Probleem käikudega

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
tommmm
Postitusi: 7
Liitunud: E Okt 11, 2004 9:25
Asukoht:
Auto:

#1

N Okt 20, 2005 10:42

Tere
Mul selline jama saab 96ga, et kui sõitma hakkan, ei lähe käigud hästi sisse aga , kui juba psiut sõidetud on asi ok.

Kas õli on kägukastis vähe või on õli viskoossus vale viiamti sai muidugi mingisugust vähemalt 10 aasta vana õli sisse pandud

Kas Tartus on mõni inimene, kes oleks nõus minu saab 96 remontima. peamiselt keretööd, pidurid ja natuke veel nipet näpet.
Juhul kui oleks keegi siis võisk auto üle vaadata ja hinan paika panna umbes.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

N Okt 20, 2005 10:57

yks võimalus, et sidur ei lahuta korralikult. seda tuleks reguleerida käigukasti kyljes olevast regulaarimise poldist.

teine võimalus on hoovastiku kyljes oleva ristliigendite kinnituspoldid lahti või hoopis koonuspoltide asemel valed poldid ja sellest tingitud ebatäpsus.
kolmas võimalus on roolikyljes oleva hoovastiku sees oleva puksi ära kulumine, ära nihkumine, või roolihoovastikku kinnihoidva poldi lahti tulemine
96 tagapidurite juures tähelepanu pöörata reguleerimispoldile, millega klotside vahekaugust trumlitega reguleeritakse.
tavaliselt klotsid ja trumlid kulunud ja reg. polt kinni roostetand ja siis kipuvad silindrid pidurdamise puhul välja tulema ja õnnetus käes.
keretöid huvist võiks teha , aga asun mitte tartus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#3

N Okt 20, 2005 13:05

õhuta sidur läbi, timmi sellest kandilisest poldikesest (parempoolsel küljel, ettevaatust - poldi kaudu regulling on tundlik!) nii palju peale et kummilutu all asuva töösilindri (vasakul) hoovakese vaba telglõtk oleks 2.5 kuni 4 mm vahemikus (see on tegelikult vedrupinge all, lõtku tajumiseks pead lükkama veidi jõudu rakendades ettepoole suunas, siduripedaal peab olema üleval asendis). mida väiksemaks saad lõtku seda paremini hakkab sidur lahutama, kuni libisema hakkamiseni välja. nii et ikka 2.5 kuni 4 mm!

Kui valad käigukasti 10 a vanust õli siis on ka väike kahtlus mul põues et küllap sama vana on su pilli paagikestes ka DOT (hydr vedelik), mis ei lähe kohe mitte. DOT vaheta välja (sobib nii dot 3 kui 4, ei maksa eriti midagi). Hüdrosüsteemide häiretes on suur osakaal vanaks läinud DOTil, mida pole viitsitud vahetada.

teine asi - sul on mingi kammaijaa õli tal sees. 96 kast ei muutu enne kapriisseks kui ikka kliima juba jahe/külm on .vaheta õli välja. Liiga paksu käikariõli tunnus 96 puhul on probleemne käiguvahetus I-lt käigult II-le. 70w80 vist käib talle, peast ei mäleta.

edit (igaks juhuks): nüüd tekkis mul põue juba uus väikene lisakahtlus. äkki ka mootoriõli on vana sees, u. mingi "veel soomest toomise aegne"?. Ei, tupsud - nii ei käi kohe mitte ;) paljalt uue õli valamisega ei pääse kohe kindlasti mitte - umbes õlifilter laseb rahumeeli klapi kaudu kruusal-rauapurul saalede vahel diskot tantsida (praegast siin enda pilliga just selle pärast hobusevaeva näengi - kõik saaled, õlipumbaplaadid, tööpinnad jms träna on juba korralikult "üle tati " saanud ja asi vajab üle silumist- põhjuseks eelmiste mehikeste poolt sooritatud musta õliga sõitmine või siis filtrivahetuseta õlivahetus...)
Vasta