On äkki kellelgi sellisele isendile käigukanginuppu koos kinnitusega.
See on vist küülik, ei ole ma eriti saabi asjatundja igatahes on kang rooli küljes:D
Aitäh ette juba.
Saab 96 käigukang
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ikka on võimalik saada,mul neid isegi mitu. Iseasi kuidas seda teile tuua või teie järgi saate tulla :(
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Postitada ikka oskan, aga kas asjaga on (väga) kiire? Sest ma ise alles 21okt auto juurde, et juppe kruvida
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Muidu, mul oli just plaanis sel nädalavahetusel Tallinn-Hiiumaa-Tallinn ots teha... seda et SoS alles 21-l auto juurde pääseb, see fakt muidugi eriti ei paranda. Aga noh, ehk julgustab see teinekordki inimesi transpordimuresid siin maha hõikama.. tervet õlist mootorit või poolt raami vaevalt keegi kaasa vedama on nõus aga pisemaid asju peaks ikka saama.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
tooksin selle fiksaatori ilusasti kasvõi uksetaha aga mul jääb pisut know-howd väheks mismoodi seda liugurit kätte saada. Mul terve see blokk koos roolivardaga ja käigukangiga põranda peal aga ei oska kuidagi läheneda sellele, et juppe pudenema hakkaks :freak: Alternatiiv variandid igast sepahaamritega on muidugi olemas aga prooviks alguses miskit humaansemat :P
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vist oli kuidagi nii, et surud selle käigukangi sinna sisse ja siis keerad 90 kraadi, siis peaks miski seal ka keerama end ja siis tuleb varras välja
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ok sain antud varda kätte, kuid herr Parti soovitud fiksaator ei tahtnud antud tegevusega leppida ja kättemaksuks purustad end Mul auto küljes teine komplekt veel, aga kardan, et murran seal ka selle puruks
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: ivomets
vist oli kuidagi nii, et surud selle käigukangi sinna sisse ja siis keerad 90 kraadi, siis peaks miski seal ka keerama end ja siis tuleb varras välja
nii ongi - käigukangi surud teljesuunasliselt (mõistusega) sisse (peab minema mingi 2...3 mm, tegema kerge nõksaka), keerad 90 kraadi, siis sattub otsatihvt sellesama musta jubina pikkade soontega kohakuti, tõmbad käigukangi välja ( u 1... cm ulatuses, rohkem esialgu ei tule), ja jääb üle veel see suur mutter "tree" pealt lahti keerata, mis käigukangi juurikat kinnitab. mõnikord, olenevalt sellest kui kulunud auto on, või kui "jõuline gennadi" on küülikut kasutanud ja ohtralt käike vahetanud, tuleb kõnealla olukord, kus peab korraga mõlema asjaga mängima ( nii maha võttes kui paigaldadades) - käigukangiga ülalkirjeldatult jubistama ja lisaks samaaegselt juba seda suurt mutrit keerama
( musta jubina saab kätte nii et peale käigukangiorgani eemaldamist "tree" küljest keerad käigujkangil nypu maha, lükkad kangi varre seejärel läbi selle juurikapoolse plekk-kopsiku, siis sikutad otsatihvti välja ja ongi käes, nii must jubin kui vedru ja kuul. )