TEre vaatasin siin http://www.auto24.ee/used/818491
tekkis kohe huvi aga pikemalt pilte vaadates ei ütleks et see Hirch on :nono:
1 pedaale vaadates siis on need tavalised mite hirchi omad või mis.
Aga on äkki keegi vaatamas käinud :eureka:
K: Saab 9-5 AERO hirch performance 225kW
Hirsch pakub ju oma kõiki tooteid eraldi, see tähendab, et klient valib ise mis ta oma auto külge tahab. Antud autol peaks olema Hirschi soft (mis annab Aero 184 kW-st 225kW), veljed ja äkki ka väljalaskes midagi.
EDIT: Jõuti juba ette:D
EDIT: Jõuti juba ette:D
seda kü,ll et saad ise komplekteerida . '
auto näeb hea välja aga kurat see Uno Auto niipalju kui ma tean siis kõigile midagi ette on jäänud selle firmaga ja kas siit foorumist on see nimi ikka mitmeid kordi läbi käinud ja mitte just heade sõnadega:mad:
auto näeb hea välja aga kurat see Uno Auto niipalju kui ma tean siis kõigile midagi ette on jäänud selle firmaga ja kas siit foorumist on see nimi ikka mitmeid kordi läbi käinud ja mitte just heade sõnadega:mad:
Kui see on õige Hirsch , siis peaks sellel olema vastav dokument, mis kinnitab et sel autol on vahetatud soft, ja turbo , jne. Vastusel juhul võibolla temal on ainult veljed Hirschi omad, kuid üldiselt auto on tavaline Aero , ehk 184 kw.
Hirsch'i lisade tellimine oli täiesti individuaalne, kõikidel ei olegi neid "pedaalikatteid" ja armatuurlaual "carbon" imitatsiooni. Sellel teisel autol mille kasutaja KorK välja tõi, on paigaldatud "Tuuning" hilisemalt. Turbo on tavaline aero oma, aga ülejäänud jubinad, väljalase, veljed, pidurid, "edevuselisad" on Hirsch ja see auto kuulub ühele siinsele kasutajale.
Ise ma väga ei valiks hirschi, sest minumeelest on sellele käigukastile see power liig mis liig.
Ise ma väga ei valiks hirschi, sest minumeelest on sellele käigukastile see power liig mis liig.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Hirschil minu teada Mitsu TD04HL turbole 225kW softi pole. Vähemalt pole aastate jooksul näinud. Kui mitsut kasutades GT28BB soft peale lastud, siis 225kW seal kindlasti pole.
Vahet pole, kui palju kilovatte on. Need käigukastile liiga ei tee. Oluline on vääne madalas otsas, mis reeglina kasti tapab.
Vahet pole, kui palju kilovatte on. Need käigukastile liiga ei tee. Oluline on vääne madalas otsas, mis reeglina kasti tapab.
Kui sa mõtled meie vana ehk praegust Factori Trolli siis seal on asi tavalisest Aero turbost ikka väga kaugel:cool:
Jutt käis sellest autost:
http://www.auto24.ee/used/785946
E: Võib-olla mäletan valesti, ehk oli sellelgi siiski gt turbo