Tere!
On huvi kaldninaga Saab 900 classicu vastu. Varasemalt Saabi omanud pole, kuid alati on ostuplaanid olemas olnud. Nüüd kevade tulles on aeg ka üks hankida.
Loen ennast hoolsaks autoomanikuks - et keda müüdava auto tulevane kohtlemine huvitab, siis teadmiseks
Võib ka remonti vajav olla. Järgi olen nõus sõitma üle Eesti. Kõik pakkumised on oodatud, kuid kere poolest olen eriti huvitatud:
*Kaldninaga (88-93)
*Kolmeukseline
*Luukpära
Oleks tore, kui hind üle 1000€ ei küündiks. Olenevalt auto seisukorrast võib muidugi ka kõrgemast hinnast rääkida.
Lugupidamisega,
Jaan-Matti Saul
Tel: 5800 5660
JaanMatti@gmail.com
O: SAAB 900 classic (88-93) - Kuni 1000€
No see on nüüd küll nii laialivalguv küsimine, ilmselt ei tea inimene isegi, mida tahab ....
Püstninaga (1978-1987) või kaldninaga (1988-1993)?
Sedaan või luukpära?
Kahe, kolme, nelja või viieukselist?
Vabalthingava või turbomootoriga?
Karpaga või pritsega?
4 või 5-käigulise manuaalkastiga või hoopis automaadiga?
Mu meelest on mõnedki klassikud siinsamas foorumis juba mõnda aega vähemalt passiivses müügis.
Kui aega ja oskusi teha tõsisemalt remonti enne sõitist, siis võiks otsida kasutaja part-i pooleli jäänud projektika kuulutust, aga kui kohe sõita tahetakse , siis ivometsal on üks pakkuda ja kindlasti leiab mõne veel, kui siin müügikuulutustes sügavamalt kaevata ja ka klassikuomanike teemad üle käia. Aga ega neid (siin) enam palju ole ning ilmselt hakkab korras klassik nüüd iga aastaga juba rohkem maksma.
Püstninaga (1978-1987) või kaldninaga (1988-1993)?
Sedaan või luukpära?
Kahe, kolme, nelja või viieukselist?
Vabalthingava või turbomootoriga?
Karpaga või pritsega?
4 või 5-käigulise manuaalkastiga või hoopis automaadiga?
Mu meelest on mõnedki klassikud siinsamas foorumis juba mõnda aega vähemalt passiivses müügis.
Kui aega ja oskusi teha tõsisemalt remonti enne sõitist, siis võiks otsida kasutaja part-i pooleli jäänud projektika kuulutust, aga kui kohe sõita tahetakse , siis ivometsal on üks pakkuda ja kindlasti leiab mõne veel, kui siin müügikuulutustes sügavamalt kaevata ja ka klassikuomanike teemad üle käia. Aga ega neid (siin) enam palju ole ning ilmselt hakkab korras klassik nüüd iga aastaga juba rohkem maksma.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
No see on nüüd küll nii laialivalguv küsimine, ilmselt ei tea inimene isegi, mida tahab ....
Püstninaga (1978-1987) või kaldninaga (1988-1993)?
Sedaan või luukpära?
Kahe, kolme, nelja või viieukselist?
Vabalthingava või turbomootoriga?
Karpaga või pritsega?
4 või 5-käigulise manuaalkastiga või hoopis automaadiga?
Mu meelest on mõnedki klassikud siinsamas foorumis juba mõnda aega vähemalt passiivses müügis.
Kui aega ja oskusi teha tõsisemalt remonti enne sõitist, siis võiks otsida kasutaja part-i pooleli jäänud projektika kuulutust, aga kui kohe sõita tahetakse , siis ivometsal on üks pakkuda ja kindlasti leiab mõne veel, kui siin müügikuulutustes sügavamalt kaevata ja ka klassikuomanike teemad üle käia. Aga ega neid (siin) enam palju ole ning ilmselt hakkab korras klassik nüüd iga aastaga juba rohkem maksma.
Otseselt suuri eelistusi pole - meeldivad kõik klassikud Kuid veidi panid mind mõtlema küll. Peaks vist jah veidi rohkem defineerima, mida otsin. Vaatasin pakkumisi ka rootsist ja seal tundub valik palju suurem (ja odavam) olevat. Ehk tuleb Eestisse mõni Saab juurde hoopis ;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu arust pole rootsis juba ammu miskit kobedat isegi enam-vähem hinnaga võtta. sama ka saksast.
eks neid seal vahest neid ikka ka liigub, aga siis tuleb väga kiireslt tegutseda!
muidugi ma räägin turboklassikutest.
eks neid seal vahest neid ikka ka liigub, aga siis tuleb väga kiireslt tegutseda!
muidugi ma räägin turboklassikutest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.