O: Combi SAAB 2007.a.
Soovime firmale liisida al. 2007.a. ja ca´ 13K € / 204 000 EEKu piires (KM-ga) diisel SAAB Combit.
Kuna ees seisavad iganädalased baltimaade maanteed, siis vajame mugavat diisel (combi) sõiduautot.
Põlise VW grupi autodega kokkupuutununa vaatasin ka nüüd VW Passateid, aga need on kõik ligi 200T km läbisõiduga ja kuidagi väsinud olen VW Passatist ja Skoda Octaviast. Liigub neid ka juba miljon meie teedel. VW 2.0 diisli ja katalüsaatoriga on pidev kala + DSG kk hooratas tekitab probleeme.
Saabist tean, et on sõidumugavuselt ülimugavad ja turbodega mingi kamm ))) Turbo eest on vennad palju raha plekkinud.
Saabivõhikuna otsustasin nüüd foorumlastelt ostuabi paluda.
Vajan mugavat sõiduautot, ökonoomset, mahukat, soovitavalt xenon tuledega. Pirni hinda ja vastupidavust ma ei tea, kuulaks teadjamaid. Manuaal v automaat käigukast(?), mul vahet pole. Pöörded võiks maanteel madalad olla ja mootor vaikne. Kiirust (ca´140km/h) saab suvel leedu kiirteel kasutada.
Millist (SAAB) autohooldust võib eestis usaldada? Hooldust ja varuosa on autole ju vaja. Varuosa hinnad vast MB hinnaklassist pole. B grupi juppe ka liigub? Mis on kuluvamad osad?
http://www.importauto.ee/ tõukab ka paari SAABi. Vast ei ole mõned saksamaa või rootsi taksod.
Kuna ees seisavad iganädalased baltimaade maanteed, siis vajame mugavat diisel (combi) sõiduautot.
Põlise VW grupi autodega kokkupuutununa vaatasin ka nüüd VW Passateid, aga need on kõik ligi 200T km läbisõiduga ja kuidagi väsinud olen VW Passatist ja Skoda Octaviast. Liigub neid ka juba miljon meie teedel. VW 2.0 diisli ja katalüsaatoriga on pidev kala + DSG kk hooratas tekitab probleeme.
Saabist tean, et on sõidumugavuselt ülimugavad ja turbodega mingi kamm ))) Turbo eest on vennad palju raha plekkinud.
Saabivõhikuna otsustasin nüüd foorumlastelt ostuabi paluda.
Vajan mugavat sõiduautot, ökonoomset, mahukat, soovitavalt xenon tuledega. Pirni hinda ja vastupidavust ma ei tea, kuulaks teadjamaid. Manuaal v automaat käigukast(?), mul vahet pole. Pöörded võiks maanteel madalad olla ja mootor vaikne. Kiirust (ca´140km/h) saab suvel leedu kiirteel kasutada.
Millist (SAAB) autohooldust võib eestis usaldada? Hooldust ja varuosa on autole ju vaja. Varuosa hinnad vast MB hinnaklassist pole. B grupi juppe ka liigub? Mis on kuluvamad osad?
http://www.importauto.ee/ tõukab ka paari SAABi. Vast ei ole mõned saksamaa või rootsi taksod.
Autohooldustest usaldaks Saabainti, vennad ammu Saabidega tegelevad ja sie ka nendega sõidavad. Veel variant on Audacer. Kui raha rohkem, siis Viking. Mingeid trooste jme garaazikaid ei soovitaks.
Importauto sõidukid tunduvad usaldusväärsemad olla
Importauto sõidukid tunduvad usaldusväärsemad olla
Omade kogemuste põhjal usaldaks autohooldustest just Troost Autot ja Audacer Teenindust ning kui raha rohkem, siis VikingMotors.
Troosti mingiks garaažikaks kutsuda, mida veel? Tõesti, kui ei tea, tasuks pigem suu kinni hoida!
See, et Saabianti juba ammu tegeleb minu arvates eriti ei loe, kui on suht noor kaader, kes probleemidesse ei süvene või ei taha, ei oska.
Troosti mingiks garaažikaks kutsuda, mida veel? Tõesti, kui ei tea, tasuks pigem suu kinni hoida!
See, et Saabianti juba ammu tegeleb minu arvates eriti ei loe, kui on suht noor kaader, kes probleemidesse ei süvene või ei taha, ei oska.
aitäh, et on läinud kohe puusalt tulistamiseks. Sõbrad, kiitke kui on kiita. Kui mõnda teenindust tahaks vähem kiita, siis võib ta soovitatavate autoteenindustest välja jätta :))
Kõigepealt tuleb mul SAAB leida, siis on mida hooldada :))
Sobivusel võime ka 2006 aasta masinaga tutvust teha.
Variante, häid soovitusi palun. Kui läheb kaubaks, siis pakun soovitajale proovisõitu ja teen tugeva lõuna välja.
Kõigepealt tuleb mul SAAB leida, siis on mida hooldada :))
Sobivusel võime ka 2006 aasta masinaga tutvust teha.
Variante, häid soovitusi palun. Kui läheb kaubaks, siis pakun soovitajale proovisõitu ja teen tugeva lõuna välja.
Siin Ostuabi teemasid
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15899
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15690
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11968
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11417
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11297
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10164
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9701
Hea lugemist :cool:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15899
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15690
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11968
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11417
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11297
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10164
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9701
Hea lugemist :cool:
www.tmuuga.eu
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jätkem siin see fleim küll ära. Inimene otsib autot omale hetkel. Remondikoha otsustab ta ilmselt ise ja hiljem, kui on siit teemast kõigi andmed vaadanud ja nendega suhelnud, kui vajadus tekib.
Tänud Cyber. Paarile küsimusele ma siiski tahaks vastust saada:
"Vajan mugavat sõiduautot, ökonoomset, mahukat, soovitavalt xenon tuledega. Pirni hinda ja vastupidavust ma ei tea, kuulaks teadjamaid. Manuaal v automaat käigukast(?), mul vahet pole."
Millistest diisel mootoritest võiks eemale hoida ja miks? Kelle diisel mootorid on SAABil?
Ökonoomsus on üks, aga kiirendamisel ja möödasõidul võiks mootor olla ergas.
Kui ma pikki vahemaid ei peaks triikima, siis ErQ SAAB 9-5 Aero 2005.a. oleks minu praegune lemmik.
Keegi raudselt võtab kuskilt selle auto ostuks metsa maha.
"Vajan mugavat sõiduautot, ökonoomset, mahukat, soovitavalt xenon tuledega. Pirni hinda ja vastupidavust ma ei tea, kuulaks teadjamaid. Manuaal v automaat käigukast(?), mul vahet pole."
Millistest diisel mootoritest võiks eemale hoida ja miks? Kelle diisel mootorid on SAABil?
Ökonoomsus on üks, aga kiirendamisel ja möödasõidul võiks mootor olla ergas.
Kui ma pikki vahemaid ei peaks triikima, siis ErQ SAAB 9-5 Aero 2005.a. oleks minu praegune lemmik.
Keegi raudselt võtab kuskilt selle auto ostuks metsa maha.
2.2 diislid on probleemsemad, aga nii uutel neid enam peal ei olegi. Praegu ainult 1.9 TiD või 9-3 pakutakse ka TTiD(kahe turboga) Peaks see Fiati toodang olema, kui nüüd õigesti mäletan. Manuaal on kindlasti erksam kui automaat ja ka nõks ökonoomsem. Eks keegi kes omab TiD räägib sulle erksusest. Kahe turboga versiooni kohta pole midagi kuulnud, neid on suhteliselt vähe. Ise eelistaksin 9-3 9-5 ees.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pikka otsa sõites kulutab bensukas (pole vahet kas kõige lahjem või Aero) 7-8 liitrit sajale (ühtlasel sõidul). Alla 10 igatahes. Diisel ilmselt kusagil 6-7 (9-5 puhul). Isegi 3.0 diisel saab sellega hakkama, aga see Izusu mootor on pisut problemaatiline. Sõidab hästi, kui sõidab, aga kui hülsid ujuma hakkavad, siis on väga kallis remontida. Ma muidugi ei tea, mis ajani seda 3.0 diislit pakuti ja kas seda üldse 2007+ saadaval oli...:red:
siis võiks seda torkida küll. Palun kommentaare. Andmed on lehelt http://www.importauto.ee/
Mark ja mudel: Saab 9-3 Vector Sport Combi (jaanuari teisel nädalal saabuv)
Keretüüp: universaal
Esmane reg.: 2007 (selgus, et esm.reg. 2006 nov.) :(
Värvus: must met.
Odomeeter: 95 000 km hooldusraamat
Hind: 12 990 EUR ehk 203 249,33 EEK
Hind sisaldab KM 20%
Uste arv: 5
Istekohti: 5
Mootor: 1.9 TID (110 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal 6-käiku
Kütus: diisel
Mark ja mudel: Saab 9-3 Vector Sport Combi (jaanuari teisel nädalal saabuv)
Keretüüp: universaal
Esmane reg.: 2007 (selgus, et esm.reg. 2006 nov.) :(
Värvus: must met.
Odomeeter: 95 000 km hooldusraamat
Hind: 12 990 EUR ehk 203 249,33 EEK
Hind sisaldab KM 20%
Uste arv: 5
Istekohti: 5
Mootor: 1.9 TID (110 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal 6-käiku
Kütus: diisel
Carcomi ja Importauto autod on silmale peris nuumatavad.
Carcom 9-5 http://www.carcom.ee/prod.php?l=ee&p=391#d
Importauto 9-5 http://www.auto24.ee/used/800570 (nüüd müüdud, aga mitte mulle ).
9-5 automaat on 5 käiguline? 9-3 automaat vist oli 6 käiguline. Manuaal sobib ka.
Nüüd ongi dilemma. Kas 9-3 või 9-5? Ise olen selline 190cm mees, a 9-3 rooli taga oli olla OK.
Vahel küll on kolmekesi sõitmist, aga seda suht harva. Triigin maanteed palju ka pimedal ajal, enamasti üksi. Diisel lennukit on vaja.
Carcom 9-5 http://www.carcom.ee/prod.php?l=ee&p=391#d
Importauto 9-5 http://www.auto24.ee/used/800570 (nüüd müüdud, aga mitte mulle ).
9-5 automaat on 5 käiguline? 9-3 automaat vist oli 6 käiguline. Manuaal sobib ka.
Nüüd ongi dilemma. Kas 9-3 või 9-5? Ise olen selline 190cm mees, a 9-3 rooli taga oli olla OK.
Vahel küll on kolmekesi sõitmist, aga seda suht harva. Triigin maanteed palju ka pimedal ajal, enamasti üksi. Diisel lennukit on vaja.
Endale tahan ka lähitulevikus universaali praeguse sedaania semel, ja ikka 9-5, kuna 9-3 on lihtsalt väike minu ja mu pere jaoks=) Pagasiruum ka
9-5 toodeti küll kaua, aga tänu selelle tehnoloogia läks paremaks, ei ole "esimese aasta" auto
9-3 puhul meeldib mulle see, et 6 käik on olemas
9-5 toodeti küll kaua, aga tänu selelle tehnoloogia läks paremaks, ei ole "esimese aasta" auto
9-3 puhul meeldib mulle see, et 6 käik on olemas
Minule on jäänud mulje,et 6 käik on müügiargument! On kätte sattunud auto,millel 6 käiku,aga arusaam ja otstarve jäi sellest puudulikuks!
Kui teemasse,siis 9-5ga trassil,see ei vaja kommentaare!Seda peab kogema!
Kui teemasse,siis 9-5ga trassil,see ei vaja kommentaare!Seda peab kogema!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
...Nüüd ongi dilemma. Kas 9-3 või 9-5? Ise olen selline 190cm mees, a 9-3 rooli taga oli olla OK.
Vahel küll on kolmekesi sõitmist, aga seda suht harva. Triigin maanteed palju ka pimedal ajal, enamasti üksi. Diisel lennukit on vaja.
Mina olen mõni cm pikem ja mahun ka mugavalt mõlema auto rooli taha. 9-3 salong on väiksem põhiliselt tagaistme põlveruumi osas. 9-3 pakiruum on ka 9-5 omast oluliselt väiksem! Pikka otsa olen sõitnud vaid 9-5-ga, 9-3-ga mitte (selle eelkäija 900 ei tule ilmselt arvesse, istmed pole päris samad). 9-5 aeroga sõitsin Rootsi kiirteel ~700 km järjest kui mitte arvestada üht söögi- ja üht pissipeatust. Väga hea oli. Talvel muudab ESP (stabiilsuskontroll) 9-5 väga stabiilseks. Ilma selleta kipub vahel saba liputama.
Ma arvan, et ära nende aastanumbrite pärast väga põe, vähe sõitnud ja hästi hooldatud auto on rohkem väärt kui uuem number teh.passis.
Ma ei tea kas Saabi ksenoonid on oma hinda väärt võrreldes tavatuledega? Olen kuulnud et kehvakesed on. 9-5 tavatuled on IMO nii head et mina (prille ei kanna) ei oska küll ksenoone tahta.