Kahetaktilise (veesärgiga) plokikaane tihend

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#1

E Mär 06, 2017 9:38

Teema nigu teoreetiline, uurin arvamusi.

Tavaline tihend selline (samasugune oli ka lammutatud mootoril).
Rootsis müüakse ka messingist sellist tihendit.

Siit siis selline hullumeelne mõte, et võta 1mm vaskleht (lihtsalt on olemas) ja lase cnc-s välja lõigata ...

Aga mis on messingi eeliseks, korrosioonikindlus?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Mär 06, 2017 10:31

Mõttetu;
Sellisel juhul pead lihvima ka lisaks kaanele kvaliteetselt kaploki.- samas klassikaline on oma olemuses end õigustanud, seega pole mõtetki vaja hakata proovima.

täisraudtihednit kasutatakse, kui surved suureks lähevad ja tavatihendid enam vastu ei pea.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
OVE
Postitusi: 79
Liitunud: N Mär 10, 2005 21:21
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 06, 2017 11:32

Messingist tihend (classicsaabracing) järgiproovitud ja hakkas lekkima, foorumitest võib lugeda, et lekkima on hakanud see paljudel, vasest tihend pidi töötama kuna see on pehmem. Aga nagu ivomets mainis siis vajalik ainult juhul kui ehitad racing mootorit.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 06, 2017 17:41

Vene ajal tehti zigullil midagi sarnast kahe originaaltihendi vahele,et surveastet alla saada ja siis 93 asemel saaks 76 ga sõita.Siin näen üheks põhjuseks ,kui plokki ja kaant on vaja nii palju töödelda,et surveaste muutub liiga suureks ja siis selle abil kuidagi originaali lähedal hoida.Pole käes hoidnud ja muud ei tule hetkel pähe. Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta