saab 9-3 mootori jahutus ventilaator töötab maksimum kiirusel ka ilma süüteta.
Kas keegi oskab öelda milles probleem on ? tõmbab aku tühjaks ja siis on kõik. Ainuke kuidas sai ventika seisma oli siis kui aku juhe sai maha võetud . Nagu juhe peale läheb siis hakkab jälle maksimaalselt kerima edasi ja tõmbab aku tühjaks.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Eeldan, et tegu on siiski Saab 9-3 mudeliga 2002 ja ülespoole.
Pakun, et reostaat on lühises kuna on vett saanud. Kui salongiõhufiltri tihend kapoti all ära mädaneb ja täiendavat plastist rain shieldi paigaldatud pole (tehasest see lisati alates 2005) siis vesi lahhmab salongiõhuventika peale, mille all on reostaat ja see läheb veega lühisesse.
Kas kaassõitja jalamati peale vett ka tuleb aratuurlaua alt?
Pakun, et reostaat on lühises kuna on vett saanud. Kui salongiõhufiltri tihend kapoti all ära mädaneb ja täiendavat plastist rain shieldi paigaldatud pole (tehasest see lisati alates 2005) siis vesi lahhmab salongiõhuventika peale, mille all on reostaat ja see läheb veega lühisesse.
Kas kaassõitja jalamati peale vett ka tuleb aratuurlaua alt?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Ta räägib mootori jahutus ventikast. Sellel on relee, mis on ventika korpuse küljes. Aerol on kaks ventikat, mul üks jäi ka kunagi käima, relee vahetus aitas. Õnneks juhtus see talvel, tõmbasin juhtme venika tagant ära.
www.madalvee.com