka antud autosid uurimas ja mõne sõna saaksin siin sekka öelda :)
Esimest Pärnu autot uurides selgus, et see oli endine Europark töölise ametiauto ja korralik hoolde ajalugu oli olemas.
Mootor töötas viisakalt ja salong oli kena! Sõites igatahes kolinaid ei täheldanud.
Minul jäi see auto seetõttu ostmata kuna teatavad häirivad asjaolud olid tal küljes:
värviparanduste peale võib arvestada ~8k (esimene stange/kapott täielikult, juhipoolsel tagumisel uksel oli ka üks viisakas mõlk köndi kohal, parempoolne tagumine tiib (ka. tagumine uks) on mingit teravat asja saanud ja sügav triip on krundist läbi!
Pagasnik vajas ka rooste eemaldust.
Summuti oli paras roostekäkk.
Hind ei paindunud ka just väga palju!
Teist Tartu autot uurides oli esmamulje väga hea, auto nägi nii seest kui väljast hoolitsetud välja ning proovisõit oli igati positiivne. Nagu siin eelpool mainitud, siis antud Saabil olid suuremad piduri kettad ja sadulad, Hirschi veljed, summutijooks (kiirendusel tegi meeldivat heli) ja Hirschile mõned iseloomulikud tilu-lilud veel (armatuur/pedaalid).
Kahjuks puudusid tal vent istmed. Lisaks vasak xenon ei põlenud ja juhipoolne udutuli oli katki.
Määravaks sai asjaolu, et müüa jutu järgi on see auto avariivaba! LKF andmetel on sellel autol kirjas ~17 500 pauk.
Ma otsisin edasi ja sain sobiva lennuki :cool:
Enne enda Aero soetamist käisin ka antud autosid uurimas ja mõne sõna saaksin siin sekka öelda :)
Esimest Pärnu autot uurides selgus, et see oli endine Europark töölise ametiauto ja korralik hoolde ajalugu oli olemas.
Mootor töötas viisakalt ja salong oli kena! Sõites igatahes kolinaid ei täheldanud.
Minul jäi see auto seetõttu ostmata kuna teatavad häirivad asjaolud olid tal küljes:
värviparanduste peale võib arvestada ~8k (esimene stange/kapott täielikult, juhipoolsel tagumisel uksel oli ka üks viisakas mõlk köndi kohal, parempoolne tagumine tiib (ka. tagumine uks) on mingit teravat asja saanud ja sügav triip on krundist läbi!
Pagasnik vajas ka rooste eemaldust.
Summuti oli paras roostekäkk.
Hind ei paindunud ka just väga palju!
Teist Tartu autot uurides oli esmamulje väga hea, auto nägi nii seest kui väljast hoolitsetud välja ning proovisõit oli igati positiivne. Nagu siin eelpool mainitud, siis antud Saabil olid suuremad piduri kettad ja sadulad, Hirschi veljed, summutijooks (kiirendusel tegi meeldivat heli) ja Hirschile mõned iseloomulikud tilu-lilud veel (armatuur/pedaalid).
Kahjuks puudusid tal vent istmed. Lisaks vasak xenon ei põlenud ja juhipoolne udutuli oli katki.
Määravaks sai asjaolu, et müüa jutu järgi on see auto avariivaba! LKF andmetel on sellel autol kirjas ~17 500 pauk.
Ma otsisin edasi ja sain sobiva lennuki :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Tervist!
Kahjuks puudusid tal vent istmed. Määravaks sai asjaolu, et müüa jutu järgi on see auto avariivaba! LKF andmetel on sellel autol kirjas ~17 500 pauk.
Kusjuures see summa ei tähenda tegelikult midagi. Mul kunagi tagurdati parkivale autole sisse (vasak tagumine tiib). Mõlk oli väike, suurt värvikahjustust ei olnud aga kindlustusele läks see üle 15000.- maksma, sest pandi uus (arvatavasti vana) tiib, poleeriti terve auto, sees tehti keemiline pesu. Kõik tehti korda kindlustuse rahade eest.
Sellest järeldades võib see 17 000.- kindlustuse arve olla täiesti tühine (see muidugi ei pruugi siin nii olla...)
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tervist!
Kahjuks puudusid tal vent istmed. Määravaks sai asjaolu, et müüa jutu järgi on see auto avariivaba! LKF andmetel on sellel autol kirjas ~17 500 pauk.
Kusjuures see summa ei tähenda tegelikult midagi. Mul kunagi tagurdati parkivale autole sisse (vasak tagumine tiib). Mõlk oli väike, suurt värvikahjustust ei olnud aga kindlustusele läks see üle 15000.- maksma, sest pandi uus (arvatavasti vana) tiib, poleeriti terve auto, sees tehti keemiline pesu. Kõik tehti korda kindlustuse rahade eest.
Sellest järeldades võib see 17 000.- kindlustuse arve olla täiesti tühine (see muidugi ei pruugi siin nii olla...)
Selle auto puhul on see summa tõesti suht tühine kuid milleks siis ajada avariivaba auto juttu kui see tegelikult nii ei ole. Usaldust selline suhtumine ju ei tõsta :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab