Saab 96 väline tuuning

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#1

E Dets 05, 2005 8:46

ülevalt teisel pildil (kollane küülik) on tõesti täiuselähedane proportsiooni ja rühi kombinatsioon, kuri küülik! Ma esialgses ehitusõhinas plaanisin korraks ka enda pillil stangedest loobuda, kuid küüliku nina on tegelikult ilma stangeta täiesti nõrk - väike toks ja kohe läheb radikas. kõige alumine pill (matt must "american weekend" lincoln-saab) on iseenesest küll pool-pornolt tehtud, kuid idee on tegelt super. Panen siia kah ühe, hr Mart96 poolt jäädvustatud 96 pildi , kus tõsisemat laadi plekkrätsepa töö on andnud uskumatu tulemuse:

Lisatud failid
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 05, 2005 9:14

Hommikut! See 90. alguse muudetud välimusega 96 oli ilmselt fotograaf Martin Vuksi roosa, ninaleekidega sõiduk. Ehitas teine mitu aastat oma autot, kusjuures mitte üksnes välimust, nagu tavaliselt tehakse, vaid hoidis ka kapotialuse võimalikult heas korras. Minuteada müüs ta Saabi paarikümne tuhandega mingile noortegängile, kes teda siis autoturul müütamas käisid. Turuplatsil sõideti auto taguots sisse, aga tõmmati uuesti sirgeks. Paar aastat nägin seda autot tihti Tartu maanteel mitte just kõige määrustepärasemalt liiklemas. Veel aastakese hiljem leidsin masina müügikuulutuse peale üles. Vedeles Kuimetsa kandis ühe talu aiaservas ja oli üsna nutuses seisus. Mootorist oli võetud viimanegi välja, kere roostetas mis mühises ja Martini paigaldatud helehall nahksisu oli muutunud õli-pori-rasvahalliks. Kurb vaadata sellises seisus autot, mida mõni aasta varem hoopis teistsugusena nägin. Küsiti 10000 krooni, kas keegi selle raha ka välja käis - vaevalt. Rohkem pole toda roosat enam näinud. Kui masin veel alles on, siis nüüdseks juba 5 aastat rohkem roostes...
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 05, 2005 10:11

Sellest on tegelt tõesti kahju, et see antitiib koos pagasiluugiga ära müüdi. Kuigi pisut rullnokalik lähenemine, sobis see nagu rusikas silma auku selle tagaotsa disainiga. Kui keegi foorumlastest aga on sellist kusagil-kellegil näinud siis võiks teada anda. Äkki seisab ka kuskil aia nurgas ja ootab õnnetult, et keegi ta päästaks :(
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#4

E Dets 05, 2005 15:00

Muide;)
väike viktoriiniküsimus: mis auto tiivaservadest on tehtud Mika Tissari mustal need laiendid(porikoopaservad)?

Üldiselt olen autot näinud, katsund ja töö kvaliteet on ikka jahmatavalt hea-suu ununeb lahti vaadates.

Ja vastust eelpoololevale küsimusele tean ka-tema enda käest küsisin. Ja kasti kohta ütles, et see on ka isearetatud, raudkorpuses-neid kasutati rallivariantidel.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#5

E Dets 05, 2005 15:47

Muide siin veel paar pilti
http://www.album.ee/mart96
Ei oska neid siia otse panna ja seal albumis läks ka segi-üks on eraldi ja paar on saab96 all, aga noh klikkige ja leiate;)

see üks pilt kui ingliskeelset teksti uskuda, on Sixten Sasoni nägemus 96 face liftist-ma usun, et kõik 96 sõbrad oleks hea meelega sellist autot näinud tootmises.

beezh on soomlase madalaks lastud ja punane on kurat teab kust-tähelepanelik vaataja leiab punase taga ka vanameistri enda seismas;)
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#6

T Dets 06, 2005 15:07

siin siiani kõige vingem 96, mida minu silmad näinud;)

täitsa minu maitse
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=69
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#7

T Dets 06, 2005 15:31

Ja siin täitsa masendav pilt
jube vaadata-psar tuleb silma
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=206966
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

T Dets 06, 2005 18:43

aga mulle kõige rohkem meeldib yks 95, mil katus madalamaks lastud. kuskil kokkutuleku pilidi oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#9

N Jaan 05, 2006 23:52

Seda minagi Mart96 käekirja ära tundsin ;) aga ära hoia vaka all, Sul ilusaid pilte veel..ka sellestsamast Porsche-Saabist :P Mullegi oled aastate jooksul mitmeid ilusaid albumeid kinkinud :notworthy:
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#10

R Jaan 06, 2006 8:30

krss kas sul selle 2 v4 mootori teema kohta rohkem pole infot (pilte, juttu jms)?
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#11

R Jaan 05, 2007 10:34

Oi raisk, see on tõesti väga sarnane 96-le! Aga mis masinaga tegu on? Äkki õnnestuks eestimaale ka üks eksemplar tuua.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#12

R Jaan 05, 2007 10:36

See on GM EV-1
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#13

R Jaan 05, 2007 10:56

Kui mul nüüd ajakirjandusest loetu õigesti meeles on, siis oli see GM EV-1 oma aja kohta väga progressiivne elektriauto mida üritati juurutada eelkõige Californias ja millel ei läinudki nii halvasti. Siis aga mingil põhjusel (ilmselge kütusemüüjate lobitöö) korjas GM kõik need autod kokku ja need pidid seisma kuskil meerikamaa romulaplatsil. Kurb lugu igatahes.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#14

K Aug 29, 2007 20:02

Algselt postitas: AndrusFJR
Kui mul nüüd ajakirjandusest loetu õigesti meeles on, siis oli see GM EV-1 oma aja kohta väga progressiivne elektriauto mida üritati juurutada eelkõige Californias ja millel ei läinudki nii halvasti. Siis aga mingil põhjusel (ilmselge kütusemüüjate lobitöö) korjas GM kõik need autod kokku ja need pidid seisma kuskil meerikamaa romulaplatsil. Kurb lugu igatahes.

Natukene rohkem juttu siit
http://www.epl.ee/?bosa=360176
:drive:
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#15

K Aug 29, 2007 21:56

ja lõik Ekspressi elektriautode artiklist

Pulbriks jahvatatud elektriautod:
GM EV1 – toodeti USAs 1996–1999, hoolimata meeleavaldustest kutsuti omanikelt tagasi ja hävitati
Toyota RAV 4 EV – USA turul 1997–2002, vastutulekuna klientidele kõiki eksemplare ei hävitatud
Honda EV Plus – 1997–1999, tehti pulbriks, kui Jaapani autotootja avastas, et tegu on tegelikult hooldusvaba sõidukiga, millele ei lähe varuosi vaja mitte iga 20 000 km, vaid ligi miljoni kilomeetri läbimise järel
Allikas: www.zev.ee
.J.P.
Postitusi: 9
Liitunud: N Jaan 01, 2009 17:32
Asukoht:
Auto:

#16

T Jaan 06, 2009 16:54

a mulle meeldib kõigerohkem see punane http://www.kolumbus.fi/toni_koskinen/saab_96.html
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

T Jaan 06, 2009 16:59

teostus paistab päris Ok, aga kujundus ja jooned ehk disain on sobimatu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
.J.P.
Postitusi: 9
Liitunud: N Jaan 01, 2009 17:32
Asukoht:
Auto:

#18

K Jaan 07, 2009 11:30

see 96 on kuskil soome foorumis ka üleval kus ta teeb seda algusest lõpuni aga ma ei leia seda enam mingi põrnika tiib on taha pandud, siis angel tuled olid vahepeal ees
jaanes
Postitusi: 16
Liitunud: T Dets 13, 2005 12:54
Asukoht:
Auto:

#19

T Jaan 20, 2009 15:30

väline tuning pole oluline sisu on, oluline oń et õli ei tohi võtta mootor palju, ja edasi peab kah hästi kakkuma ja roostetamine pole soovitav. head amortikad peavad kah olema ja kõrgendatud vedrud et kinni ei jääks
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

T Jaan 20, 2009 15:43

Laiemaks tehtud originaal veljed, madaldus, custom salong, varjatud elektrilisad, viisakas audio, vaikne salong, kapoti all võiks ka midagi erksamat olla kuigi poleks ka originaalil viga;)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#21

T Jaan 20, 2009 17:12

OT: jaanes, sa oled juba muldvana liige. Bronni endale 21-22 veebruar ära. Saame kokku ja räägime tuunimisest!
jaanes
Postitusi: 16
Liitunud: T Dets 13, 2005 12:54
Asukoht:
Auto:

#22

T Jaan 20, 2009 17:26

oot
suur ma pole 60ndgi veel ega ma pole nagu tõnu ju
EnnSvensson
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
Asukoht:
Auto:

#23

T Veebr 10, 2009 21:26

Algselt postitas: jaanes
väline tuning pole oluline sisu on, oluline oń et õli ei tohi võtta mootor palju, ja edasi peab kah hästi kakkuma ja roostetamine pole soovitav. head amortikad peavad kah olema ja kõrgendatud vedrud et kinni ei jääks


Jaanes,sul on jah vedrud maru vajund.Meil külas ka ühel mehel(vist oligi Tõnu) olid ka vedrud vajund ja põhi madalal.Sõitmise ajal tagus hullult,teed on meil ju kehvad.Poe juures ei saandki ust lahti ,oli uksed küljekarpidega kinni neetind.Klaasid ka enam alla ei käind.
Sõitis kuivati juurde.Seal mehed(üks oli vist einar) andsid Tõnule läbi põhja roostetand augu kuvalda ja mutrivütmed.Tõnu võttis esiistmed lahti ja tagus karbid sirgeks tagasi.Alles pealelõunal sai välja.
Nüüd käivadki kõik Einari juurde.Einar keevitab vedrudele poolteist pööret vanavolga vedru otsa,et kõik ikka poe ees autost välja saaks.
Sa Jaanes Tõnu tunned,ta teab Einarit.Hommikuti on nad poe juures.Lepi Einariga kokku,saad kah ilma hirmuta poes käia!
.J.P.
Postitusi: 9
Liitunud: N Jaan 01, 2009 17:32
Asukoht:
Auto:

#24

P Mär 01, 2009 17:18


Lisatud failid
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#25

E Mär 02, 2009 22:22

Oi, kodumaine või? Angeleyes pole vast päris 96 teema, aga muus osas mulle selline esiotsa lahendus täitsa meeldib :thumb:
Vasta