Nagu varasemast teada saab küülikule ette nina peale istutada Ford Taunus/Granada/Scorpio V6 mootori.
Kuidas reageerib sellele käimakast ja esivedrustus?
On ju need V6-d üle 60 kg raskemad kui 1,5 V4 ja kW vahemikus 66 (2.0 V6) kuni 110 (2,8i V6).
Mõningad leitud lingid Ford mootorite kohta:
http://www.fordtaunus.cz/technical.html
http://www.fordscorpio.cz/techinfo.htm
Küüliku tuunimine (mootorivahetus)
kas ta nüüd niipalju raskem on, kahtlen, aga vedrustus on kõige väiksem probleem.
Eks sõiduomadusi silmas pidades on küll parem tehasemootorit tuunida-tehase rallitiim võttis sellest ka 160 hj välja..
targem annab järele, ehk käigukast ja sidur annavad otsad.
Mika Tissaril oli rallikast(raudkorpus) ja sees ka midagi ise tehtud
Eks sõiduomadusi silmas pidades on küll parem tehasemootorit tuunida-tehase rallitiim võttis sellest ka 160 hj välja..
targem annab järele, ehk käigukast ja sidur annavad otsad.
Mika Tissaril oli rallikast(raudkorpus) ja sees ka midagi ise tehtud
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mainin korra teist automarki. Nimelt mu teisel autol on originaalis 1,3 liitrine R4 OHV mootor mis üleni malmist. Paigaldasin selle asemele Scorpa 2.9 V6 107 kW mis ka üleni malmist. Mootor on nii raske, et õõtsad on peaaegu vastu silla küljes olevaid kummipukse. Kui sinna paigutada nüüd tugevamad vedrud ja see mootor ikkagi peale jätta siis usun, et see ei mõju kerele kuigi hästi. Lõbus on sõita küll jah (3 käiguga läheb täpselt samamoodi nagu 1-sega). Kas silla tükid Saabil peavad vastu, kui kiiremini üritad kurve läbida, kere hakkab raudselt läbi mängima.
2.9 V6 on väga raske mootor, võib vabalt kaaluda 150 kg või rohkemgi. Ma muidu tugev poiss aga seda ei kipu eriti maast lendu tõstma.
2.9 V6 on väga raske mootor, võib vabalt kaaluda 150 kg või rohkemgi. Ma muidu tugev poiss aga seda ei kipu eriti maast lendu tõstma.
kast ( eriti just vana ja märgatavat kulumisastet omav) annab ilmselt kõige kiiremini järele jah. poolteljekomplekt kah kriitiline. ka stock sidurikorv on küülikul see keerulisem variant - "sõjaaegne", käppade ja vedrudega - mis kipub vananedes tudistama ja lagunema (endalgi on 1 raksakaga laiali lennanud ) . on olemas ka diagraphm clutch ja tugevdatud siduriketas, 6 vedruga, rääkimata cast iron kastist jms, aga need tükid otsitavad tikutulega ja kallid.
ka täiesti tavaline tihedaks remmitud 1.5 v4 täitsa juba sooritab mõningasel määral selle 930 kg auto peal, kui krõbedama karburatsiooni kah veel õhupuhasti ja sisselaske vahele saaks, siis esialgu ei kurdakski
liiga suur mootor väikse kere peal on tegelikult minu arust paras mõttetus ja "show off" - autol peavad teatud asjad ikka omavahel balanssi jääma. 60-ndatel erik karlsson kottis kõiki järjepanu 80 hj mootoriga muideks
ka täiesti tavaline tihedaks remmitud 1.5 v4 täitsa juba sooritab mõningasel määral selle 930 kg auto peal, kui krõbedama karburatsiooni kah veel õhupuhasti ja sisselaske vahele saaks, siis esialgu ei kurdakski
liiga suur mootor väikse kere peal on tegelikult minu arust paras mõttetus ja "show off" - autol peavad teatud asjad ikka omavahel balanssi jääma. 60-ndatel erik karlsson kottis kõiki järjepanu 80 hj mootoriga muideks
vahel näen unenägusid mingist "karburaatorikuningast" - nt mingid krdi 4 dellortot vms. noh see on kah mõneti tegelikult lapsejutt, sest järgmised piirid seab gaasijaotus ( nii jõudlus kui ajastatus, ja iga inseneeringulise võiduga ka kusagil kaotad), ja nii võib lõpetada täiesti uue mootori valmistamisega, aga selle raha eest võiks juba kohe millegi ägedamaga tegelema hakata kui saab 96