Tere
Kas leidub keegi väga tark,kes oskab täpsemat nõu anda?
96 asendusmodra viskab käivitamisel (nii külmalt kui kuumalt) paksu pahvaka sinist tossu välja, tuuritades ei ole märgata midagi, sõites samuti. tossupahvak on kohe selline "rammusa haisuga", heledam sinine. Jahutusvedeliku tase ei alane. Kas on lihtsalt klapisääre tihend kutu või viitab hoopis õlirõngastele, või klapisääre puksid? Kas on mingit kavalat meetodit kuidas täpsemalt määrata, kuna ei viitsi seda modrat küll eriti mahukalt remontima hakata...
tossab käivitamisel
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu kogemus selline, et 96 on nii lollikindlad ja igavesed, et nendega ei juhtu midagi.
ma ei usu ikkagi, aga miks sa nii arvad, et klapisääretihendid 96 l?
need ju hoopis teise põhimõttega , kui vaz jne...
need ongi sellised pool-plastsed.
ma ei usu ikkagi, aga miks sa nii arvad, et klapisääretihendid 96 l?
need ju hoopis teise põhimõttega , kui vaz jne...
need ongi sellised pool-plastsed.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
einoh ma peangi silmas neid lutusid mis koos klapiga üles-alla saalivad - kusagilt ju peab miski põlemisse sattuma, et ta pahvaka tossu käivitamisel viskab... Kas uutena on need lutud täiesti pehmed nagu kumm või ongi sellised pool-plastised?
ei ole - uuena on kusjuures jumalast pesuehtsad elastsed kummilutud. peale enda kõvakoorikute väljavahetamist tutikate vastu (kusjuures sel modral 8-st tihendist olid täiesti terved ainult 2) ja klappide soveldamist sain tossu suht kinni, 100% mitte - paaril v.l. klapil olid sääre juhtpinnad (96 pea on puksideta mono malm) kulund ja klapid väheke tilbendasid üle normi, nii et vahel õrnalt viskab.