Tere kas keegi oskab öelda, milles probleem on, kui auto käimise ajal eelkõige sõites temeratuur radikas ok aga nii kui mootori seiskan läheb jahutusvedelik keema ja paisupaagist tagasi radikasse väga minna ei taha.
Kas tegu võib olla vooliku mingiusguse ummistusega, kust kaudu jahutusvedelik kogumispaagist tagasi radikasse läheb või on ka teisi võimalusi
Autosk on 78 aasta saab 96
TOM
keemine radikas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
96 ga peaks asi "keeruline" olema.
kord kirjutasin pardile ca 10 kirja, milles asi,
nyyd ehk ise annab nõu! ;)
kord kirjutasin pardile ca 10 kirja, milles asi,
nyyd ehk ise annab nõu! ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ära usu ivomets paneb pada, tegelikult oli kõik vastupidi ja ta ei saanud absoluutselt millestki aru ja ma pidin talle 10 kirja kirjutama enne kui ta lõpuks uskuma hakkas et tal on korgid valepidi (radik ja paisup) - ´95% tõenäosusega sinul sama jant - radikakork on ümmargune lapik ilma kõrvadeta (ilma klapita), paisupaagi oma on kõrvadega ( klapp all). Minu laipadel on alati olnud millegipärast korgid ära vahetatud, ilmselt seetõttu et esimesele eesti omanikule on paisupaagikork liiga palju LADA radikakorki meenutanud :P