1. leht 1-st

Kahetaktilise (veesärgiga) plokikaane tihend

Postitatud: E Mär 06, 2017 9:38
Postitas aatom
Teema nigu teoreetiline, uurin arvamusi.

Tavaline tihend selline (samasugune oli ka lammutatud mootoril).
Rootsis müüakse ka messingist sellist tihendit.

Siit siis selline hullumeelne mõte, et võta 1mm vaskleht (lihtsalt on olemas) ja lase cnc-s välja lõigata ...

Aga mis on messingi eeliseks, korrosioonikindlus?

Kahetaktilise (veesärgiga) plokikaane tihend

Postitatud: E Mär 06, 2017 10:31
Postitas ivomets
Mõttetu;
Sellisel juhul pead lihvima ka lisaks kaanele kvaliteetselt kaploki.- samas klassikaline on oma olemuses end õigustanud, seega pole mõtetki vaja hakata proovima.

täisraudtihednit kasutatakse, kui surved suureks lähevad ja tavatihendid enam vastu ei pea.

Kahetaktilise (veesärgiga) plokikaane tihend

Postitatud: E Mär 06, 2017 11:32
Postitas OVE
Messingist tihend (classicsaabracing) järgiproovitud ja hakkas lekkima, foorumitest võib lugeda, et lekkima on hakanud see paljudel, vasest tihend pidi töötama kuna see on pehmem. Aga nagu ivomets mainis siis vajalik ainult juhul kui ehitad racing mootorit.

Kahetaktilise (veesärgiga) plokikaane tihend

Postitatud: E Mär 06, 2017 17:41
Postitas entson
Vene ajal tehti zigullil midagi sarnast kahe originaaltihendi vahele,et surveastet alla saada ja siis 93 asemel saaks 76 ga sõita.Siin näen üheks põhjuseks ,kui plokki ja kaant on vaja nii palju töödelda,et surveaste muutub liiga suureks ja siis selle abil kuidagi originaali lähedal hoida.Pole käes hoidnud ja muud ei tule hetkel pähe. Edu.