Kas SAAB 96 mootorit saab vahetada võimsama vastu?

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
jonx30
Postitusi: 2
Liitunud: R Apr 14, 2006 13:39
Asukoht:
Auto:

#1

R Apr 14, 2006 13:46

tere saabi sõbrad.kas annab fordi V4- ja mingi võimsa ja äkilisemaga välja vahetada.kui kellegil on konkreetseid pakkumisi olex need teretulnud
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

R Apr 14, 2006 14:41

fordi v6 läheb ilusti saabi kasti otsa. ja nende valik olenevalt võimsusest suur.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jonx30
Postitusi: 2
Liitunud: R Apr 14, 2006 13:39
Asukoht:
Auto:

#3

K Apr 19, 2006 20:52

kasti otsa küll, aga kas ta pikkuselt mahub ära? kunagi keegi väitis,et kui V6 peale panna tuleb nina pikemax teha
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

K Apr 19, 2006 21:54

otsi linke;mahub kyll vaid radikas tuleb mujale panna
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#5

K Apr 19, 2006 22:27

Algselt postitas: jonx30
kasti otsa küll, aga kas ta pikkuselt mahub ära? kunagi keegi väitis,et kui V6 peale panna tuleb nina pikemax teha


Transiti 2.5 (oli vist?) diislit olen 96 kapoti all näinud, ja ei olnud midagi pikemaks tehtud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

K Apr 19, 2006 23:50

Väiksed fordi V6 mootorid ei hiilga just eriti suure võimsusega ja näiteks 2.9 ja 2.8 on metsikult rasked. Ikka väga rasked. Suuremahulised ei pruugi kapoti alla ära mahtuda, niiet võibolla peab õlivanni ümber lõikama. Mu vauxhallil on fordi 2.9 peal. Vedrustus on peaaegu põhjas, mingi 2 cm on veel ruumi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

N Apr 20, 2006 8:20

selles pole yldse probleemi, kas mahub, või mitte.
mahub kenasti nagu sellelt pildilt näha võib.
pigem ikka tegemise taha jääb :poke:
tuleb lihtsalt tegema hakata ja muud midagi keerulist pole.
kuskil pilte veel, kus peaks peaks olema 2 turboga.

ja vedrustuse kohapealt niipalju, et orig. mootoriga praegu vedrud pea täitsa kikkis, nii et mingi lisa 150 kg paneks vedrud kenasti poole peale õõtshoobade liikumise ulatuses

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
melts96
Postitusi: 18
Liitunud: N Apr 13, 2006 11:14
Asukoht:
Auto:

#8

T Apr 25, 2006 22:51

aga kuidas käigukast võimsamale mootorile vastu peab?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Apr 26, 2006 6:41

Algselt postitas: jonx30
tere saabi sõbrad.kas annab fordi V4- ja mingi võimsa ja äkilisemaga välja vahetada.kui kellegil on konkreetseid pakkumisi olex need teretulnud


Sa võiksid konkreetselt pealkirjastada oma küsimuse,siis viitsiks rohkem inimesi sõna võtta.
melts96
Postitusi: 18
Liitunud: N Apr 13, 2006 11:14
Asukoht:
Auto:

#10

K Mai 03, 2006 21:24

kas 96 kasti otsa läheks ka tavaline sierra rida 4 näiteks 2,0
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

K Mai 24, 2006 13:20

Piisava rahahulga korral läheb ka V12 selle käimakasti otsa :P
Aga nagu siin asjatundjad osutavad, siis sobib 96 V4 asemele Fordi Taunus V4 või Köln V6 (Cologne) tüüpi mootor. Valik on kusjuures väga lai - alates 1,2 V4 kuni 4,0 V6 välja.
Paar linki kah
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_V4_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine
melts96
Postitusi: 18
Liitunud: N Apr 13, 2006 11:14
Asukoht:
Auto:

#12

E Okt 29, 2007 22:31

Tan mainis midagi et transiti 2.5 diisel läheb ka 96 le aiste vahele.kas istub täpselt kasti otsa või peab midagi ise aretama.mul just mädaneb üks selline transit hoovi peal.huvi pärast võiks ju proovida
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

R Nov 02, 2007 12:54

Rootslastel on mingi A-traktor olemas, kuid 2.5D küülik oleks kindlasti B-traktor. :P
See väänab ju käimakasti ja muud pudinad pooleks oma momendiga isegi kui istub sinna otsa.
metsapoiss
Postitusi: 169
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#14

R Nov 09, 2007 20:25

mina panin v-6 2,0 vana granada mootori peale ja ei ütle midagi halba,
ja minu arvates on käigukast piisavalt tugev, et seda mootorit taluda ja
pole see kast nii aeglane midagi, et jalgu jääks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

R Nov 09, 2007 20:39

mul v6 mootor hoovis juba olemas., sain 2,0 praegusel juhul. kraburaatoriga. aga äkki liiga lahja? võrreldes sellega palju tööd teha, et peale panna ja siis selgubki, et lahja, ja siis hakka ymbertegema..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
metsapoiss
Postitusi: 169
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#16

R Nov 09, 2007 20:40

100 prossa on karpaga parem, tubli:notworthy:
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#17

E Okt 10, 2011 11:29

Kaevasin selle vana teema korraks üles, nimelt jäi põhjanaabrite foorumist silma üks huvitav teema seoses Ford Transiti 2L V4 mootori ning selle sobivusega küülikule.

Kuna ka meil endiselt liigub neid jutte aegajalt, siis toon välja ühe soome keelse kokkuvõtva postituse:

Unohtakaa. Täysin eri kone kaikilta osiltaan. Kumma kun sama legenda kestää vuoskymmenestä toiseen.

Britti V4 on karrikoiden sanottuna kuin olisi taikinaan laitettu 15% hiivaa lisää; lähtien kampuran pituudesta jatkuen aina lohkon leveyteen ja pituutee asti. Virranjakan sijoituksen lisäksi yksi hyvin oleellinen ero: Britti V4:ssä palotila on männässä, kansien ollen täysinsuorat. Kölnin V4:ssä taasen männät on tasan ja palotilan on kannessa. Oletettavasti tämä absurdi legenda on saanut alkunsa siitä, että possutransitteja on ollut myynnissä sekä britti 2L koneella että myös Saksan(Köln) 1,7 koneella. Tästä johtuen sitten kun on jostain löydetty kajakkiin sopiva isolohko V4, niin on automaattisesti ruvettu puhumaan "kahden litran koneesta". Erohan on todella iso 1,5 ja 1,7 koneella (Köln) käyttökajakissa, joten tältä osin tämmöinen "Esson baarin legenda" on täysin ymmärrettävissä jos ei puhujalla ole tietoa näistä transitin eri konevaihtoehdoista.

Eli summa summarum: mitä hyötyä saa jollain takapajusella britti veenolesella mistä ei ole mitään viritystietoa olemassa, eikä liiemmin osia saatavilla.


Teema ise on SIIN
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#18

E Okt 10, 2011 12:35

Eks ta ole - brittide Essex V4 oli 1.7 ja 2.0, sakslaste Taunus samuti (1.2-1.3-1.5-)1.7, kuid Köln V6 (1.8-)2.0(-2.3-2.6-2.8-2.9-4.0). Köln V4 ei ole wiki andmetel olemas, kuigi tehti neid samas tehases.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

E Okt 10, 2011 12:52

Kui veel inimkeeles ka tekst oleks...:P Sellest pudrust ei saa ju midagi aru..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#20

E Okt 10, 2011 13:10

huvitav kas keegi (maailmas) Subaru boxerit on üritanud vahele tõsta?
Vasta